- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar je bent dus geen junior meer? Btw blijf je natural , aangezien YBF geen ( niet meer ) natural wedstrijd is. De fusie met de andere bonden heeft het niveau namelijk aanzienlijk doen stijgen.![]()

Jawel ik ben 19, volgens mij is -21 junioren toch? Dat van die fusie had ik al ergens rond horen bazuinen. Het is nu een open wedstrijd hoorde ik ook. Ik kan trouwens nog genoeg zonder aas te bereiken imo![]()

Daar twijfel ik ook geen seconden over. Wil je alleen een teleurstelling voorkomen.![]()
we zullen zien, ik snap trouwens perfect wat je bedoelt dat je niet snel over het niveau komt van gebruikers.Had gelezen dat niet alle wedstrijden van YBF op doping worden gecontroleerd. Weet niet hoe dat zit bij die Jurriaan gaat doen. Kan goed zijn dat daar wel controle is.
Vorig jaar heette het nog de "YBF NK voor NATURELS", het naturel is sinds dit jaar/vorig jaar ook al eigenlijk geskipt i.v.m Wabba-atleten. Dit omdat het te veel geld kost om elke atleet te controleren en daarnaast is het eigenlijk een onbegonnen zaak als de "gebruiker" goed timed. Het label naturel had natuurlijk altijd nog wel een paar gebruikers tegengehouden om mee te doen, maar dat is dus nu ook weggevallen. Ronduit jammer natuurlijk, maar als je het reeel bekijkt, kan de YBF het Naturel label ook niet garanderen en is dit dus niet meer dan logisch.
Precies wat jij zegt, als je het goed timed kan je overal onderuit komen, iig de goedkopere controlles dan.Vorig jaar heette het nog de "YBF NK voor NATURELS", het naturel is sinds dit jaar/vorig jaar ook al eigenlijk geskipt i.v.m Wabba-atleten. Dit omdat het te veel geld kost om elke atleet te controleren en daarnaast is het eigenlijk een onbegonnen zaak als de "gebruiker" goed timed. Het label naturel had natuurlijk altijd nog wel een paar gebruikers tegengehouden om mee te doen, maar dat is dus nu ook weggevallen. Ronduit jammer natuurlijk, maar als je het reeel bekijkt, kan de YBF het Naturel label ook niet garanderen en is dit dus niet meer dan logisch.
Wordt helemaal niet gecontroleerd, en anders ben ik sowieso safeHad gelezen dat niet alle wedstrijden van YBF op doping worden gecontroleerd. Weet niet hoe dat zit bij die Jurriaan gaat doen. Kan goed zijn dat daar wel controle is.
Dit is bb, geen wielrennen.
Vorig jaar heette het nog de "YBF NK voor NATURELS", het naturel is sinds dit jaar/vorig jaar ook al eigenlijk geskipt i.v.m Wabba-atleten. Dit omdat het te veel geld kost om elke atleet te controleren en daarnaast is het eigenlijk een onbegonnen zaak als de "gebruiker" goed timed. Het label naturel had natuurlijk altijd nog wel een paar gebruikers tegengehouden om mee te doen, maar dat is dus nu ook weggevallen. Ronduit jammer natuurlijk, maar als je het reeel bekijkt, kan de YBF het Naturel label ook niet garanderen en is dit dus niet meer dan logisch.
Heb je hier misschien ook een bron van? Want ik hoor overal dat het naturel label vervallen is, maar ik heb nog nergens een bevestiging van de organisatie zelf gezien.. Niet dat ik je niet geloof, maar zou graag een bron willen zien..
De foto's van de laatste wedstrijd bevestigen volgens mij genoeg hoor?
Echt een hoog niveau.![]()
trouwens, ik voel me rug goed zitten trouwens. Niet overdreven erg maar voel wel dat het goed gescheurt is....![]()