MuscleMeat

Sticky Jouw ideale lichaam

Die staan er in een ander topic ik ga ze hier niet uploaden geen zin in. Ik heb niks te bewijzen zie zo ook wel dat hun niet genoeg hebben ja leuke belichting en that's it
ije hebt wle wat te bewijzen aangezien je een fysiek totaal afkraakt en zegt dat je een beter fysiek hebt, maja ik snap het al.

ecto :trollface:

Jongen ik ga hier niet meer op in heb meer te doen dan die skinny fysiekjes.

er zijn er die met minder onstage gaan, voel je niet aangesproken zoals met mijn vorige post!
ik ben alleen realistisch

Dat klopt KEUN er zijn er die met minder on stage gaan maja of het dan zin heeft om on stage te komen is uiteraard een 2de ;)

Weet je wat ik niet snap, als ik een brute fysiek had wat jesse beweerd dan had ik overal mijn fysiek gespamt maakt niet uit waar, denk dat 99 procent van DBB dat zou doen, jij hebt geen tijd of geen zin om je fysiek te posten maar je hebt wel tijd om jezelf te verdedigen op een forum? Wtf G

Lets me real tea mates, als je ****ing 100 kg bent met laag bodyfat zou je neit gelijk je fysiek posten om te laten zien wat je hebt bereikt? Ik wel..

Jesse2010 is gewoon pissed dat B&F hem liever niet in hun team hebben..
Ze vinden het maar mong**l :) (heb ik horen zeggen)

naast dat op een foto zijn broek net 10cm te kort is, wat is er verder mis met hun stijl?
ik zou die singlet ook kunnen rocken op een festival en verder een gewone korte spijkerbroek met riem. verder heeft die gast heeft gewoon gruwelijk fysiek en zijn sleeve is ook niet mis.

wss misbruiken ze AAS wel zwaar, maar ze hebben tenminste een goed fysiek. kan bij mij in de gym genoeg gasten aanwijzen die ook juicen en een fysiek als een pannenkoek hebben.

dragen mensen tegenwoordig nog korte spijkerbroeken, zie ze echt nooit meer :p

maar Jesse zou volgens mij foto's neerzetten na de flex cup

Jesse2010 is gewoon pissed dat B&F hem liever niet in hun team hebben..
Ze vinden het maar mong**l :) (heb ik horen zeggen)

Als ze me liever niet hadden zou ik er niet bij zitten ;):D

---------- Post toegevoegd Tue 16 Oct 2012 om 20:15 ----------

dragen mensen tegenwoordig nog korte spijkerbroeken, zie ze echt nooit meer :p

maar Jesse zou volgens mij foto's neerzetten na de flex cup

Na de flex cup post ik hier de foto shoot die ik van te voren heb :D

een anus uitlikken, en bij ieder product vertellen hoe geweldig het wel niet is etc wil niet zeggen dat je bij een team hoort..

Trouwens in het verleden beweerde je altijd dat je daar geen interesse in had ???

dat mensen met zulke oogkleppen oplopen niet normaal hier. Kijk 1x hoe die gasten hier erbij staan. zoals keun zegt gewoon 85 to 90 kg en dan FOKKING droog. Oftewel een bulk tot minimaal 105kg om zo droog uit te komen.

en die bullshit over dat die gasten er zo gay uitzien...
zitten volgens mij echt een aantal boeren hier op het forum die iets al gay vinden als het wat anders is als een lange spijkerbroek met klompen en een sweater

Ja stelt niet veel voor wat ik op die foto's zie. Wat jij denkt dat hun wegen is mijn wedstrijd gewicht haha. Dus hoezo zou ik minder massa hebben onmogelijk

grote kans dat hun ook wel enkele centimeters kleiner zijn dan jou :rolleyes:

edit: heb een artikel van maart dit jaar gevonden met hun maten:
Height: 178cm
Forearms: 30.5cm
Weight: 83kg
Thighs: 56cm
Waist: 81.5cm
Calves: 38cm
Chest: 106.5cm
Body Fat: -
Arms: 40.5cm

Laatst bewerkt:
dat mensen met zulke oogkleppen oplopen niet normaal hier. Kijk 1x hoe die gasten hier erbij staan. zoals keun zegt gewoon 85 to 90 kg en dan FOKKING droog. Oftewel een bulk tot minimaal 105kg om zo droog uit te komen.

en die bullshit over dat die gasten er zo gay uitzien...
zitten volgens mij echt een aantal boeren hier op het forum die iets al gay vinden als het wat anders is als een lange spijkerbroek met klompen en een sweater
maw, zoveel kgs cutten is erg hardpijn imo, denk ook niet dat het natty kan..

Edit

Laatst bewerkt:

Height: 178cm
Forearms: 30.5cm
Weight: 83kg
Thighs: 56cm
Waist: 81.5cm
Calves: 38cm
Chest: 106.5cm
Body Fat: -
Arms: 40.5cm

over wie gaat dit

Vanaf een bepaalde lengte is 100kg droog nou niet echt huge

Height: 178cm 1.86
Forearms: 30.5cm 42cm
Weight: 83kg 97kg
Thighs: 56cm 70cm
Waist: 81.5cm 83cm
Calves: 38cm 44cm
Chest: 106.5cm geen idee
Body Fat: - 9%
Arms: 40.5cm 45cm

Zo nu staan mijn maten langs die van hun ;)

Terug
Naar boven