AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Mike Mentzer... Enorm goed voorbeeld.

Sorry .. maar ik vind Vin kleine armpjes hebben ...

Ligt eraan wat je maatstaf is. In verhouding met jouw foto heeft vin grote armen, in verhouding tot coleman heeft vin luciferhoutjes. Persoonlijk vind ik vin zijn ogen groot ogen.

Laatst bewerkt:
60 kilo bij 1,80 cm.. 30% BF

het interesseert me niets..

als ik die speer maar iedere keer verder gooi dan de keer ervoor...
Atletisch is trouwens mooi meegenomen :)

bobparis3.jpg

paris22.jpg

paris1.jpg

Zo'n vin diesel lichaam zou ik ook al blij mee zijn :P
Niet eens in de buurt nu, duurt nog wel een jaartje of 3-4 ofzo? geen idee hoe lang ut duurt om zoiets te bereiken @ keihard trainen.

sorry, maar je kan bij lange na niet tippen aan het fysiek van Vince. Met dit soort uitspraken maak je je een beetje ongeloofwaardig. No offence verder hoor.

Agree, en als ik eerder al zei, geen offence naar jou toe want er zijn weinig members die kunnen tippen aan vin.

Je claimt dat je armen 45 cm zijn, onderstaande kerel zijn armen meten ook 18''/45cm.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
STRENGTHNET.COM

It's the quality not the quantity.

Khoop dit ooit eens te bereiken. Heel mooi lichaam. Ff om als een soort maatstaf te nemen, wat meette zijn armen ong op die foto?
Volgens mij weegde hij tijdens wedstrijden niet eens zoveel, terwijl hij toch huge is.

Helaas ga je met de naam allNATURAL dat lichaam nooit bereiken. Niet eens een schim daarvan. Word tijd voor een nickchange allJUICE :D

Terug
Naar boven