MuscleMeat

Just for the heck of it!

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahaha die PL'ers moeten zich knullig voelen :D

Congratz, je hebt eindelijk je vrijheid op het forum terug gewonnen.

90x3e9.jpg

Filmpje was niet eens nodig, als zelfs je trainings partner meerdere malen post dat je 200 squat dan weet ik genoeg. Wel leuk voor die andere noobs.

• Topic Starter Topic Starter
Strongman's PM

Ik had het echt niet verwacht man. Ik vond dat je altijd zo irri bij iedereen reageerde alsof het niks voorstelde enzo. En dat 200kg niks voorsteld, nou ik vind 200kg aardig zwaar....

Hier heb ik op gewacht om eerlijk te zijn. Excuses aanvaard./ 200 kg is ook zwaar maar niet zoo zwaar.. ik zit nu al 2+ maanden in de cut en ik vond het wel gaan... als ik weer in de bulk zit haal ik er nog meer uit. vergeet niet.. dit is dik 2,5 jaar bouwen. Elke week je 5rm met 2,5 tot 5 kg verhogen en jezelf constant pushen. ik squat 2-3x in de week.... dit kan iedereen doen......

Neemt niet weg dat ik nog steeds respect voor je kunnen heb en wat je aan gewicht kunt verplaatsen. je bent en blijft een hoop sterker als ik. Respect:cool:

@ Loo.... die pictures man HAHAHAHA... btw.. wil elk van jullie wel eens hun hoofd zien met dit gewicht.. ik liep knalrood aan man :cool::cool:
@ Xtra: thnx for the back up.. in de zomer samen knallen jong, ik wil je in real life zien... je maakt een blijvende indruk op mensen.... je bent de prodigy van het BB hok !!!

e ik heb ook TE lang gewacht.. maar ik heb al 1 maand niet meer los gesquat echt en ik heb last van me rechterknie en me linker lies... ik ben dus bang voor blessures...

Van de rest verwacht ik geen excuses..... die zullen wel te koppig zijn

@ Tjok.... die derde been he... gast je kent het verhaal van de geest toch wel... als je over de lamp wrijft.. Kom maar eens hier schatje en wrijf maar eens over mijn lamp..... heb je een direct een bek zonder tanden ;);)

Zo.... de hele dag vbest nerveus geweest voor dit setje.... nu eindelijk rust..
zo dalijk armen trainen.. dit was even een tussendoortje ;):p

Laatst bewerkt:
Netjes die squats en ook je fysiek, dat gaat goed vooruit.

Ookal heb je jezelf nu bewezen hoop ik toch dat je niet nog meer naast je schoenen gaat lopen :p. Probeer ook niet steeds te happen naar gasten die het leuk vinden je te stangen.

Succes met je cut!

Netjes die squats en ook je fysiek, dat gaat goed vooruit.

Ookal heb je jezelf nu bewezen hoop ik toch dat je niet nog meer naast je schoenen gaat lopen :p. Probeer ook niet steeds te happen naar gasten die het leuk vinden je te stangen.

Succes met je cut!

Thnx gast!

als ik naast me schoenen heb gelopen dan is dat onbewust gebeurd.. op den duur probeer je je zo met woorden te verdedigen dat alles eruit floept.. dan kan ik niet anders meer... Xtra heeft me er al op aangesproken... maar ik ben nog steeds van mening dat ieder dit kan.. als hij het maar periodiek opbouwt. ben daarom ook een groot voorstander van 2-3x squatten in de week en ook ALLEEN squat.... maar das ieder eigen.. mijn fysiek kan nog steeds niet aan velen van hier tippen.... Loo, Tiger, Gregsampio, Xtra... etc etc .. maar das het mooie van BB... altijd blijven werken aan je body :cool:

Ik ga hier ook niet mee bashen of de king uithangen.. maar schijnbaar moest en zou ik een filmpje moeten posten anders werd het me echt niet geloofd, no matter wie me deed back uppen... jammer.. maar zo gaat dat hier !!

Ik wil niet wrijven of je penis.

het is ook wel logisch dat er veel gasten om een filmpje vroegen, er zijn hier echt al talloze fakers voorbij gekomen die werkelijk vanalles beweerden.

Hier op DBB ben je schuldig tot je onschuld is bewezen, en terecht.
We zijn net een groep hyena's bij elkaar, als je met een 200kg statement meteen in de hoogste rangorde wilt zitten en vooraan mee wilt eten dan moet je je eerst bewijzen.

