XXL Nutrition

Jurriaan's road to YBF log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Maar je bent dus geen junior meer? Btw blijf je natural , aangezien YBF geen ( niet meer ) natural wedstrijd is. De fusie met de andere bonden heeft het niveau namelijk aanzienlijk doen stijgen. :)

• Topic Starter Topic Starter
Maar je bent dus geen junior meer? Btw blijf je natural , aangezien YBF geen ( niet meer ) natural wedstrijd is. De fusie met de andere bonden heeft het niveau namelijk aanzienlijk doen stijgen. :)

Jawel ik ben 19, volgens mij is -21 junioren toch? Dat van die fusie had ik al ergens rond horen bazuinen. Het is nu een open wedstrijd hoorde ik ook. Ik kan trouwens nog genoeg zonder aas te bereiken imo ;)

trouwens, ik voel me rug goed zitten trouwens. Niet overdreven erg maar voel wel dat het goed gescheurt is.... :D

Jawel ik ben 19, volgens mij is -21 junioren toch? Dat van die fusie had ik al ergens rond horen bazuinen. Het is nu een open wedstrijd hoorde ik ook. Ik kan trouwens nog genoeg zonder aas te bereiken imo ;)

Daar twijfel ik ook geen seconden over. Wil je alleen een teleurstelling voorkomen. ;)

Had gelezen dat niet alle wedstrijden van YBF op doping worden gecontroleerd. Weet niet hoe dat zit bij die Jurriaan gaat doen. Kan goed zijn dat daar wel controle is.

Had gelezen dat niet alle wedstrijden van YBF op doping worden gecontroleerd. Weet niet hoe dat zit bij die Jurriaan gaat doen. Kan goed zijn dat daar wel controle is.

Vorig jaar heette het nog de "YBF NK voor NATURELS", het naturel is sinds dit jaar/vorig jaar ook al eigenlijk geskipt i.v.m Wabba-atleten. Dit omdat het te veel geld kost om elke atleet te controleren en daarnaast is het eigenlijk een onbegonnen zaak als de "gebruiker" goed timed. Het label naturel had natuurlijk altijd nog wel een paar gebruikers tegengehouden om mee te doen, maar dat is dus nu ook weggevallen. Ronduit jammer natuurlijk, maar als je het reeel bekijkt, kan de YBF het Naturel label ook niet garanderen en is dit dus niet meer dan logisch.

Heeft YBF NK ook een eigen website? Kan zo snel niets vinden.

Vorig jaar heette het nog de "YBF NK voor NATURELS", het naturel is sinds dit jaar/vorig jaar ook al eigenlijk geskipt i.v.m Wabba-atleten. Dit omdat het te veel geld kost om elke atleet te controleren en daarnaast is het eigenlijk een onbegonnen zaak als de "gebruiker" goed timed. Het label naturel had natuurlijk altijd nog wel een paar gebruikers tegengehouden om mee te doen, maar dat is dus nu ook weggevallen. Ronduit jammer natuurlijk, maar als je het reeel bekijkt, kan de YBF het Naturel label ook niet garanderen en is dit dus niet meer dan logisch.

volgens mij is er bij pro sport altijd controle?

Precies wat jij zegt, als je het goed timed kan je overal onderuit komen, iig de goedkopere controlles dan.
Wordt helemaal niet gecontroleerd, en anders ben ik sowieso safe
volgens mij is er bij pro sport altijd controle?
Dit is bb, geen wielrennen.

Heb je hier misschien ook een bron van? Want ik hoor overal dat het naturel label vervallen is, maar ik heb nog nergens een bevestiging van de organisatie zelf gezien.. Niet dat ik je niet geloof, maar zou graag een bron willen zien..

De foto's van de laatste wedstrijd bevestigen volgens mij genoeg hoor? :D

Echt een hoog niveau. :)

Heb je hier misschien ook een bron van? Want ik hoor overal dat het naturel label vervallen is, maar ik heb nog nergens een bevestiging van de organisatie zelf gezien.. Niet dat ik je niet geloof, maar zou graag een bron willen zien..

Ik heb het in een topic op DBB gelezen dat de YBF een andere weg in gaat slaan, maar heb voor de rest ook geen bron. Miss. dat Ryu hier wat meer over kan vertellen?

YBF is een fusie aangegaan met andere bonden. Vorig jaar is de eerste wedstrijd geweest onder deze fusie en was een groot succes. :)

Op de YBF hyves wordt het volgende gemeld.

De YBF organiseert naast naturel wedstrijden ook wedstrijden die niet gecontroleerd worden op doping. bijvoorbeeld de artemis cup(In het verleden al een beginners wedstrijd en de Body Factor Cup).

http://yourbodyfederation.hyves.nl/

Deze tekst staat ook hier vermeld [Link niet meer beschikbaar]

Die informatie is dan oud, tenzij er een nieuwe ''natural'' wedstrijd komt.

Misschien kan YBF het beste zelf reageren, of dat men ze even een mail stuurt en de reactie hier plaatst. Ik kreeg altijd wel snel een reply van ze. :)

De foto's van de laatste wedstrijd bevestigen volgens mij genoeg hoor? :D

Echt een hoog niveau. :)

Klopt idd, maar ik meen ook ergens een post gelezen te hebben dat de organisatie de WABBA en YBF leden wilt onder verdelen in verschillende klasses. Zodat WABBA en YBF leden niet naast elkaar komen te staan... Maar dit was dus niet helemaal goed gegaan op de laatste wedstrijd. Ik weet niet 100% zeker of deze informatie juist is, maar ik herinner me vaag dat ik dit ergens gelezen heb.

TRAINING VAN 29 JANUARI (GISTER DUS)

------------------------------------------

BUIK EN SCHOUDERS

BUIK

Buikspierkwartiertje, 6 verschillende high reps (15) grondoefeningen.

SCHOUDERS

Dumbbell Shoulder Press
dumbbellshoulderpress1_s.jpg

10 x 22
8 x 24
6 x 26
4 x 28

Seated Bent Over Rear Delt Raise
seatedbentrear1s.jpg
seatedbentrear2s.jpg

10 x 8
8 x 9
6 x 10
4 x 12

Machine Shoulder Press
10 x 60
8 x 70
6 x 80
4 x 90

Standing Low-Pulley Deltoid Raise
standcabledelt2s.jpg

10 x 10
8 x 12.5
6 x 15
4 x 17.5

Seated Palms-In Dumbbell Press (met nog een draai naar voren en dan weer terug naar boven)
standingtwodpress1s.jpg
standingtwodpress1s.jpg

10 x 6
8 x 7
6 x 8
4 x 9

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven