AndroidHealthClinic

Sticky Jouw ideale lichaam

jongens we zullen het zien na de flex cup,wanneer de fotos komen. kijken of hij dan nog zo weinig respect heeft voor deze kerels met hun fysiek.

alleen al het continue droogstaan van die gasten is knap.

Nog snel paar kuurtjes erdoor trekken waarschijnlijk :roflol:
Hij doet nu neerbuigend over hun, dus moet hij nu het tegendeel bewijzen.
aestiques>massa

jongens we zullen het zien na de flex cup,wanneer de fotos komen. kijken of hij dan nog zo weinig respect heeft voor deze kerels met hun fysiek.

true, maar denk dat ze het er niet moeilijk mee hebben als ik hun mindset hoor, 'for the girls'..clen all the way - zijn net pubers man, goed fysiek maar heb verreweg respect voor ze nu nog:o
poseren kunnen ze ook voor geen meter. Maar dan nog een fysiek wat voor de meeste niet is weg gelegd.

armen zullen denk ik niet veel groter zijn dan 40,5cm hoor. het artikel is trouwens wel van maart dit jaar he. keun heeft een paar maanden geleden ook zijn maten opgemeten toen die een paar kg zwaarder stond op de zelfde lengte en ong zelfde BF en toen had ie 41cm armen.

Fuark, nog 3 cm en dan 40 cm guns , weet niet of dat goed is :p

---------- Post toegevoegd Tue 16 Oct 2012 om 20:53 ----------

true, maar denk dat ze het er niet moeilijk mee hebben als ik hun mindset hoor, 'for the girls'..clen all the way - zijn net pubers man, goed fysiek maar heb verreweg respect voor ze nu nog:o
poseren kunnen ze ook voor geen meter. Maar dan nog een fysiek wat voor de meeste niet is weg gelegd.
Voor hun is het ook niet weggelegd keun daarom kuren ze ervoor

ja maar die kerels juicen ook hè ...

Voor hun is het ook niet weggelegd keun daarom kuren ze ervoor
en dan? zonder aanleg heb je nog een poep fysiek hebben ze beide overduidelijk niet! Hoewel die met die tribal minder esthetisch is aangelegd.

---------- Post toegevoegd Tue 16 Oct 2012 om 20:56 ----------

juice is overrated:o

keun ziet er niet minder uit vind ik zelf en dat is nog zonder kuren.

en dan? zonder aanleg heb je nog een poep fysiek hebben ze beide overduidelijk niet! Hoewel die met die tribal minder esthetisch is aangelegd.

---------- Post toegevoegd Tue 16 Oct 2012 om 20:56 ----------

juice is overrated:o
:roflol: ik had het over massa en bodyfat, juice overrated? Heb jij een keer zitten kuren dat je zon oordeel over hebt? Komt wel zo over..

kuren betekent echt niet big mac dit dat hoor

neem waterpoloer die ook was begonnen met clen en winstrol meen ik. die werd tog ook niet in 1x ke*ker droog

:roflol: ik had het over massa en bodyfat, juice overrated? Heb jij een keer zitten kuren dat je zon oordeel over hebt? Komt wel zo over..
aha, makes sense ja:o Al eens om je heen gekeken hoe de meerderheid juicers uitziet in je gym? Bij mij in ieder geval niet veel soeps

kuren betekent echt niet big mac dit dat hoor

neem waterpoloer die ook was begonnen met clen en winstrol meen ik. die werd tog ook niet in 1x ke*ker droog
Je zegt het alsof je talloze kuren hebt gehad man :roflol: Heb ik gezegd dat je in een keer droger bent? Het gaat aanzienlijk sneller dan naturel maar welke sukkel denkt dan dat je na 1 dag shredded bent? Heb het over een natty persoon die 100 procent alles goed doet vs een juicer die 100 procent alles goed doet, de juicer gaat 4x harder

aha, makes sense ja:o Al eens om je heen gekeken hoe de meerderheid juicers uitziet in je gym? Bij mij in ieder geval niet veel soeps
Dat heeft niks met genetics te maken alleen maar lack aan goed trainen/rust/ eten. Weet je zeker dat hun goed de 3 bovengenoemde doen bro? Niemand heeft echt shitty genetics om geen reet aan spiermassa aan te komen alleen veel mensen offeren niks op om goed bij te staan.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

off season pic?

dit

als ik in mijn gym kijk is er 1 gast beter en dat is william bonaco

snap dus gewoon niet hoe mensen dit als een beachboy fysiek kunnen afschrijven. Jullie vinden keun tog ook geen beachboy fysiek hebben die beter op dutchfitness had kunnen zitten?

en ja ze kuren maar genoeg in mijn gym ook..

• Like
Waarderingen: KEUN
:roflol: @machete - HOH!!!

maar meen je dit nou niemand heeft slechte genetics? Als dat zo was, waarom zijn er dan nog steeds ecto's en overweighted endo's etc.
dan zou iederee perfect zijn wil je zeggen, wat een niveau hier serieus XD

niet iedereen heeft zin om te sporten

:roflol: @machete - HOH!!!

maar meen je dit nou niemand heeft slechte genetics? Als dat zo was, waarom zijn er dan nog steeds ecto's en overweighted endo's etc.
dan zou iederee perfect zijn wil je zeggen, wat een niveau hier serieus XD
Keun lees mn post even goed, ik heb het over spiermassa behalen als een ecto met een snelle stofwisseling bijvoorbeeld 4000 kcal nodig heeft om spiermassa aan te komen dmv krachttraining en eet 2000 kcal elke dag heeft die dan shitty genetics? Wat ik slechte genetics vind is bijvoorbeeld oneven abs en shitty aanhechtingen maar over spiermassa gainen vind ik dat iedereen het kan, de een meer dan de ander maar dan te zeggen van ''ik heb shitty genetics, ik gain niks'' terwijl je slecht eet bijv

Terug
Naar boven