AndroidHealthClinic

Jouw numero uno irritatie in het verkeer?

Langzaam rijden, is nog gevaarlijker dan hard rijden.

---------- Post added do 23 jun 2011 at 16:19 ----------

Ik had het kunnen weten met dat hoge testosteron gehalte hier. Wat maken die paar minuten nou uit? jullie besparen er ook brandstof door. Het is veiliger. Je krijgt geen boetes, ook niet als je toevallig ff niet precies op let hoe hard je rijd, zo werd ik vroeger vaak geflitst toen ik nog wel wat harder reed en dan zat ik er altijd net een paar kmph boven.

Dat zijn allemaal voordelen. Draai gewoon die knop om, zet wat rustige muziek op en je zal je zien: je komt na een lange werkdag ontspannen weer thuis ipv extra opgefokt omdat je ook nog es hebt lopen scheuren en ergeren aan allerlei zaken....ontspan gvd!

EMG aub.

idd mensen die geen richting aangeven op rotonde, daar sta ik dan effe voor niks stil.....steek wel vaak mijn middenvinger op naar dit soort mensen.

Zou ik toch mee oppassen, een maatje van me deed het een keer tegen de verkeerde, is klemgereden en heeft een paar tikken kunnen ontvangen.... ik zeg t maar

Ja nou langzaam rijden idd! Zo werd ik laatst bijna nog aangereden door iemand die met 15 km/ph door de bocht scheurde.

• Topic Starter Topic Starter
Ik had het kunnen weten met dat hoge testosteron gehalte hier. Wat maken die paar minuten nou uit? jullie besparen er ook brandstof door. Het is veiliger. Je krijgt geen boetes, ook niet als je toevallig ff niet precies op let hoe hard je rijd, zo werd ik vroeger vaak geflitst toen ik nog wel wat harder reed en dan zat ik er altijd net een paar kmph boven.

Dat zijn allemaal voordelen. Draai gewoon die knop om, zet wat rustige muziek op en je zal je zien: je komt na een lange werkdag ontspannen weer thuis ipv extra opgefokt omdat je ook nog es hebt lopen scheuren en ergeren aan allerlei zaken....ontspan gvd!

Tijd is kostbaar, liever zsm thuis.

Als ik naar de gym rij moet ik over een lange, rechte weg waar je makkelijk hard kan rijden, maar daar mag je het grootste stuk 50 en sommige stukjes 60. De verleiding om dan hard te rijden is groot, maar het is ook algemeen bekend dat ze daar letterlijk bijna dagelijks op snelheid controleren. Dan krijg je dus vaak ergernis aan beide kanten. Ik rij dan 52-55 op de stukken waar je 50 mag, en dan zit er vaak achter me iemand enorm te bumperkleven. Ik ga dan niet harder rijden omdat ik geen zin heb ik een boete, maar die achter mij zit zich weer aan mij te ergeren omdat ik niet hard rij.

Knipperlicht niet aan doen op rotondes/kruisingen is ook heel ergerlijk, zeker als het druk is en je lang moet wachten. Ik sta vaak op een T-splitsing met in beide richtingen verkeer. Dan moet ik naar links, maar dan moet ik dus eerst het verkeer wat van links en rechts komt laten passeren, want dat heeft daar voorrang. Soms komt er dan van rechts niets aan, en dan moet je dus wachten op het verkeer van links. Dan zie je ze al 200 meter van tevoren aankomen, ze zien jou ook, en dan doen ze vlak voordat ze bij je zijn hun knipperlicht aan en gaan ze naar rechts, waardoor je weer moet wachten terwijl je dus al lang had kunnen gaan.

Aangezien ik nog aan het lessen ben en scooter rij is mijn irritatie in het mooie Limburg toch wel de wielrenners in enorme groepen die stukken fietspad onmogelijk maken.

Mensen die 180 rijden op de autostrade en dan achteraf komen klagen bij mij over middenvakrijders... Rij je rechts, dan zit je achter trage vrachtwagens te rijden en als je ze dan wil inhalen dan word je overhoop gereden door mensen die veel te hard rijden, op sommige momenten is middenvak gewoon de veiligste keuze. Tant pis voor mensen die (veel) te hard rijden.

Stoere steven177.

Ot: Mensen die overal te langzaam rijden.

We zeggen toch ook niet dat je te hard moet rijden?

Mensen die in een zijstraat staan zonder voorrang, je zien aankomen en toch nog net beslissen om in te voegen voor je neus en dan tergend traag optrekken ...

Oh ja, ook mensen die met moeite 80 halen op een autostrade oprit.

niet pinken
tegenliggers met faren op als het niet nodig is
bumperklevers die met de lichten knipperen
iemand die net begint te vertragen voor het licht op rood springt en er dan nog net zelf door is

Weet je wat pas gevaarlijk is? Van die figuren die 10km langzamer gaan rijden dan aangegeven. Het is toch meer dan normaal dat je 80 rijdt waar 80 is toegestaan? Denk je nou echt dat het zoveel benzine scheelt om 10km langzamer te gaan rijden? Dit soort bestuurders zijn veel te egoïstisch en met zichzelf bezig, want ja ik wil langzaam rijden dus dan doe ik dat...:rolleyes: Mensen zoals jou houden het verkeer alleen maar op.

u mad brah??
als je oestrogeen zoekt moet je maar na elle forum gaan

Mensen die te zacht rijden.
Inhalende vrachtwagens (en nog eens extra erg als ze denken dat ze hem er zomaar voor kunnen duwen ook al is er geen ruimte)
Mensen die geen knipperlicht aangeven

auto's die inhalen met 5km/h snelheids verschil

Agenten die verdekt opgesteld staan om je te kunnen pakken op 110 waar 100 mag.

Ligt aan mijn stemming, als ik echt haast heb erger ik me bijna overal aan. Maar waar ik dan echt van uit mijn naad kan gaan is van die teringstoplichten die ingesteld staan dat het verkeer van tegenovergestelde richtingen prioriteit hebben. Dus 5 minuten wachten en dan die andere rij auto's wel 2x groen zien krijgen. (bij afslag kampen-noord op de N50 als je uit Emmeloord komt).

Bumperklevers vind ik wel grappig, of gewoon heel hard remmen of heel geleidelijk langzamer gaan rijden.

Opa's en oma's die denken dat je op een kruispunt achter elkaar moet kruisen terwijl het duidelijk op de weg geschilderd staat dat het voor elkaar is :mad:

Terug
Naar boven