Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

heb even gerekend en met mijn goede deals kom ik niet boven de 50-60 euro per week heb wel deals met de slager en nog wat andere instanties

Pakje zalm 200gram pakje kipfilet pakje runderrookvlees is al 10 euro. Daar doe ik 2dagen mee dus dat is al 150 p.m. dan heb ik geen eens brood of normaal eten meegerekend dus ik ga ook wel over die 300 makkelijk

Ik zit boven de 5000kcal atm, + ik waarschijnlijk wat duurdere producten neem (biefstuk, zalm, veel verse groentes en fruit wat helaas ook best prijzig is), kan je toch wel bij inkomen dat ik rond de 300+ zit?

Waar doe je je boodschappen dan, C1000? Brotip, ga naar de markt om daar je shit te halen en haal huismerken. Ik weet niet hoe he staat met de voedingswaarden van ingeblikt groenten, maar als dat niet zo veel verschilt zou ik dat gewoon kopen.

inbe4 killy@120kg die 3 jobs heeft alleen om z'n eten te betalen

Laatst bewerkt:
Lach me kapot hier.

Pakje zalm 200gram pakje kipfilet pakje runderrookvlees is al 10 euro. Daar doe ik 2dagen mee dus dat is al 150 p.m. dan heb ik geen eens brood of normaal eten meegerekend dus ik ga ook wel over die 300 makkelijk

Brood is 1euro doe je 3dagen mee of ben je zo iemand die elke dag vers wil.

Zie je nou jongens, we hebben er toch nog een leuk gesprek van weten te maken!

Ik ben trots op jullie :D

Nu weer ontopic:

uploadfromtaptalk1340315716682.jpg

uploadfromtaptalk1340315735241.jpg

no offence maar als ik zoveel euro aan eten zou besteden en dan nog trainen erbij en er zo uit zien zou ik gelijk stoppen of keihard kuren dan heb je nog wat gains man.

5000 kcal lol

300E aan eten is toch niet abnormaal? Beetje vers voedsel mag wat kosten... Ik denk dat merendeel zijn financien niet helemaal op orde heeft :o

t*ring die cedric is echt abnormaal

dem legss

300E aan eten is toch niet abnormaal? Beetje vers voedsel mag wat kosten... Ik denk dat merendeel zijn financien niet helemaal op orde heeft :o

+1

Ik eet helemaal geen 5k Kcal / dag en ik zit toch ook makkelijk aan € 300-400. €100/week is toch niet extreem. Eet vrij gevarieerd, niet alle dagen dezelfde shizzle zoals vele hier.

Zie je nou jongens, we hebben er toch nog een leuk gesprek van weten te maken!

Ik ben trots op jullie :D

Nu weer ontopic:

Begrijp me niet verkeerd he Killy, blijf respect hebben voor je hoe je het allemaal blijft doen maar vroeg me gewoon af of je het zelf niet k*t vind om zoveel geld aan voeding uit te geven, hebben het toch over ruim 3,6 - 4,8k per jaar.

Enne... De meeste hier die reageren zijn volgens mij tieners en hoewel mijn ouders alles (sportschool, eten, supps) betalen, lang geen 300/400 euri per maand, moest er s mee aankomen. Zou betekenen dat die 2 broertjes van mij dat ook krijgen maakt 1200/mnd. :D
Enige wat miss in de kosten loopt is mn avondeten en whey, voor de rest niet bepaald.

Laatst bewerkt:
Mwa brood haal ik bij de ah 2.10 per brood heel dat is ander halve dag

Hhahaha jij bent echt dom. bij lidl heb je polderbrood voor 80-90 cent ofzo

oja aua eten ben ik geoon goedkooo uit hoor,rijst kost niets,eieren 4dozen per week 1.10pwer doos,elke dag zak panga filet 2.90 voor 600 gr bij lidl. kwark 80-90cent bij aldi elke dag.... snap niet waarom jullie zo hoog in kosten zitte
N voor eten.

Ik zit boven de 5000kcal atm, + ik waarschijnlijk wat duurdere producten neem (biefstuk, zalm, veel verse groentes en fruit wat helaas ook best prijzig is), kan je toch wel bij inkomen dat ik rond de 300+ zit?

5000kcal...
Heb je echte zulke ecto genen of heb je een activiteitenfactor van 2,0++ ?

Ik lach me kapot als je cardio + intensief werk + krachttraining doet.
In dat voorbeeld kom ik nog niet eens aan de 5000kcal...

Hhahaha jij bent echt dom. bij lidl heb je polderbrood voor 80-90 cent ofzo

oja aua eten ben ik geoon goedkooo uit hoor,rijst kost niets,eieren 4dozen per week 1.10pwer doos,elke dag zak panga filet 2.90 voor 600 gr bij lidl. kwark 80-90cent bij aldi elke dag.... snap niet waarom jullie zo hoog in kosten zitte
N voor eten.

Ik zit hoger in de kosten omdat ik meer eet tel uit een kilo rundsvlees dan rijst,macaroni,aardappelen 10 eitjes,banaan en ga zo nog maar even door.;)

Terug
Naar boven