MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Doe is normaal 300 euro per week.. 100 euro is zat

Wat een bedragen voor voeding... Ben blij dat m'n moeder al m'n voeding koopt. Moet alleen zelf m'n supps kopen, maar dat vind ik ook niet meer dan normaal.

zou ook raar zijn om 300 per week weg te eten :) dat is ****ing veel

Hhahaha jij bent echt dom. bij lidl heb je polderbrood voor 80-90 cent ofzo

oja aua eten ben ik geoon goedkooo uit hoor,rijst kost niets,eieren 4dozen per week 1.10pwer doos,elke dag zak panga filet 2.90 voor 600 gr bij lidl. kwark 80-90cent bij aldi elke dag.... snap niet waarom jullie zo hoog in kosten zitte
N voor eten.

Ik wil vers brood. Niet brood dat na 1 dag oud is. En ten tweede mij hoor je ook niet zeuren, ik gaf alleen een voorbeeld. Ik ga niet moeilijk doen om 1 euro meer of minder. Ik eet wat ik lekker vind ongeacht de prijs. Dat heeft niets met dom te maken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat zijn wel dikke bedragen gasten. Zit zelf op kot en krijg 55 euro per week voor 5 dagen. Lukt me perfect. Als ik niet uitga dan is het zeker geen probleem, anders moet ik soms wel iets minder kopen. Tonijn en eitjes kosten geen fluit. kipfilet valt ook nog mee. Meer heb ik ook niet echt nodig.

Precies, dan reis je maar wat meer winkels af om het goedkoopste te halen. Gewoon aanbiedingen massaal inslaan en goedkoop voedsel eten.

Ik wil vers brood. Niet brood dat na 1 dag oud is. En ten tweede mij hoor je ook niet zeuren, ik gaf alleen een voorbeeld. Ik ga niet moeilijk doen om 1 euro meer of minder. Ik eet wat ik lekker vind ongeacht de prijs. Dat heeft niets met dom te maken.

Dat je eet wat je lekker vind is ook wel aan je te zien

Ik betaal alleen me sups, is ook de enige reden dat ik thuis blijf wonen :P stukke goedkoper uit en kan me concentreren op BB en school:)

Dat je eet wat je lekker vind is ook wel aan je te zien

Haha wat een haat... zegt meneer met zijn half donkere foto maarja ik vergeef je haat gevoelens wel. Draai jij maar lekker iedere euro om voordat je het uitgeeft armoedzaaiertje

Iemand die geen te duur brood koopt is een armoedzaaier :roflol:

Jongens, ga lekker allemaal even naar het kopje voeding en ga daar ragen over jullie broodjes, eitjes, vis en rundvlees.

alle topics worden tegenwoordig allemaal verdoet met useless shit.

OT:

29orj2s.jpg

Begrijp me niet verkeerd he Killy, blijf respect hebben voor je hoe je het allemaal blijft doen maar vroeg me gewoon af of je het zelf niet k*t vind om zoveel geld aan voeding uit te geven, hebben het toch over ruim 3,6 - 4,8k per jaar.

Enne... De meeste hier die reageren zijn volgens mij tieners en hoewel mijn ouders alles (sportschool, eten, supps) betalen, lang geen 300/400 euri per maand, moest er s mee aankomen. Zou betekenen dat die 2 broertjes van mij dat ook krijgen maakt 1200/mnd. :D
Enige wat miss in de kosten loopt is mn avondeten en whey, voor de rest niet bepaald.

Moest ik eens mee aankomen. Alles maar lekker zelf betalen en zelf bijleggen voor het eten zoals ik dat doe. :) Je hebt geluk met je ouders dan.

Terug
Naar boven