AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Ideaal lichaam:

Kevin Levrone, Arnold, Frank McGrath, en de absolute topper Lou Ferrigno..

Realistisch gesproken zou ik graag een 100kg zijn bij 1m74. Heb hier jammer genoeg geen voorbeeld bij :p

Rn9vyFlzMrAu.jpg

:P dit is mijn doel

me eigen foto komt van vanavond sorry alvast dat niet gelijk erbij hebt geplaats maar ben op werk op moment, me excuses.

liepen wel grote kerels rond hoor ..soms. defqon is in elk geval zeker niet gay..dat er ook gays rond lopen zal vast wel

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Is dat Natural haalbaar?

En in misschien zo'n 4 jaar ?

ja, denk wel in 4/5j haalbaar te zijn naturel,is ook beetje mijn doel

Is dat Natural haalbaar? ja

En in misschien zo'n 4 jaar ? voor het overgrote deel van de mensheid nee

waarom lopen mensen over genen te b**chen bij zo'n gast :roflol: Denk dat je meer moet gaan denken aan een goede fotograaf met de juiste belichting en photoshop skills dan genen. Als je gewoon goed traint en eet haal je die massa echt wel. Misschien niet zo droog maar wie wil er nou zo droog staan.

Over genen zeiken doe je maar bij de pro's

waarom lopen mensen over genen te b**chen bij zo'n gast :roflol: Denk dat je meer moet gaan denken aan een goede fotograaf met de juiste belichting en photoshop skills dan genen. Als je gewoon goed traint en eet haal je die massa echt wel. Misschien niet zo droog maar wie wil er nou zo droog staan.

Over genen zeiken doe je maar bij de pro's

zo droog staan moet ook makkelijk lukken.

Niet voor mij, daar hou ik teveel van eten voor.

Nu we het toch over de genen hebben, zijn er ook Pro's die eigenlijk helemaal niet zulke goede genen hebben, maar toch erg groot zijn?

Nu we het toch over de genen hebben, zijn er ook Pro's die eigenlijk helemaal niet zulke goede genen hebben, maar toch erg groot zijn?

Alsof er DNA-onderzoeken worden afgenomen onder pro's. Als iemand pro is kun je er wel van uitgaan dat zijn lichaam van nature weinig myostatine aanmaakt en goed reageert op AAS, anders kom je gewoon niet aan de top tussen al die freaks.

Terug
Naar boven