AndroidHealthClinic

Jouw numero uno irritatie in het verkeer?

Verkeerd nummer waardoor ik moet zappen

Vrachtwagenchauffeurs die op hun gemakje andere vrachtwagens gaan inhalen op de snelweg. Meest ervaren weggebruikers zou je denken.

Mensen die gaan zijken als ik met me vrachtwagen een andere vrachtwagen inhaal

* Geen richting aangeven bij rotondes
* Kleven
* Onnodig links rijden
* Mensen die toch de weg opschieten terwijl het eigenlijk niet kan waardoor je dan vol op de rem moet.

fietsers als ik op mn scooter rij!

fietsers denken da ze 2 meter breed zijn!

]o;
[

Niemand ergert zich dus aan verlaagde autos die stapvoets over drempels moeten? Dat is mooi:p

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vrouwen, bejaarden, inhalende vrachtwagens op 2 baanswegen, mensen die teregnd langzaam inhalen, bumperklevers en nog genoeg andere dingen.

Bejaarden, zonder enige twijfel.

Mensen die treuzelen bij een rotonde of in een andere situatie waarin ze voorrang moeten verlenen. Heb al vaak de claxon erop gehad daarvoor.

Mensen die treuzelen bij een rotonde of in een andere situatie waarin ze voorrang moeten verlenen. Heb al vaak de claxon erop gehad daarvoor.

Mensen, lees vrouwen, die voor het stoplicht staan en niet door hebben dat het licht op groen staat zijn ook zeer k*t. :fuu:

Mensen die denken dat ze alleen op de wereld zijn.

Niet omkijken, gewoon huppa oversteken.

Bejaarden zijn zeker irritant. Ze kunnen echt niet rijden, heeft niks met vooroordelen te maken... Op een 2 baans snelweg een vrachtauto die een andere vrachtauto inhaalt is ook zwaar irritant, en dat vrachtauto's heel vaak seinen om aan te geven dat je een baan kan opschuiven gaat me ook irriteren :P Mensen die geen richting aangeven op de rotonde of dat pas doen als het al niet meer nodig is, is ook ongelofelijk vervelend. En natuurlijk bumperklevers.

Tokkies die geen richting aangeven bij het verlaten van een rotonde.
Tjappies die altijd met hun mistlampen aan rijden en denken dat het stoer is.
Met 50km p/u invoegen

nummer 1 is geen richting aangeven bij rotondes, kom ik hard aanrijden stop ik helemaal en dan slaat zo'n c*nt gewoon af.

Terug
Naar boven