MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Dat feit is me wel bekend, dat heb je in een vorig topic ook al duidelijk gemaakt. Maar jij als krachtsporter zou als de beste moeten weten is dat gewicht weinig zegt. Ken jongens die niet trainen en 100 kg zijn, so what?Stan mcquay is in jouw ogen vast ook 'gay' omdat ie droog is en slechts 90 kg weegt:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Doet hij niet oefeningen voor in m&f?

wie is dit tis mss wel moeilijk te zien maar ik denk dat ie voldoet aan men ideaal beeld

voor de helft van zn lichaam staat een schijf en een pot whey gainer ???

zoiets ofzo

vin-diesel.jpg

hoeveel zouden die armen meten denken jullie?

Hell No :D. Je ziet ook duidelijk de spiermassa onder het vet. Foto's zijn beide uit 2005. Als je nog nooit getraint hebt en al direct het podium op met zo'n shape zou je wel een genetic wonder zijn. Ik kan me wel herinneren dat arms 30 bruine boterhammen per dag at in de bulk.

ah oke vond het al wat vreemd :cool: :D

Als dat zo is ben ik em ruim voorbij ...

PFFF ideale fysiek ... jah zoveel :)

Ik denk eerder dat de volgende stats mij interesseren .. een kilootje of 120 bij een BF tussen de 8 en de 10

Gaat niet alleen om de afmeting, als je je recent gepostte foto vergelijkt met deze val je toch redelijk in het niets (no offence). Kwaliteit van de massa is het belangrijkst :Thumb:

Dat feit is me wel bekend, dat heb je in een vorig topic ook al duidelijk gemaakt. Maar jij als krachtsporter zou als de beste moeten weten is dat gewicht weinig zegt. Ken jongens die niet trainen en 100 kg zijn, so what?Stan mcquay is in jouw ogen vast ook 'gay' omdat ie droog is en slechts 90 kg weegt:

Bedankt voor het posten van mijn foto.

Dit zou geweldig zijn:
industry8k.jpg

Ook een mooi lichaam, ook iets makkelijker te krijgen.(begrijp me niet verkeerd ik zeg niet dat het makkelijk is)
857441~Vin-Diesel-The-Chronicles-of-Riddick-Posters.jpg

dit, maar daar zit ik al praktisch aan, nu enkel wat droger, meer hoeft het niet meer te zijn, in tegenstelling tot vroeger.
gewoon en stevig en sterk lichaam dat er atletisch uitziet.

49k6wbb.jpg

mijn doel. tja waarschijnlijk onmogelijk maar met de juiste gear en dedication misschien over een x aantal jaren een beetje in de buurt hiervan.

Terug
Naar boven