Fitness Seller

Kakelkipjes trainingslog (SW) op naar 70kg log

Bezoekers in dit topic

Wat een power! Echt heel sterk! Alvast veel succes met de kwalificatie gewenst :). En respect dat je cut in de voedsel
overladen winter maanden !
Dank Bubs! Ik had me voorgenomen om na het NK powerliften van 2 jaar terug dat geintje nooit meer te herhalen. Ging toen als experiment naar de -72 (ingewogen op 69,76kg, ik weet het nog precies) en viel daarvoor 12kg af. Het NK was op 10 december. Ik had serieus waar twee boodschappentassen vol sinterklaaslekkers, het heeft een heel jaar geduurd voordat ik dat op had :roflol: . Maar aan beetje cutten ontkwam ik dit jaar nier, aangezien ik ruim boven de 84kg woog. Die eerste kilo's zijn er ook zo af en daarvoor hoef ik gelukkig niet op 1800 kcal te zitten. Met 2100 kcal kun je nog best normaal eten :lick:
 
Supersterk!! Ben ook nog wel benieuwd om je te zien Deadliften, ik hoorde dat je 205 kg had gelift op het NK. Niet normaal. :woot:
Die deadlift zou absoluut niet goedgekeurd zijn in een powerliftwedstrijd hoor, een rug zo bol als die van een boze kat en drie keer hitchen voor ik hem gelockt had. Ik hoop op 180kg ofzo. Vooralsnog gaan de deadlifts nu wat traag, ben ook erg vermoeid de laatste tijd. Komt wel weer goed, zal zo even een traingsupdate van gisteren plaatsen met deadliftfilmpjes :).
 
ProudPizza Ga jij daar toevallig ook meedoen? En dank voor je compliment, ben ook echt blij met mijn bench momenteel. Zit eindelijk vooruitgang in!
 
Gisteravond een lekkere training gehad, deze keer bij East End Strength Sports, eigen powerliftgym van vrienden van ons en komend jaar kom ik voor hen uit op de powerliftwedstrijden. Zij hebben gekalibreerde schijven dus mooi om te kijken of ik dan nog hetzelfde kan benchen. Op het programma:

155kg deadlift single. Eerste weer in een aantal weken en voelde traag. Vorm is niet 100% (maar wanneer is het dat wel bij mij), maar voor nu wel tevreden. Was wel met riem hoor, maar die zit onder mijn vest.


Daarna 3 triples met 141 kg. Set 3:


Week voor het NK Sterkste Vrouw vloog 145 omhoog alsof het niks was, maar je kunt niet alles hebben :p.

Daarna bankdrukken tegen banden, 47,5kg voor 4x8 met een wat bredere weerstandsband. Super blij met 8 reps in set 4, omdat ik hier meestal aardig op stuk ga en in sets 3 en 4 mijn herhalingen niet meer vol kan maken. Laatste set:


Daarna nog mijn marteloefening van dit blok, namelijk 3-2-0-1 temposquats. Drie seconden zakken, twee seconden pauzeren, omhoog, één seconde rust en gas weer. Pijn is fijn, zullen we maar zeggen. Laatste set was echt zwaar:


.

Accessory doe ik vandaag, samen met RockOfAges lekker even pompen. Beetje rare trainingsweek zo, maar zo kan ik wel alles doen. Vanavond lekker met de familie van Stefan sinterkerstpasen cadeautjes en gedichten,
 
Ja, zin in! We krijgen dan ook de oude woonkamerstoelen van Stefans oma, zo lief. Weer een mooie toevoeging aan onze woonkamer. Veel van ons meubilair komt van bekenden of vrienden, fijn als er mensen aan je denken. Al met al hebben we ondanks ons studentenbudget toch al een net, gezellig huis :heart:
 
ProudPizza Ga jij daar toevallig ook meedoen? En dank voor je compliment, ben ook echt blij met mijn bench momenteel. Zit eindelijk vooruitgang in!

Nee ik doe NK junioren 7-8 maart waar ik voor wil gaan & Groningen ver (hotel geen zin in) & wel lekker even periode geen stress van wedstrijden :p

Lekker van je bench als het ineens lekker gaat!
En netjes hoor 3x3 met 141kg :o
 
Ja, zin in! We krijgen dan ook de oude woonkamerstoelen van Stefans oma, zo lief. Weer een mooie toevoeging aan onze woonkamer. Veel van ons meubilair komt van bekenden of vrienden, fijn als er mensen aan je denken. Al met al hebben we ondanks ons studentenbudget toch al een net, gezellig huis :heart:
Zeker een gezellig huisje:engel:!
 
