XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

Wie deelt door 0 is ne snul!

Ik sta versteld van de wijsheid van de forumleden hier.

Sorry, ik ben nog maar 16, zit nog op school, en dat hebben ze me daar geleerd. School dient om mensen wijsheid te brengen, maar soms lukt het gewoonweg niet als de leerlingen niet willen. :bow:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoiets is mijn streefdoel. Wel aan 8% ipv 5 of 6 ofzo. UB mag ook een beetje meer, maar die quads zijn gewoon bruut en zullen wel het langst duren. Is imo naturel zeker haalbaar.
Ik moet niet zo veel massa hebben, maar wel kwaliteit en symmetrie. En gewoon grote traps en delts voor de freaky look.
Maurice Greene is/was 1m75 80kg @ 5-6?%

Ja die sprinters hebben meestal ook wel brute fysieken.. alleen wat me opviel.. hun 'sterke' arm is altijd veel groter dan de andere...

(zie mn sig en vote op me)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.607
Nick weegt 95 kilo.

zeker mooi fisiek ;)

Zoiets is mijn streefdoel. Wel aan 8% ipv 5 of 6 ofzo. UB mag ook een beetje meer, maar die quads zijn gewoon bruut en zullen wel het langst duren. Is imo naturel zeker haalbaar.
Ik moet niet zo veel massa hebben, maar wel kwaliteit en symmetrie. En gewoon grote traps en delts voor de freaky look.
Maurice Greene is/was 1m75 80kg @ 5-6?%

ja dat snap ik nooit hoe die gasten aan toch flinke armen komen. Het heeft volgens mij geen functie . Lijkt me alleen maar extra gewicht wat je mee sleept

ja dat snap ik nooit hoe die gasten aan toch flinke armen komen. Het heeft volgens mij geen functie . Lijkt me alleen maar extra gewicht wat je mee sleept

Gewichten tillen, plus ze bewegen hun eigen ook voor een groot deel voort op upperbody. Enige wat ze eigenlijk niet gebruiken is de borst, maar toch benchen de meesten redelijk wat omdat het ideaal is om hun zenuwsysteem te trainen, zonder de andere spieren te hard af te matten. Is toch wat ik eens gelezen heb, komt uit de mond van de trainer van Greene.

rug is ook wel oke volgens mij:

heeft precies de groottes die ik zou willen.

monster repley. die kerel heeft dikkere kuiten dat jou bovenbenen. en zijn bovenbenen zijn hier niet eens te beoordelen. Rug is ook lastig want zijn schouders trekt ie nogal naar achteren.

Weet je wel waar je over praat, zie zijn linkerbeen dan. Dit zijn pas poten:

Terug
Naar boven