Fitness Seller

Just for the heck of it!

Status
Niet open voor verdere reacties.
y0

Het mooie van alles vind ik nog dat hij bodybuilder is en die uitvoering is echt goed met dat gewicht. Dat zijn echt mooie gewichten voor een bodybuilder!

Tjok hou op met je fail posts over zijn derde been etc. je maakt jezelf alleen maar nog belachelijker.

zeer spannend, ik kan echt niet wachten.

MarcJ je weet het ik heb je altijd geloofd en ik heb je altijd gesteund.

5ys00x.jpg

Squat je met riem by the way?

zeer spannend, ik kan echt niet wachten.

MarcJ je weet het ik heb je altijd geloofd en ik heb je altijd gesteund.

edit; top Marc dat zijn zeer nette squats.

Ik moest gewoon lachen toen ik de eerste rep zag, toen wist ik het al; deze man weet hoe het werkt.

EPIC OWNAGE VOOR ONDERSTAANDE HEREN;

Ja, nu is het filmpje er.. en kan ik weer verder tot de orde van de dag.

Ik lach je vooral uit om je derde been.

doe nou niet zo lafjes allebei en geef de man respect voor z'n squats en spoel allebei jullie mond met lodik bleek aangezien jullie Marc al maanden aan het zwart maken zijn.

Diepte niet te zien = quarter squats.

Grappie. Erg sterk, diepte zit ook goed.:)
:D

Je squat netter dan de meeste van die grote bekken, en dat zo te zien zonder ultra bodyarmour. Hahahahah ik lach me dood hier, je bent geeneens powerlifter hahahahaahahahahhahah pak ze jongen.
Bodyarmour? Een riem bedoel je?

Netjes gedaan man, ik had het niet verwacht net zoals velen op deze site. Beetje jammer dat je ons zo lang in spanning hebt laten zitten, maar netjes.

EPIC OWNAGE VOOR ONDERSTAANDE HEREN;

Jesaja en Tjok

doe nou niet zo lafjes allebei en geef de man respect voor z'n squats en spoel allebei jullie mond met lodik bleek aangezien jullie Marc al maanden aan het zwart maken zijn.

Weet je wat nou het grappige is:
- is Marc traint korter
- doet bodybuilding geen powerlifting
- kunnen beiden geen 4x200 squatten

En dan iemand zo belachelijk maken en vervolgens dit soort reacties plaatsen. ****ING OWNAGE..

• Topic Starter Topic Starter
Voor iedereen die me gesteund heeft. heel erg bedankt

Vooral Loo en Tiger.. jullie hebben altijd voor me ingestaan. dat waardeer ik enorm. Xtra.. zelfs jij begon te twijfelen op den duur.. dat maakt niks ouwe.. ik kan het wel begrijpen.....

de rest ook bedankt.. ook jij IMPO.. ik heb zwaar respect voor jou stats en kunnen.. een beest!!

Voor een ieder die me niet geloofde.. hier het bewijs.... ik ga hier niet de popiejopie uithangen... dit is voor mezelf.... in de cut.. hier zit nog veeeeeeeeeeel meer in.

Dit is btw zonder riem en zonder wraps. ik heb alleen straps om. Dit is wide stance paralell..... imo kan iedereen dit als hij erop traint!!:cool::cool:

Hier Marc,

ga zitten;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en zet deze op die lelijke hasses van je;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik heb onze beste "Marcj" echt niet maanden belachelijk gemaakt. Ik heb wel maanden om het filmpje gevraagd maar meer niet. Ik had mn twijfels over de diepte, dat heb ik gezegd.. en die zijn nu weggenomen.. zo simpel is het.

Xtra.. zelfs jij begon te twijfelen op den duur.. dat maakt niks ouwe.. ik kan het wel begrijpen.....

Zoals strongman ook al zei je kwam niet door en vond het zo raar we vroegen het elke keer. Jammer dat ik het niet kon filmen had er een chick bijgezet en bruut commentaar.

Weet je wat nog grappiger is

EMILE V
squat 200 kg met een belt En die klapt zo wat dubbel hahahhaah met zijn grote mond over jou en jij gewoon RAW beest.

Laatst bewerkt:
Even voor de goede orde:
Kan iemand een post van mij vinden waarin ik zeg dat ik zijn squat niet geloof? Ik heb die man alleen maar uitgelachen vanwege zijn penis van 3mm.

Zijn squat is sterk en dat heb ik eerder ook al gezegd.
Mijn geheugen is niet meer zo goed maar ik heb geloof ik alleen in het geheim lopen haten, dus proof me wrong als je er zoveel waarde aanhecht.

Zoals strongman ook al zei je kwam niet door en vond het zo raar we vroegen het elke keer. Jammer dat ik het kon filmen had er een chick bijgezet en bruut commentaar.

Weet je wat nog grappiger is die Emile V squat 200 kg met een belt.
En die klapt zo wat dubbel jij gewoon ****ing RAW....beest.
Belt maakt 2kg verschil.

Blij falen in dit topic...

Wat een onzin, is van vele factoren afhankelijk. Maar bij een van de zwaarste riemen die er zijn, en een van 13mm haal je dik meer dan 2kg uit een squat Tjokkie.
Nee man, riemen zijn zwaar overrated. Ze maken je iets stabieler en je kan wat meer spanning opbouwen. Daarom worden riemen ook gewoon als raw gezien door alle grote powerliftbonden wereldwijd.

Weet je wat nog grappiger is

EMILE V
squat 200 kg met een belt En die klapt zo wat dubbel hahahhaah met zijn grote mond over jou en jij gewoon RAW beest.

Met een belt is nog steeds RAW. Of dacht je dat je met riem er 20kg extra kan oppleuren?

Trouwens als je kijkt waar die kerel in augustus stond en waar ie nu staat... Beetje domme vergelijking.
Los daarvan zijn het gewoon allemaal beesten, dus waarom hierover blijven janken..

Even voor de goede orde:
Kan iemand een post van mij vinden waarin ik zeg dat ik zijn squat niet geloof? Ik heb die man alleen maar uitgelachen vanwege zijn penis van 3mm.

Moest het waar zijn, wat dan nog "meneer 23cm"? Was wel een goeie shop tho.. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven