500mg test per week? dorian yates zette 3000mg per dag, 6x Mr O
een grammetje of 5 per week kan ik me voorstellen.. icm veel insuline + HGH
maar 3gr per dag
overdrijven is ook een kunstVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
500mg test per week? dorian yates zette 3000mg per dag, 6x Mr O
overdrijven is ook een kunsteen grammetje of 4, 5 per week kan ik me voorstellen.. icm veel insuline + HGH
maar 3gr per dagoverdrijven is ook een kunst
wrm zou k overdrijven?yates gebruikte geen insuline of Hgh
geloof me nietwrm zou k overdrijven?
arnold zen kuur schema was ook niet mis trouwens
wrm zen top atleten opgebrand op hun 30/35ste? moesten ze enkel een banaan eten is de fun er af hoor

serieus kerel, je hebt blijkbaar geen flauw idee van wat er bij komt kijken om in zo'n shape te staan

Je hoeft niet te schelden en boos te worden, kuur schema's zen trouwens al meerder malen gepost geweest, toen waren de board regels nog minder streng dan nu, heb het niet enkel over BB gebeurt in elke sport.
insuline, hgh < a.a.s.

yates gebruikte geen insuline of Hgh
wrm zen top atleten opgebrand op hun 30/35ste? moesten ze enkel een banaan eten is de fun er af hoor

Je hoeft niet te schelden en boos te worden, kuur schema's zen trouwens al meerder malen gepost geweest, toen waren de board regels nog minder streng dan nu, heb het niet enkel over BB gebeurt in elke sport.
insuline, hgh < a.a.s.
Ehhh correctie..
Dorian heeft het gebruik van insuline geperfectioneerd![]()
yates gebruikte geen insuline of Hgh
Nee Arnold niet die waren nog niet zo ver.Vandaar de vacuum poses en de klassieke mooie fysiek