Nou jongens, het loggen lukt me goed hè. Maar toch eem een wedstrijdverslagje, waaaaant dit weekend was de Northside Barbell Cup waar ik weer even ben gaan hobby'en. Meegedaan in de -84kg klasse, moest voor het eerst in mijn leven afvallen hiervoor. Mooie gains gemaakt dit jaar, wil na augustus (want finale Sterkste Vrouw van NL) denk ik wel eens kijken hoe het eruit ziet met iets minder spekkies.
Afijn, ingewogen op 82,7kg.
Squat:
1e beurt 132,5kg. Hij vloog.
2e beurt 137,5kg. Ging hard.
3e beurt 142,5kg. Faal.
Ws iets te veel achterop en sowieso iets valgus. Kon niet doordrukken. Geen man overboord. Tevreden, zeker gezien de omstandigheden. 7,5 kg wedstrijdpr, had in training al wel 137,5kg gedaan.
Bench
Hoewel ik niet zo'n bankdrukkert
was, begin ik het nu wel te
worden
. Wedstrijdpr was 65 kg.
1e beurt: 72,5kg. Lekker schnell
2e beurt: 75kg. Ook mooi!
3e beurt: 77,5kg. Mooi doorgedrukt. VET BLIJ MEE

Deadlift
Niets fijners dan een lekker tilletje doen!
1e beurt: 165 kg. Prima.
2e beurt: 170 kg. Krom maar correct getild.
3e beurt: 175 kg want 3 rode platen. Kon hem net niet powerliftwaardig locken en dacht: maar ik laat hem mooi niet zakken

. Mooie hitch en voilà, boven. Heb heel hard gelachen en geroepen: "Jammerrrr." Hoofdscheids kende ik en die was een beetje boos maar kon er ook om lachen

.
DUSSSS NK kwalificatie is binnen! 385 kg totaal, precies de eis behaald. Vorige week lange dagen en slechte nachten (3 stuks achtereen) door geluidsoverlast in de flat (er is iets stuk en dat dreunt de hele tijd). Gelukkig van zaterdag op zondag goed kunnen slapen en best wel lekker getild. Over 8 weken dus nog weer even hobby'en op het NK! Vet veel zin in. Maar eerst weer naar RPB (
@g-men), heb er al een paar keer van gedroomd deze week