Maar het is klaar nu, Tjok en Jesaja schuiven allebei een stukje op zodat je er tussen kan, en EmileV geeft zijn biefstukje aan jou want hij begint alvast aan de afwas. En strongman vult je glas bij nog voordat hij leeg is.
One happy family.

Voor jou zijn er geen grenzen in bodybuilding het is alleen zwaar k*t van je brede middel. Kunnen we daar geen stuk van af zagen? Jij hebt en kan zoveel massa aanzetten en als je dat droog gaat trainen ben je echt een monster. Maar wat wil je eigenlijk ga je door met bodybuilden?

Nice Nice

Het filmpje valt me een beetje tegen Marcjuh.. Normaal als we samen trainen kan er wel een repje bij nog. Maar je meeste me morele steun, jaja ik strijk ook een beetje eer op :P.

Muhaha ik lach me kapot als ik dit topic lees. Lijken net schildpadden allemaal, nekjes worden weer langzaam ingetrokken

het is ook wel logisch dat er veel gasten om een filmpje vroegen, er zijn hier echt al talloze fakers voorbij gekomen die werkelijk vanalles beweerden.

We zijn net een groep hyena's bij elkaar, als je met een 200kg statement meteen in de hoogste rangorde wilt zitten en vooraan mee wilt eten dan moet je je eerst bewijzen.

Maar het is klaar nu, Tjok en Jesaja schuiven allebei een stukje op zodat je er tussen kan, en EmileV geeft zijn biefstukje aan jou want hij begint alvast aan de afwas. En strongman vult je glas bij nog voordat hij leeg is.
One happy family
.
:roflol::roflol::roflol:

Maar het is klaar nu, Tjok en Jesaja schuiven allebei een stukje op zodat je er tussen kan, en EmileV geeft zijn biefstukje aan jou want hij begint alvast aan de afwas. En strongman vult je glas bij nog voordat hij leeg is.One happy family.

Niks ervan...Marc gaat gewoon samen met Strongman een biefstuk eten en de rest zijn slechts volgelingen en mogen gaan bedienen.
Strongman is overigens de enige van die types die gewoon als een man heeft gereageerd............

MarcJ mag msch wel een sterke squat hebben, de rest van z'n stats zijn niet echt superbijzonder. Bovendien zijn er veel meer oefeningen dan alleen een squat waar echte kracht bij komt kijken.

Iedereen doet ineens alsof zijn squat bijna goddelijk is.. Het is maar 4x200. Zo verschrikkelijk bijzonder is het niet, zeker niet voor iemand met zijn lichaamsbouw en 3 jaar trainen achter de rug.

One happy family.

HAHAHAHA:D maar je hebt gelijk, het is klaar nu!!!

Voor jou zijn er geen grenzen in bodybuilding het is alleen zwaar k*t van je brede middel. Kunnen we daar geen stuk van af zagen? Jij hebt en kan zoveel massa aanzetten en als je dat droog gaat trainen ben je echt een monster. Maar wat wil je eigenlijk ga je door met bodybuilden?

Thnx.. Ik ga door met bodybuilden... maar train op de grote spiergroepen wel powerlift gericht. En me middel nouja.. dan moet me rug en schouders maar wat breder en wijder worden :p

Het filmpje valt me een beetje tegen Marcjuh.. Normaal als we samen trainen kan er wel een repje bij nog. Maar je meeste me morele steun, jaja ik strijk ook een beetje eer op :P.

Muhaha ik lach me kapot als ik dit topic lees. Lijken net schildpadden allemaal, nekjes worden weer langzaam ingetrokken

HAHA gast.. humor joh... ja met jou hulp hadden er zeker nog 2 reps ingezetn :cool::p

Niks ervan...Marc gaat gewoon samen met Strongman een biefstuk eten en de rest zijn slechts volgelingen en mogen gaan bedienen.
Strongman is overigens de enige van die types die gewoon als een man heeft gereageerd............

Strongman kon het moeilijk verkroppen dat iemand met 3 jaar squatten hetzelfde doet als hij met 11 jaar... das ook moeilijk..t och respecteer ik hem ten zeerste... hij is een betere en sterkere atleet als ik :cool:

Of de rest zit niet continu het forum te f5'en. :o

Respect voor je squat.

Dat was dat.

