AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

Als dit is de streef is van de mensen hier waarom heet het forum dan dutchbodybuilding en niet dutchbeachboy.com

niet iedereen heeft als doel om de nieuwe Mr. O te worden of uberhaupt wedstrijden te draaien. In principe is iedereen die spieren opbouwt met bodybuilding bezig.

Nou er is echt wel verschil mensen die gewoon wat trainen doen aan fitness mensen die toegewijd trainen en eten doen aan bodybuilding. Bodybuilding is een levenstijl niet zo maar wat trainen en maar wat raak eten

shit

---------- Post toegevoegd Tue 16 Oct 2012 om 17:50 ----------

Maar nu ff serieus, die 3 gasten zijn toch niets?! Ze hebben een beetje massa, voor de rest staan ze wel goed droog (got to give it to them). Snap best dat iedereen andere doelen heeft, maar dit is een soort upgraded ecto :P!

Vooral die laatste pic, als ie zit. Op die armen zit bijna geen massa..
Ga eens naar 6%?

Als dit is de streef is van de mensen hier waarom heet het forum dan dutchbodybuilding en niet dutchbeachboy.com

Bijna iedereen heeft hier een bb streef die hij nooit zal halen. Check de pic's van de members trouwens een keer meeste hier zijn meer beach/fitness aangelegd.

Iedereen heeft andere doelen so let it be..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zo hoop ik er ook over 7 weekjes bij te staan :)

zo sta ik er nu bij :
28vfy42.jpg

shit

---------- Post toegevoegd Tue 16 Oct 2012 om 17:50 ----------

Ga eens naar 6%?

Als ik naar 6-8% zou gaan zou er wel iets gelijkwaardigs overblijven denk ik.
Daarom vind ik het geen streef, + ik vind de 8-10% fysieken er beter uitzien over het algemeen.

Die beachboys vernken Bodybuilding alleen maar. Net als die Synthol falers..

naast dat op een foto zijn broek net 10cm te kort is, wat is er verder mis met hun stijl?
ik zou die singlet ook kunnen rocken op een festival en verder een gewone korte spijkerbroek met riem. verder heeft die gast heeft gewoon gruwelijk fysiek en zijn sleeve is ook niet mis.

wss misbruiken ze AAS wel zwaar, maar ze hebben tenminste een goed fysiek. kan bij mij in de gym genoeg gasten aanwijzen die ook juicen en een fysiek als een pannenkoek hebben.

Jesus christ, dit zijn van die low-life zyzz wannabees.

Aangezien die n*gger van boven tot onder vol tattoo's staat zal het wel zo'n type zijn dat nie nadenkt over de gevolgen van zn acties en dus ook gewoon yearround aan de roids gaat.

De analfabeet van het forum komt het ons weer even vertellen:roflol::roflol:. Kom eerst zelfs eens in de buurt van zo'n fysiek voordat je dit soort onzin uitkraamt.

De analfabeet van het forum komt het ons weer even vertellen:roflol::roflol:. Kom eerst zelfs eens in de buurt van zo'n fysiek voordat je dit soort onzin uitkraamt.
Zulke mensen hebben ongeveer jou kilo's aan massa. Bij mij komen ze niet meer in de buurt met hun 60-70kg. En hoe toch is je smoel over hoe ik type word daar k*t ziek van ga lekker trainen ofzo skinny boy

Zulke mensen hebben ongeveer jou kilo's aan massa. Bij mij komen ze niet meer in de buurt met hun 60-70kg. En hoe toch is je smoel over hoe ik type word daar k*t ziek van ga lekker trainen ofzo skinny boy

he niks tegen mensen die 70 kilo wegen :mad:!

Wat boeit mij dat word die typjes die grappig denken te zijn zo beu. Please dat ze gewoon gaan trainen en eten ofzo laat mij met rust.

LOL naar de mensen die dit even denken te berreiken of uberhaubt denken dat ze er zo uit zien nadat ze voor het eerst in hun leven een serieuze cut hebben gedaan.
Haal je kop eens uit het zand en wees realistisch, de meeste zullen geeneens in de buurt van hun fysiek komen:roflol:
Dit is zowieso 85-90kg aan pakweg 7%

Ja stelt niet veel voor wat ik op die foto's zie. Wat jij denkt dat hun wegen is mijn wedstrijd gewicht haha. Dus hoezo zou ik minder massa hebben onmogelijk

roth een skinny boy?
roth is een monster.
zijn echte achternaam is norris en zijn vader heet chuck.
als roth heeft gebeest in de gym krijgt hij geen spierpijn maar zijn de apparaten een week buiten werking!

Die witte sokken gaan er duidelijk over

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zoiets,,

Die staan er in een ander topic ik ga ze hier niet uploaden geen zin in. Ik heb niks te bewijzen zie zo ook wel dat hun niet genoeg hebben ja leuke belichting en that's it

Terug
Naar boven