Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ideaal lichaam:
Kevin Levrone, Arnoldfan, Frank McGrath, en de absolute topper Lou Ferrigno..
Realistisch gesproken zou ik graag een 100kg zijn bij 1m74. Heb hier jammer genoeg geen voorbeeld bij![]()
Realistisch gesproken zou ik graag een 100kg zijn bij 1m74.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
naturel haalbaar?
Nee, heb verder ook geen idee wie die kerel verder is. Zo'n fysiek is een streven voor me![]()

hahaha... zet dan de dvd van defqon en je hebt genoeg streeffysieken![]()
Dat is inderdaad wel héél realistisch
of bedoelde je concreet?![]()

http://img.photobucket.com/albums/v233/Younesse/nickauger.jpg
Is dat Natural haalbaar?
En in misschien zo'n 4 jaar ?
. Nick Augen. Wel haalbaar, als je perfecte genen hebt en alle tijd.Is dat Natural haalbaar? ja
En in misschien zo'n 4 jaar ? voor het overgrote deel van de mensheid nee
Denk dat je meer moet gaan denken aan een goede fotograaf met de juiste belichting en photoshop skills dan genen. Als je gewoon goed traint en eet haal je die massa echt wel. Misschien niet zo droog maar wie wil er nou zo droog staan.waarom lopen mensen over genen te b**chen bij zo'n gastDenk dat je meer moet gaan denken aan een goede fotograaf met de juiste belichting en photoshop skills dan genen. Als je gewoon goed traint en eet haal je die massa echt wel. Misschien niet zo droog maar wie wil er nou zo droog staan.
Over genen zeiken doe je maar bij de pro's
Nu we het toch over de genen hebben, zijn er ook Pro's die eigenlijk helemaal niet zulke goede genen hebben, maar toch erg groot zijn?