MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

THISGONBGUD.gif

iedereen kan haten op zyzz wat jullie willen. Noem hem gay/wijf whatever.

feit is en blijft, dat kan niemand ontkennen dat hij gewoon fakking aesthetic is.

feit is en blijft, dat kan niemand ontkennen dat hij gewoon fakking aesthetic is.

als ik all year round aan de clen, tren, test e, en welke meuk meneer ook gebruikte, dan ben ik ook wel aesthetic.

of je hem nou een eindbaas vind, een god of esthetics.
Het is en blijft een feit dat hij een AAS misbruikende knul is die niet meer massa had dan een gemiddelde bber die 5 jaar natty traint.

Komop man, gast heeft talloze cycles gehad en was volgens mij 95 kg 6 bodyfat en hij was volgens mij 1.85-190, weet je hoe slecht dat is voor iemand die talloze cycles heeft zitten doen?

jammer dat die massa er alleen 10x zo goed uitziet bij hem als bij anderen

Komop man, gast heeft talloze cycles gehad en was volgens mij 95 kg 6 bodyfat en hij was volgens mij 1.85-190, weet je hoe slecht dat is voor iemand die talloze cycles heeft zitten doen?

Wie zegt dat hij ziek buff wilde worden? Ik zou srs liever met hem van lichaam ruilen (voor hij dood was) dan met arnold. nohomo

ja nu weer genoeg zyzz. post nu maar weer fysieken die nog geen miljoen keer voorbij zijn gekomen.

ook wel streef dit zeg.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven