Mr.Mike
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 81
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry .. maar ik vind Vin kleine armpjes hebben ...
Ligt eraan wat je maatstaf is. In verhouding met jouw foto heeft vin grote armen, in verhouding tot coleman heeft vin luciferhoutjes. Persoonlijk vind ik vin zijn ogen groot ogen.
Mijn armen zijn ruim 2 centimeter groter als die van Vin ...
idd.Kwaliteit voor kwantiteit....
Ik zie heel vaak dikke vrouwen op straat lopen met 60 Cm armen, dat maakt het nog niet mooi.
Kwaliteit voor kwantiteit....
Ik zie heel vaak dikke vrouwen op straat lopen met 60 Cm armen, dat maakt het nog niet mooi.

![]()
mijn doel. tja waarschijnlijk onmogelijk maar met de juiste gear en dedication misschien over een x aantal jaren een beetje in de buurt hiervan.

Mijn armen zijn ruim 2 centimeter groter als die van Vin ...
sorry, maar je kan bij lange na niet tippen aan het fysiek van Vince. Met dit soort uitspraken maak je je een beetje ongeloofwaardig. No offence verder hoor.
jamess ,wat was de naam ook alweer van die kerel in je avatar??
Khoop dit ooit eens te bereiken. Heel mooi lichaam. Ff om als een soort maatstaf te nemen, wat meette zijn armen ong op die foto?
Volgens mij weegde hij tijdens wedstrijden niet eens zoveel, terwijl hij toch huge is.