AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

hap hap hap hap

haha wat een mongo weer! :roflol:

Zelf niet beter dan juic3, je kan m ook gewoon negeren.

---------- Post toegevoegd Fri 3 Aug 2012 om 11:18 ----------

valt nog redelijk mee imo wat hij zet.. Alleen denkt iedereen hier dat je op 500 mg test al beest word en automatisch 20kg spier aankomt ofzo.

D8 idd dat dat je flink vooruitbracht.

Voor vrouwen is er apart topic in de vrouwen section ;)

Bedankt. :D

Btw, dat ziet er echt niet uit als een peanuts kuur.

Nee dat begrijp ik als je er niks vanaf weet;). Vond het juist echt een simpel kuurtje..
Moet je ook niet mee bezighouden als 16-jarige. Top fysiek voor je leeftijd trouwens, nog nooit gezien hier op dbb..

snjbm0.jpg

Erg mooi streven voor UB.
LB lijkt wel achter te lopen, althans de kuiten iig flink.

Wie is het?

Kurt Dell

Nee dat begrijp ik als je er niks vanaf weet;). Vond het juist echt een simpel kuurtje..
Moet je ook niet mee bezighouden als 16-jarige. Top fysiek voor je leeftijd trouwens, nog nooit gezien hier op dbb..

Over peanuts (eerdere post) en goede 16-jarige fysieken gesproken, peanuthead95 moet je maar s aanklikken dan ;)

Hou me btw ook niet bezig met hoeveelheden etc, vind alleen de werking interessant, schrik er echter wel van om zo'n lijstje te zien onder de noemer 'simpel kuurtje' :eek:
Niet dat ik het bijbehorende fysiek niet goed vind, maar toch, je moet er op aas-gebied dus blijkbaar ook veel voor over hebben om een topfysiek te creeren.

Adam Charlton
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Robert Förstemann

Dem legs......
Ze lijken trouwens best wel op elkaar.

Ideaal:

Maar ik heb geen enkele ambitie om het te behalen. Ik heb een ernstige gezondheidscrisis achter de rug en train vooral om wat aan te sterken en een leuk figuurtje te behouden. Hier zal ik wel nooit uitkomen. Gelukkig ben ik niet zo streng meer voor mijzelf.

Ik snap niet dat deze held nog niet gepost is...

20t5i5v.jpg

Terug
Naar boven