Fitness Seller

Sticky Jouw ideale lichaam

proteinkungen.jpg

Laatst bewerkt:
word je niet een keertje gek van telkens dat roflol poppetje te gebruiken zyxyz?

no hate

296k5kp.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nice waterpoloer

Ah, kijk aan. Vergeten één weg te halen. Ik waardeer het dat je de moeite doet om het op te zoeken. Blijkbaar is lezen niet echt je sterkste punt, tenzij je het heel letterlijk neemt en mijn eerste jaar dat ik een gym abbonoment had meerekent als trainingsjaar.

Ik trainde daar overigens 9 maanden met een serieus voedingsschema, was gewoon een skinny fat ****. Net als jij een skinny phaggot bent, wil je zeggen van niet? Dat boeit me verder niets, ik heb ook helemaal niet gezegd dat je een slecht resultaat geboekt hebt voor je trainingstijd of wat dan ook. Het mooie aan deze sport is dat je het voor jezelf doet. Je komt alleen over als een complete randebiel als je er zelf bijloopt als een ondervoede afrikaan en dergelijke topfysieken omschrijft als makkelijk te halen.

Zie overigens ook niet in wat je met de foto wil bewijzen. Verschil tussen jou en mij is dat ik ondertussen al vier keer zo groot als jou ben en dat jij het überhaupt nog maar eens moet zien te behalen. Maakt mij het uit of je er 6 maanden, 2 jaar of 10 jaar over doet. Zou het dan ook waarderen als je die foto eraf haalt, doet pijn aan mijn ogen dat ik er ooit zo heb bijgelopen. Of laat 'm staan, zal over een paar maanden eens fatsoenlijke foto's plaatsen, wellicht motiveert het je dat je zelfs als skinny phaggot nog wat kan worden.

Mooi verwoord Roth!

Te koop: Oma Fiets, klein beetje roest, 1 lekke band, verder in goeie staat. 75euro.

Als dit topic toch al nergens meer over gaat... :D

het niveau begint triester en triester te worden op dbb

Hé homo's kan het terug on topic aub?!!! :mad:

nice

Ik kan geen bijlagen toevoegen??

Hé homo's kan het terug on topic aub?!!! :mad:

op MD staat dat ie pas 2,5 jaar aan bodybuilding doet.. daarvoor wel getraint voor football maar alsnog ziek!

Terug
Naar boven