Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

een grammetje of 4, 5 per week kan ik me voorstellen.. icm veel insuline + HGH
maar 3gr per dag :roflol: overdrijven is ook een kunst

yates gebruikte geen insuline of Hgh

geloof me niet :) wrm zou k overdrijven?

arnold zen kuur schema was ook niet mis trouwens

wrm zen top atleten opgebrand op hun 30/35ste? moesten ze enkel een banaan eten is de fun er af hoor

wrm zen top atleten opgebrand op hun 30/35ste? moesten ze enkel een banaan eten is de fun er af hoor

:roflol:

als je denk dat een van beide heren ooit hun 'kuurschema' online hebben gezet, droom verder.
geen insuline en hgh? hhahahahahahahaahha, jij moet comedian worden
serieus kerel, je hebt blijkbaar geen flauw idee van wat er bij komt kijken om in zo'n shape te staan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dream on :)

alskf ik discussieer met een r*tard.. hele forum zit er vol mee lijkt t soms. ga me tijd hier niet aan verspillen, maar blijf lekker je ogklepjes aan houden kerel

Je hoeft niet te schelden en boos te worden, kuur schema's zen trouwens al meerder malen gepost geweest, toen waren de board regels nog minder streng dan nu, heb het niet enkel over BB gebeurt in elke sport.

insuline, hgh < a.a.s.

Je hoeft niet te schelden en boos te worden, kuur schema's zen trouwens al meerder malen gepost geweest, toen waren de board regels nog minder streng dan nu, heb het niet enkel over BB gebeurt in elke sport.

insuline, hgh < a.a.s.

idd, heb al 284102938202 schematjes voorbij zien komen. ;)

Ehhh correctie..
Dorian heeft het gebruik van insuline geperfectioneerd;)

insuline, hgh < a.a.s.

Haha pannenkoek denk jij echt dat die kuurschema's kloppen? Zeker ook Arnold's primo/deca/dbol cycle he?

Ehhh correctie..
Dorian heeft het gebruik van insuline geperfectioneerd;)

precies, hij was het eerste ''massamonster''. Zonder Dorian zou de bodybuilding cultuur er nu misschien wel een stukje anders uit hebben gezien.
Wat niet afdoet aan zijn prachtige fysiek ofcourse

Dit is grappig Dorian was al ik me niet vergis de eerste die hgh en insuline zeer goed wist te combineren en sindsdien is er de eeuw der massa monsters

Arnold nam vooral geen HGH :')

---------- Post toegevoegd Tue 7 Aug 2012 om 11:10 ----------

Ronnie deed olympia's tot z'n 42ste ofzo kerel. Je kletst maar wat.

Arnold nam toch ook geen hgh?

niet slecht, alhoewel het uiteraard geen arnold is

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en dan doet hij ook nog een de khaleesi. Not baddd

Ik blijf me echt verbazen over wat sommigen denken/hopen te behalen met de 'softere' aas, een plitt/riches fysiek vereist ook al heel wat naaldwerk... hoewel ik nog wel wil geloven dat die laatstgenoemden van de GH/IGF afblijven. Binnenkort is het aan mezelf dus heb ik meer recht van spreken. Spuit ze!

Terug
Naar boven