Zoooo gisteren lekkere training gehad, de resterende accessory erdoor geramd:

15% incline db benchpress 22,5 kg
10/10/8 reps.
Vorige week 10/6/6 dus dik tevreden

Latprayers 26,3kg
15/15/13/12 reps

Standing unilateral db overheadpress 18,5 kg
8/8/8
Vet blij mee, pressgains zijn altijd welkom. Zag een kerel kijken toen ik aan het opwarmen was en ik dacht: ja inderdaad ja, dat ga ik echt pressen ja :cool:. Ego nu weer uit.

Unilateral tricep push down 17,3 kg
Set 1: per ongeluk 18,6kg geladen, wel 20 reps
Set 2: 17,3kg x 20.
Kom er op dit moment achter dat ik deze al weken verkeerd doe, namelijk bilateraal in plaats van unilateraal. Coach zal wel gedacht hebben: beste tricep. Is ook echt weer iets voor mij :roflol:. Dacht net ook al dat ik de Y-raises al weken fout deed omdat ik ze 3 seconden eccentrisch deed en ik ineens keek naar mijn schema en dacht: o sjips, moeten ze niet 3 seconden concentrisch? Maar gelukkig niet haha.

Unilateral cable curls 11,3kg
2 x 15 echte pomp!!!

Chest supported cable row unilateral 50 kg
3 x 12

Bilateral lying leg curl 48kg
16/16/14 reps en flinke verzuring in de hamlappen.

Cable Y-raises 3-0-0-1 5 kg
3 seconden negatieve fase hierbij. 15 en 12 reps.

Samurai overhead extensions 5 kg
Moest 3x12-15 reps maar het was niks meer na die tricep extensions. 15/11/9 reps.


Vandaag onderdelen licht getraind, zal ik er zo eem op zetten :)
 
Nee ik doe NK junioren 7-8 maart waar ik voor wil gaan & Groningen ver (hotel geen zin in) & wel lekker even periode geen stress van wedstrijden :p

Lekker van je bench als het ineens lekker gaat!
En netjes hoor 3x3 met 141kg :o
Ah dat is ook mooi! Dan heeft een wedstrijd één maand daarvoor ook helemaal geen zin. Benieuwd wat je zult tillen op het NK junioren :).
 
Onderdelen vandaag:

2 x 30 meter farmers, 60 kg per hand.

1 x 12-15 meter met 90 kg per hand, pr :flexing::cheer:

Yoke:
30 meter 70 kg
15 meter 110 kg
15 meter 160 kg
15 meter 180 kg in 8.08 seconden.
De uitpak stond hoog, dus tevreden. Iets lastiger lopen als ie zo laag bij de grond blijft, je moet heel stabiel blijven.

Daarna paar keer hand over hand auto trekken zonder legdrive, aangezien er geen platform was en we op een gymvloer zaten. Was te licht maar wel weer even leuk om te doen.

Daarna nog 3 x 75kg steen zonder hars. Lukte eerst niet omdat ik hem optilde alsof ik hars aan de handen zou hebben. Toen even mijn hersens gebruikt en nagedacht over hoe ik dat ook alweer deed richting finale. Ineens ging ie 3 x heel makkelijk.

Fijne training wel, maar ik mis RPB wel. Kunnen het deze weken niet redden i.v.m. studie. VOLGENDE WEEK WEER :heart::cheer:
 
Missen die vriendelijke vrouwenstem die zo nu en dan eens "kom op" roept wel... ook het het geknor en grom van die lieve manbearpig...
 
Zal volgende week weer eens goed laten horen hoe ik aanmoedig, jij hebt het blijkbaar nog niet goed opgeslagen Paardelul :eyebrow:
 
Mis jullie sowieso. Altijd leuk als jullie er zijn. Maar bij jitse getraind zo te zien. SAMEN met Anja?
 
Damn wat een training en gewichten.... Jij bent echt sterk :eek:
 
Mis jullie sowieso. Altijd leuk als jullie er zijn. Maar bij jitse getraind zo te zien. SAMEN met Anja?
Hahaha nee, helaas niet samen met Anja, die is na het NK nog weer flink ziek geworden en moet eerst nog even herstellen. Maar wat een trainingen zouden het worden, als wij samen zouden trainen. Werden net allebei gevraagd hoe zwaar de medley voor het NK Wheelflip zou moeten worden, ik heb gezegd dat ze die 400kg band erin moeten gooien :D :p .
 
Back
Naar boven