Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

Die foto van Nick Auger op de vorige pagina is echt de meest gefotoshopte en bewerkte foto ever. Die gast heeft zeker een goed fysiek, maar als je onderstaande foto's vergelijkt met die op de vorige pagina lijkt er daar toch wel iets aan gefaked.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hij lijkt op deze foto's een heel ander fysiek te hebben.

Mark Wahlberg heeft ook wel een redelijk goede fysiek als je het aan mij vraagt..

Die foto van Nick Auger op de vorige pagina is echt de meest gefotoshopte en bewerkte foto ever. Die gast heeft zeker een goed fysiek, maar als je onderstaande foto's vergelijkt met die op de vorige pagina lijkt er daar toch wel iets aan gefaked.
http://www.mostbeautifulman.com/misc/nickauger/images/pic08.jpg
http://www.mostbeautifulman.com/misc/nickauger/images/pic07.jpg
Hij lijkt op deze foto's een heel ander fysiek te hebben.

Beetje in photoshop en dergelijke sleutelen met belichting, schaduwen enzo en hij staat er een stuk geripter bij. In principe hetzelfde als wat ze bij modellen doen

Beetje in photoshop en dergelijke sleutelen met belichting, schaduwen enzo en hij staat er een stuk geripter bij. In principe hetzelfde als wat ze bij modellen doen

idd, en nogmaals, hij heeft best een goed fysiek.. Maar ik denk toch dat die andere foto van hem een aardig vertekend beeld geeft.

ik geloof hte iegenlij kook niet echt . zou wel zoon buikkie en taille willen hebben (niet te kostte van andere spiergroepen haha)

hier zou ik voor tekenen.

Alsof iemand je een papiertje gaat aanbieden waar je even op hoeft te tekenen en je krijgt gelijk die spieren.

Gelukkig dan maar dat we jouw intellect hier op het forum hebben beast.

Alst ooit gedaan is met m'n meisje ga ik ook voor zo'n fysiek! Ze vond m'n lats en traps te groot worden, was zelfs bijna gedaan omdak niet wou stoppen met chins doen :D
Dus dit zou ze zowiezo veel te veel vinden.
Gaat wel AAS bij te pas komen hoor denk ik, is meer massa dan je zou schatten op basis van een foto.

Dat is inderdaad een heel erg nette fysiek!

Waarom zou dit niet haalbaar zijn naturel?
Binnen 5 jaar moet dit zeker lukken mits je op je voeding let en goed traint.

Je moet natuurlijk niet exact dezelfde shape verwachten maar in die richting.

Hoe oud ben je, hoeveel weeg je er wat is je vet%. Heb je ooit zo droog gestaan en wat bleef er toen over van je spiermassa? Ik denk dat men onderschat hoeveel spiermassa dit lijkt/is bij een vet% van 12% ofzo. Misschien is dit wel naturel haalbaar, maar 5 jaar is aan de krappe kant.

Terug
Naar boven