MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Ik blijf me echt verbazen over wat sommigen denken/hopen te behalen met de 'softere' aas, een plitt/riches fysiek vereist ook al heel wat naaldwerk... hoewel ik nog wel wil geloven dat die laatstgenoemden van de GH/IGF afblijven. Binnenkort is het aan mezelf dus heb ik meer recht van spreken. Spuit ze!

Jij hebt volgens mij gewoon nog geen besef van wat natty kan. Zeg niet dat ze persé allebei natty zijn, maar hun fysiek is natty haalbaar. Rob Riches is helemaal niet zo groot trouwens +10jaar training, aanleg,...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Er is echt wel veel natty haalbaar hoor jongens

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dit is natty na 4 jaar eten en trainen

Hodge twins, zeker een mooi streven.
Verder ook wel geloofwaardig.

Volgens mij zeiden ze dat ze 200 lbs wegen (= 90kg) met 6-7% vet (op de foto niet). Weet alleen niet hoelang ze zijn.

All kinds of gains!!!

Hodge twins hebben in het verleden ook gebruikt hoor jongens. Hebben ze zelf toegegeven. Maar dat ze nu natural zijn geloof ik best hoor. Fysiek is gewoon goed. Maar niet overdreven.

Hodge twins hebben in het verleden ook gebruikt hoor jongens. Hebben ze zelf toegegeven. Maar dat ze nu natural zijn geloof ik best hoor. Fysiek is gewoon goed. Maar niet overdreven.

Wist wel dat dit ging komen...

Ze hadden het over pro-hormonen wat in Amerika gewoon geld als supplementen. Maar ze zijn hiermee snel gekapt vanwege de ''bitchtits''. Ik betwijfel of ze hier flink wat gains mee gemaakt hebben.

jesus jankerds, 1 week hebben ze dat geprobeerd maar ermee gekapt ze zeggen dat ze ook niks mee hebben gegained

Alsof je in 1 week 10kg pure spier kan winnen:o

Idd het zijn gewoon natty fysieken, dat je zie je duidelijk en lees je er ook aan af als je hun een beetje volgt. Zijn gemotiveerd en leven voor de sport en zijn ook al tegen de 40 dus vind het een knappe prestatie.

as natty as hoody :roflol:

Ja dat kan wel zijn, maar het heeft sowieso geen enkele invloed op ze gehad (mits ze maar 1 x 2 weekies prohormonen hebben gepakt).
Groot verschil met de gemm. gebruiker., heb er respect voor maar heb zelf ook valsgespeeld en doe het nog steeds maar met MATE..

Terug
Naar boven