En Xlarge en anderen -vooral impo waar ik duizend riem gerelateerde discussies met heb gehad-, een riem is geen ****ing bodyarmour. Leer wat zo`n ding doet. Je moet je zelf niet verheven voelen omdat je geen riem gebruikt. Zzzz.

MarcJ mag msch wel een sterke squat hebben, de rest van z'n stats zijn niet echt superbijzonder. Bovendien zijn er veel meer oefeningen dan alleen een squat waar echte kracht bij komt kijken.

Iedereen doet ineens alsof zijn squat bijna goddelijk is.. Het is maar 4x200. Zo verschrikkelijk bijzonder is het niet, zeker niet voor iemand met zijn lichaamsbouw en 3 jaar trainen achter de rug.

je blijft jezelf voor aap zetten he? waarom niet gewoon een keer toegeven dat het een mooie prestatie is...

Jongen doe nou niet zo zuur.

Het gaat erom dat iedereen MarcJ al maanden loopt af te zeiken, hij is het pispaaltje geworden en heeft veel kritiek gekregen. Maar MarcJ is gewoon blijven posten en heeft volgehouden.

En nu post hij hier zijn langverwacht 200kg squat filmpje waar iedereen om vroeg, en nou zijn er bepaalde members die te laf zijn om Marc het respect te geven wat hij verdient. Wel vooraan in de rij staan om Marc af te zeiken, maar nu je koppie als een schildpadje intrekken zoals al eerder werd verwoord.

Tjok pak jezelf eens bij je ballen beet en voel of ze er nog zitten, want als je gewoon een echte kerel was dan had je nu gezegd; respect Marc J goede squats. Maar nee je bent net zo'n b*ch als je eruit ziet want je begint weer over die fotoshop penis. Wat is dat voor lafheid.

No offence verder, ik heb af en toe ook gelachen om de vele postings waarin Marc J de wind van voren kreeg, maar diegenen moeten nou ook zo mans zijn om hem gewoon credits te geven voor het posten van dit filmpje.

Of de rest zit niet continu het forum te f5'en. :o

Respect voor je squat.

Dat was dat.

En Xlarge en anderen -vooral impo waar ik duizend riem gerelateerde discussies met heb gehad-, een riem is geen ****ing bodyarmour. Leer wat zo`n ding doet. Je moet je zelf niet verheven voelen omdat je geen riem gebruikt. Zzzz.

Je moet wel een beetje de humor ervan inzien kerel. Ik weet prima wat zo'n ding doet, en dat doet meer (mits goed gebruik) dan zonder riem liften. Wijsneus.

Jongen doe nou niet zo zuur.

Het gaat erom dat iedereen MarcJ al maanden loopt af te zeiken, hij is het pispaaltje geworden en heeft veel kritiek gekregen. Maar MarcJ is gewoon blijven posten en heeft volgehouden.

En nu post hij hier zijn langverwacht 200kg squat filmpje waar iedereen om vroeg, en nou zijn er bepaalde members die te laf zijn om Marc het respect te geven wat hij verdient. Wel vooraan in de rij staan om Marc af te zeiken, maar nu je koppie als een schildpadje intrekken zoals al eerder werd verwoord.

Tjok pak jezelf eens bij je ballen beet en voel of ze er nog zitten, want als je gewoon een echte kerel was dan had je nu gezegd; respect Marc J goede squats. Maar nee je bent net zo'n b*ch als je eruit ziet want je begint weer over die fotoshop penis. Wat is dat voor lafheid.

No offence verder, ik heb af en toe ook gelachen om de vele postings waarin Marc J de wind van voren kreeg, maar diegenen moeten nou ook zo mans zijn om hem gewoon credits te geven voor het posten van dit filmpje.

Wat ik mij wel kan herinneren, en wat wel oprecht pathetic was: Het sluiten van zijn log omdat hij 'niet de gewenste reacties kreeg'.

Niet bepaald intrinsiek gemotiveerd.

Je moet wel een beetje de humor ervan inzien kerel. Ik weet prima wat zo'n ding doet, en dat doet meer (mits goed gebruik) dan zonder riem liften. Wijsneus.

IK NEEM ALLES SERIEUS. ALLES. OMGOGMOGMOGMGO.

Goed. Je zou ook kunnen stellen dat riemgebruikers meer van hun lichaam vergen en dus meer hardcore zijn. Mhhhhhhhhhhh...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven