Fitness Seller

Just for the heck of it!

Status
Niet open voor verdere reacties.
MarcJ mag msch wel een sterke squat hebben, de rest van z'n stats zijn niet echt superbijzonder. Bovendien zijn er veel meer oefeningen dan alleen een squat waar echte kracht bij komt kijken.

Iedereen doet ineens alsof zijn squat bijna goddelijk is.. Het is maar 4x200. Zo verschrikkelijk bijzonder is het niet, zeker niet voor iemand met zijn lichaamsbouw en 3 jaar trainen achter de rug.

Dit wordt hilarisch tjokkie...............GA DOOR MET FALEN IN DIT TOPIC hahahahhahaha

Je staat nu echt heel dik voor LUL en geen kleine maar een hele grote

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik mij wel kan herinneren, en wat wel oprecht pathetic was: Het sluiten van zijn log omdat hij 'niet de gewenste reacties kreeg'.

Niet bepaald intrinsiek gemotiveerd.

ik sloot mijn log omdat ik het nut er niet meer voor inzag... ik log al de hele tijd in mijn hoofd. er komt weer een nieuwe in juli.. ben maar niet bang

maar iedereen zag het als 'betrapt' ze willen filmpjes en hij durft het niet te back uppen. ik had gewoon geen zin meer te loggen... dat kan toch of niet:p

sindsdien constant gezeik over alles wat ik zei.. en filmpjes hier en filmpjes daar en ik zegd us: heb geduld! maar op den duur gaat mijn geduld ook op en dan kan iedereen even kapot vallen.....

ik vind het wel jammer dat powerlifters goed zijn in bashen.. maar om iets toe te geven

@ tjok: ja die bench zuigt ook.... de deadlift heb ik binnenkort op 5x230 don't worry

Is er dan niemand die die fake plates ziet!!:roflol::roflol:

Everybody just got PWND.

Dit wordt hilarisch tjokkie...............GA DOOR MET FALEN IN DIT TOPIC hahahahhahaha

Je staat nu echt heel dik voor LUL en geen kleine maar een hele grote
Wat kan mij dat nou schelen?
Welcome to the internet. Where men with small penises become heroes!

ik sloot mijn log omdat ik het nu er niet meer voor inzag... ik log al de hele tijd in mijn hoofd. er komt weer een nieuwe in juli.. ben maar niet bang

maar iedereen zag het als 'betrapt' ze willen filmpjes en hij durft het niet te back uppen. ik had gewoon geen zin meer te loggen... dat kan toch of niet:p

Je zag het nut er wel van in.

Je hebt gezegd dat je 'niet de gewenste reacties' kreeg aka je wou dus vaker 'monsterlijke training' of 'knetterharde monsterbeescht' horen. That's it.

Haha, wordt ff gecleand. Erg jammer.

Wat een janktopic man.
Alleen Strongman kan nog een beetje zijn verlies pakken en in een hoekje gaan zitten. De rest blijft maar b**chen joh. Gaat weer lekker nergens over.

Respect voor jou MarcJ. Ik heb ook meerdere malen geroepen dat ik je geloof, maar ik geloofde je ook echt. Al die maanden heb je shit moeten slikken, maar je bleef elke dag posten op dbb. Dit moet voelen als zoete wraak.

http://www.youtube.com/watch?v=7OTLkafwomg

Dit liedje is voor jou. Luister goed naar de tekst.

2lvdzrs.png

Is er dan niemand die die fake plates ziet!!:roflol::roflol:

Everybody just got PWND.

je pogingen tot rellen worde steeds minder bBB....... dat kan beter ouwe

Wat kan mij dat nou schelen?
Welcome to the internet. Where men with small penises become heroes!

gast dit is het laatste wat ik tegen je zeg... je kunt zeggen wat je wil over mijn kop.. je kunt zeggen wat je wilt over die geshopte foto maar dude.... als iedereen even in de gallery klikt en JOUW KOP ziet..... dan is dat toch een epic fail naar jou
en that's it.. beetje klaar met jou

je bedoeld.. waar bblijft ONS geld :p

Je zag het nut er wel van in.

Je hebt gezegd dat je 'niet de gewenste reacties' kreeg aka je wou dus vaker 'monsterlijke training' of 'knetterharde monsterbeescht' horen. That's it.

ja precies ja.. dat was het ook :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Haha, wordt ff gecleand. Erg jammer.

Ik was eerst van plan om te gaan loggen in de powerlift sectie maar das nu echt een NOGO... ik blijf fijn bij de BB sectie hangen.. is ook mijn streven als fysiek

ik merk nu dat velen powerlifters zich echt de dikke shit menen, de hardcore mannen, de echte athleten ( de ECHT sterke powerlifters zijn echter wel respectvol... IMPO STRONGMAN ITASTALLION, etc etc... respect to you)

Jullie mogend an wel jaar in jaar uit met harde gewichten trainen en in de herfst en winter jullie seizoen hebben.. maar wanneer de vogeltjes fluiten en de bloemetjes bloeien en de bijtjes hun ding doen zijn het de BB'ers die beslissen hoe het er aan toe gaat.

Ik ken genoeg mensen die LOO en Xtra trashen.. maar when p*ssy season comes... they are king en de meesten van jullie wannabe helden kunnen dan afdruipen.:cool::cool:

de powerlifters weten zelf wel wie ik wel en niet bedoel... voor de rest van jullie niks meer dan respect

Laatst bewerkt:
Strongman

Ik had het echt niet verwacht man. Ik vond dat je altijd zo irri bij iedereen reageerde alsof het niks voorstelde enzo. En dat 200kg niks voorsteld, nou ik vind 200kg aardig zwaar....

Hier heb ik op gewacht om eerlijk te zijn. Excuses aanvaard./ 200 kg is ook zwaar maar niet zoo zwaar.. ik zit nu al 2+ maanden in de cut en ik vond het wel gaan... als ik weer in de bulk zit haal ik er nog meer uit. vergeet niet.. dit is dik 2,5 jaar bouwen. Elke week je 5rm met 2,5 tot 5 kg verhogen en jezelf constant pushen. ik squat 2-3x in de week.... dit kan iedereen doen......

Neemt niet weg dat ik nog steeds respect voor je kunnen heb en wat je aan gewicht kunt verplaatsen. je bent en blijft een hoop sterker als ik. Respect:cool:

Waarom is dat 2e stukje dikgedrukt? Of is dat een compliment naar mij toe ofzo?

Ik ben erg mooi, al zeg ik het zelf. Niet altijd, nee. Maar ik kan prachtig zijn, marcJ, prachtig.

Bovendien is het gewoon een feit dat je een lelijk hoofdje heb, een klein derde beentje en, ja, ook een sterke squat maar dat interesseerde me nooit zo. Ik verwerpte het als iets neps en kon verder met m'n leven. Nu heb je een filmpje, ben ik heel blij voor je en zelf ook erg blij dat je tenminste lelijk bent en een kleine penis hebt, maar ben ik ook blij dat je 4x200 squat en het eindelijk durfde te filmen om iedereen's ongelijk te bewijzen.

Waarom is dat 2e stukje dikgedrukt? Of is dat een compliment naar mij toe ofzo?

dat 2de stukje meen ik oprecht.... das een compliment naar jou toe en respect

ik ben hier op DBB om te leren.. andere te helpen en lol te hebben..zo nu en dan rellen.. maar gewoon fun!!!!
al vond ik je gedrag soms kinderachtig de laatste tijd.. ik respecteer je nog steeds ten volle... no sarcasm !

dat 2de stukje meen ik oprecht.... das een compliment naar jou toe en respect

ik ben hier op DBB om te leren.. andere te helpen en lol te hebben..zo nu en dan rellen.. maar gewoon fun!!!!
al vond ik je gedrag soms kinderachtig de laatste tijd.. ik respecteer je nog steeds ten volle... no sarcasm !

Ja het was ook wel kinderachtig, maar zoals ik al zei ik had het niet verwacht. We hebben hier vaak genoeg mensen gehad die van alles beweerden te kunnen maar nooit filmpjes gezien (of andere leden die het gezien hadden). Jij bent niet een van hun :P

Weet je wat nog grappiger is

EMILE V
squat 200 kg met een belt En die klapt zo wat dubbel hahahhaah met zijn grote mond over jou en jij gewoon RAW beest.
Wat lul jij slap, Emile doet nog niet eens een jaar kt en zit al op 200. Zet jij nou nog maar een spuit hopelijk kom je ooit eens in de buurt.

ik merk nu dat velen powerlifters zich echt de dikke shit menen, de hardcore mannen, de echte athleten ( de ECHT sterke powerlifters zijn echter wel respectvol... IMPO STRONGMAN etc etc... respect to you)
Ik geen respect? :p

Wat lul jij slap, Emile doet nog niet eens een jaar kt en zit al op 200. Zet jij nou nog maar een spuit hopelijk kom je ooit eens in de buurt.

You dont get the point. Ik wil er sterk uitzien met big muscles en niet puur sterk zijn met alleen gewichten heb mijzelf op mijn manier allang bewezen dat ik sterk ben in een sport. Heb 21 partijen in de ring uitgevochten tegen huge mofo`s die op mij af kwamen stormen. Wat heb jij eigenlijk gepresteerd in sport? Volgens mij nog bar weinig? In bodybuilding gaat het niet om alleen gewicht.

Prestaties van Emile-V zijn fantastisch in zo`n korte tijd ging het niet om. Het ging om zijn wijsneuzerige gedrag en opmerkingen tov Marc.

Zwakke reactie....

You dont get the point. Ik wil er sterk uitzien met big muscles en niet puur sterk zijn met alleen gewichten heb mijzelf op mijn manier allang bewezen dat ik sterk ben in een sport. Heb 21 partijen in de ring uitgevochten tegen huge mofo`s die op mij af kwamen stormen. Wat heb jij eigenlijk gepresteerd in sport? Volgens mij nog bar weinig? In bodybuilding gaat het niet om alleen gewicht.

Prestaties van Emile-V zijn fantastisch in zo`n korte tijd ging het niet om. Het ging om zijn wijsneuzerige gedrag en opmerkingen tov Marc.

Zwakke reactie....
Stoere bink met je verhaal.
Volgens mij ken je mij niet persoonlijk? Ik heb genoeg gepresteerd en doe dat nog steeds met elke training. ;)

Marc, je hebt iedereen goed in spanning gehouden. :P

Stoere bink met je verhaal.
Volgens mij ken je mij niet persoonlijk? Ik heb genoeg gepresteerd en doe dat nog steeds met elke training. ;)

Ik ken je ook niet persoonlijk jij mij wel?:cool:

Wat heb je gepresteerd in sport waar kan je het meest trots over zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven