XXL Nutrition

Sticky Jouw ideale lichaam

plyo of plyoathlete

transformation.jpg

bovenste 10-11%

Hehe, goeie cycle tussen pic 1 en 2.

Ik heb altijd t gevoel dat die showboys flinke ladingen roids er in gooien en voor de rest een beetje aankloten:o
dat je er uberhaupt zo bijloopt ben je gewoon een grote attention wh*re

inb4 shitstorm zyzz aanhangers

u mirrin?

Laatst bewerkt:
plyo = baas altijd men favo fysiek geweest imo.
Trouwens symphatieke gast ook, geeft altijd comments op z'n vid's en als je mailt stuurthij altijd terug.

via dit filmpjé kan je op z'n channel komen
http://www.youtube.com/watch?v=LGT8Wa8pFRo

Ik heb altijd t gevoel dat die showboys flinke ladingen roids er in gooien en voor de rest een beetje aankloten:o

u mirrin?

beetje aankloten
lol

gasten staan er goed bij, die ontzettende phaggotry outfits daargelaten

u mirrin?

Ik zal ook uberhaupt niet ontkennen dat ze er ontzettend veel roids in fl*kkeren maar whatever suits them best I guess.

Mij maakt het geen reet uit, ze hebben een goed fysiek wat menig dude wel zou willen hebben. maar die kleding, u are right.

u mirrin?
Gewoon een dom vooroordeel..
Het zijn showboys, dus ze zullen wel aan de roids zitten. Zal ook ongetwijfeld zo zijn, maar dat neemt niet weg dat ze waarschijnlijk gewoon 100% voor de sport leven. Er zijn er nog een stuk meer die aan de roids zitten maar niet zo goed ontwikkeld zijn.

Behoorlijk getraind deze gasten. Misschien kan het op sommige fronten inderdaad wel iets genuanceerder worden getoond...

Ik ben wel zwaar jelly op hun borstaanhechting! :(

naast dat op een foto zijn broek net 10cm te kort is, wat is er verder mis met hun stijl?
ik zou die singlet ook kunnen rocken op een festival en verder een gewone korte spijkerbroek met riem. verder heeft die gast heeft gewoon gruwelijk fysiek en zijn sleeve is ook niet mis.

wss misbruiken ze AAS wel zwaar, maar ze hebben tenminste een goed fysiek. kan bij mij in de gym genoeg gasten aanwijzen die ook juicen en een fysiek als een pannenkoek hebben.

Hoe kun je ze aanwijzen if they look like they don't even lift ???

ik ben hun dealer

ik vind die tattoo fysieken echt lelijk

Maar nu ff serieus, die 3 gasten zijn toch niets?! Ze hebben een beetje massa, voor de rest staan ze wel goed droog (got to give it to them). Snap best dat iedereen andere doelen heeft, maar dit is een soort upgraded ecto :P!

Vooral die laatste pic, als ie zit. Op die armen zit bijna geen massa..

Als dit is de streef is van de mensen hier waarom heet het forum dan dutchbodybuilding en niet dutchbeachboy.com

Als dit is de streef is van de mensen hier waarom heet het forum dan dutchbodybuilding en niet dutchbeachboy.com

Ik moet zeggen dat ik maar weinig beachboy fysieken tegenkom. Wat ik ervan vind is dat hierboven gezondheids verantwoorde worden getoond. Hier en daar wat roids, maar zeker geen cycle bodies van jaar in en jaar uit aan de juice.

Ik moet zeggen dat ik maar weinig beachboy fysieken tegenkom. Wat ik ervan vind is dat hierboven gezondheids verantwoorde worden getoond. Hier en daar wat roids, maar zeker geen cycle bodies van jaar in en jaar uit aan de juice.
Denk dat je jezelf daarin gruwelijk vergist zulke types gebruiken winstrol clenbuterol als smarties. Dus dat is onzin dat ze niet jaar in jaar uit kuren. Want dieeten hebben ze weinig trek in dan kun je geen breezers drinken enzo :D

Terug
Naar boven