AndroidHealthClinic

K*t inbreker

tl21

Advanced Bodybuilder
Waardering
18
Lengte
1m92
Massa
52kg
Kut inbreker

Ff een klein intro:

Circa een half jaar geleden is er bij ons voor 6000 euro aan audio/electro gejat.
Aangezien dan de kleine letters komen boven drijven van je inboedel verzekering kreeg ik maar 2000 euro terug :fire:
De inbreker's hebben dit op klaar lichte dag gedaan, door een ruit in teslaan en een paar handels omtehalen. Ik woon dus in een vrijstaand huis samen met mijn broer. We hebben geen buren of wat dan ook, ideaal als ik me squat rack in de tuin zet in de zomer :D
Er wordt wel eens gezegd dat ze na verloop van tijd terugkomen ivm inboeldel verzekering. Nou je voelt em al aan komen....
Gister zat me broer dus samen met een meid op te bank zij keek naar buiten, en zag daar iemand staan. Me broer gaf als antwoord: "nee is je spiegel beeld"
En keek daarna ook naar buiten. Zat er dus een kerel om 12 uur in de nacht naar binnen te kijken.Me broer stond op om erachteraan te gaan maar de deur stond al opslot. Kerel had het op een lopen gezet dus die is alweer weg.

We gaan morgen dus prikkeldraad spannen langs het huis.Mocht die k*t fl**ker daar nog een keer lopen dan zal ie ff goed op zijn plaat gaan :laugh:
Mijn vraag is dus:
Heeft iemand nog ideeen? Of waar je goedkoop camera's kan kopen? Of nachtkijkers?

Ff een klein intro:

Circa een half jaar geleden is er bij ons voor 6000 euro aan audio/electro gejat.
Aangezien dan de kleine letters komen boven drijven van je inboedel verzekering kreeg ik maar 2000 euro terug :fire:
De inbreker's hebben dit op klaar lichte dag gedaan door een ruit in teslaan en een paar handels omtehalen. Ik woon dus in een vrijstaand huis samen met mijn broer geen buren of wat dan ook, ideaal als ik me squat rack in de tuin zet in de zomer :D
Er wordt wel eens gezegd dat ze na verloop van tijd terugkomen ivm verzekerings geld. Nou je voelt em al aan komen....
Gister zat me broer dus samen met een meid op te bank zij keek naar buiten, en zag daar iemand staan. Me broer gaf als antwoord: "nee is je spiegel beeld"
En keek daarna ook naar buiten. Zat er dus een kerel om 12 uur in de nacht naar binnen te kijken.Me broer stond op om erachteraan te gaan maar de deur stond al opslot. Kerel had het op een lopen gezet dus die is alweer weg.

We gaan morgen dus prikkeldraad spannen langs het huis.Mocht die k*t fl**ker daar nog een keer lopen dan zal ie ff goed op zijn plaat gaan :laugh:
Mijn vraag is dus:
Heeft iemand nog ideeen? Of waar je goedkoop camera's kan kopen? Of nachtkijkers?

Laat die camera's zitten.Scheelt je geld.Ik pak voortaan wel een ander.

The solution....
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

visdraad tussen de boven hangen op nekhoogte!
met beetje geluk gaat hij weer eens rennen en word die onthoofd door een visdraadje ;)

Dummies ;) (nep cam/alarm)

Honkbalknuppel en helemaal kapot rammen die gast.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien kom ik met een dummie al een heel eind. ff crea-thea met een schoenen doos :p
. Ik zat eerst nog aan een webcam te denken, die snapshots maakt en die weer wegschrijft naar een server.

Overal bewegingsmelders ophangen? Dan binnen doorschakelen zodat je gebeld wordt als de bewegingsmelder wat spot. Van die speciale bel-apparaten heb je ook voor wiet-teeld. Kan je bij veel grow-shops wel kopen.
Dan nog een belletje erbij voor als je thuis bent, anders wordt je straks wakker gebeld terwijl je thuis bent :p

als die vent toevallig ook nog eens rookt
hoef je alleen maar een paar rookmelders op te hangen:thumbup:

Honkbalknuppel en helemaal kapot rammen die gast.

Nou ik heb een flinke wapencollectie in huis. vanaf een zwisterszakmes tot aan een rambo-knife met een lemmet van +30cm
Maarja leg dat maar eens uit aan de recht als die gast helemaal kapot is hahahaha
Als het lukt sla ik hem het liefst met de vuisten kapot.
ik ga morgen ook ff visdraad spannen,voor het prikkeldraad gebeuren. flikkert ie er keihard in HAHAHA

minigun1.jpg

M61 vulcan is er niet zoveel meer van over ;)

LOL ik dacht er ook meteen aan, dikke minigun.....

maarja, de echte oplossing blijft toch

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik ga zo maar weer eens me bed in,lekkere rugtraining gehad vanavond lekker me rust pakken. Me werpmessen liggen in iedergeval naast me bed:evilnana:

je broer en jij in het donker verstoppen met een knuppel, en als ze binnen zijn.... lichtknopje aan en knuppelen maar :D

je broer en jij in het donker verstoppen met een knuppel, en als ze binnen zijn.... lichtknopje aan en knuppelen maar :D

als ik er aan denk heb ik er al zin in. Zou toch mooi zijn he!
Lamp ineens aan: KEIHARD SCHREEUWEN: LIGHTWEIGHT BABBYYYYYYYY!!!
Als dat zou gebeuren plaats ik wel een foto van die gast op het forum als ie is afgetuigd.

Ja okee, een hond vind ik wel mooi. Maar je moet zo'n beest ook goed kunnen onderhouden uitlaten enz.

Pretty ****ed up als mensen je privacy binnendringen.

Ik heb hier eens een filmpje voorbij zien komen waarbij een robot wagentje elke beweging beantwoorde met een gericht schot op het bewegende voorwerp.
Dat zou wel wat zijn. :cool:

Anders een keer om de beurt posten. Zou wel wapen meenemen.

Terug
Naar boven