- Waardering
- 156
Hehe, goeie cycle tussen pic 1 en 2.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb altijd t gevoel dat die showboys flinke ladingen roids er in gooien en voor de rest een beetje aankloten
dat je er uberhaupt zo bijloopt ben je gewoon een grote attention wh*re
inb4 shitstorm zyzz aanhangers
u mirrin?
Ik heb altijd t gevoel dat die showboys flinke ladingen roids er in gooien en voor de rest een beetje aankloten
u mirrin?
Gewoon een dom vooroordeel..Ik heb altijd t gevoel dat die showboys flinke ladingen roids er in gooien en voor de rest een beetje aankloten
u mirrin?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
!Als dit is de streef is van de mensen hier waarom heet het forum dan dutchbodybuilding en niet dutchbeachboy.com
Denk dat je jezelf daarin gruwelijk vergist zulke types gebruiken winstrol clenbuterol als smarties. Dus dat is onzin dat ze niet jaar in jaar uit kuren. Want dieeten hebben ze weinig trek in dan kun je geen breezers drinken enzoIk moet zeggen dat ik maar weinig beachboy fysieken tegenkom. Wat ik ervan vind is dat hierboven gezondheids verantwoorde worden getoond. Hier en daar wat roids, maar zeker geen cycle bodies van jaar in en jaar uit aan de juice.