Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

TROY ALVES
FLEX WHEELER jajajaja

8aa8adk.jpg

ik heb geen idee builder, stond bij powerfull images sectie.

Mare, laat dan eens een pic van jou zien. Ik ben wel benieuwd als je er bijna zo uitziet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ivan stoitsov

hmm op de 1 of andere manier komt de enorme rug van batista niet echt naar voren op deze pic :p

Dit is mijn doellichaam kan me niet schelen hoe lang ik ervoor moet sporten, fantastish mooie afmetingen en definitie. Flink droog en toch flinke wat massa.
Ik denk trouwens dat het wel mee valt hoeveel er gephotoshopped is aan deze foto kijk maar is naar dit filmpje wat ik op youtube vond YouTube - nick auger , die gast heeft echt wel een bruut fysiek

Goede fysiek hierboven, goed droog, nette rug met mooie v-shape....
Ik denk voor velen een streefdoel

It's all genetics baby..

heeft ie wel wat van weg idd

Dante, doggcrapp trainer:D

jammer van zijn benen, maar een onwaarschijnlijk gaaf UB:D!

Dit is mijn doellichaam kan me niet schelen hoe lang ik ervoor moet sporten, fantastish mooie afmetingen en definitie. Flink droog en toch flinke wat massa.
Ik denk trouwens dat het wel mee valt hoeveel er gephotoshopped is aan deze foto kijk maar is naar dit filmpje wat ik op youtube vond YouTube - nick auger , die gast heeft echt wel een bruut fysiek

Ik denk dat dit inderdaad wel natural haalbaar is. Je zal er wel even voor moeten trainen, maar moet te doen zijn.

Terug
Naar boven