spierbal2
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
own sculpter heeft idd een goede fysiek. Weet je of hij naturel traint?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ongelooflijk. Eerst een tonnetje rond en nu een beest. In 1,5 jaar. Ik wil dat ook.
No wayOngelooflijk. Eerst een tonnetje rond en nu een beest. In 1,5 jaar. Ik wil dat ook.
Hij bedoelt in de bulk.
Bulk:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Na de cut:
Ik dacht dat hij nog maar een aantal jaartjes dit doet. Snelle leerling dus

die voorste was toch voordat hij ging trainen ??
dacht wel eens iets van hem in een magazine gelezen te hebben
. Je ziet ook duidelijk de spiermassa onder het vet. Foto's zijn beide uit 2005. Als je nog nooit getraint hebt en al direct het podium op met zo'n shape zou je wel een genetic wonder zijn. Ik kan me wel herinneren dat arms 30 bruine boterhammen per dag at in de bulk.droog zijn: nee. Rijstwafels eten, eiwitshakes met water aanlengen, en 100x per dag in de spiegel naar je abs kijken: ja.
Hell No. Je ziet ook duidelijk de spiermassa onder het vet. Foto's zijn beide uit 2005. Als je nog nooit getraint hebt en al direct het podium op met zo'n shape zou je wel een genetic wonder zijn. Ik kan me wel herinneren dat arms 30 bruine boterhammen per dag at in de bulk.

Slaat nergens op, maar jij noemt afgetrainde mens health models ook al gay. Imo stukje pure frustratie van zelf niet de genen te hebben om een fysiek te creeren met mooie ronde vormen en proporties.
Iedereen heeft het recht op een mening. Zelfs jij. Het zou wel leuk zijn als je wist waar je het over had; het feit dat ik 17 jaar geleden als PLer ben begonnen met een skinny 90 kg is je blijkbaar onbekend. Lijkt me dus dat een fysiek van 85 kg voor mij nou niet echt een interessant doel is.
?90kg stelt niks voor tenzij je echt goed droog bent.
Iedereen heeft het recht op een mening. Zelfs jij. Het zou wel leuk zijn als je wist waar je het over had; het feit dat ik 17 jaar geleden als PLer ben begonnen met een skinny 90 kg is je blijkbaar onbekend. Lijkt me dus dat een fysiek van 85 kg voor mij nou niet echt een interessant doel is.

Dat feit is me wel bekend, dat heb je in een vorig topic ook al duidelijk gemaakt. Maar jij als krachtsporter zou als de beste moeten weten is dat gewicht weinig zegt. Ken jongens die niet trainen en 100 kg zijn, so what?Stan mcquay is in jouw ogen vast ook 'gay' omdat ie droog is en slechts 90 kg weegt: