AndroidHealthClinic

Kakelkipjes trainingslog (SW) op naar 70kg log

Bezoekers in dit topic

Hatseflats, echt een dikke training vandaag. Was heel moe toen ik begon maar kreeg er steeds meer zin in!

Squat 130kg primer
Ging mooi, kon minder:

Squat volume 120kg 4x3
Set 4:

Deficit snatch grip deadlifts 110kg 3x5
Set 1: Kakelkipje deed bijna stervende zwaan het leven was zwaarrrr
Set 2: kaboem 5 repjes
Set 3: kaboem 5 repjes
Snap er niks van maar vind helemaal mooi
Set 3:

15% incline db bench press 23,25kg
3 x 10 reps yessss GAINS.

Chest supported cable row 51 kg
3 x 12

Overheadpress 38,5 kg
2 x 7
Flimpje van set 2.

Stiekem trots op mijn schouders, begint zowaar een beetje sterk te lijken :flexing:


Cable Y-raises overgeslagen want alle cablestations zaten propvol en had geen zin om 10 minuten te moeten wachten voor 2 minuten werk:D
 
Laatst bewerkt:
Super training weer! OHP is echt nice :lifter:!
 
Gisteren samen met RockOfAges bij Kelvin de Ruiter getraind, altijd wel lachen. Ik kan kletsen maar die man kan het haast nog beter :roflol: .

Fijne training weer:

Bankdrukken primer 70 kg
Ging mooi!

Bankdrukken 5x3 63,5 kg
Easy reps, filmpje van laatste set:

Pauzesquats 4x4 100 kg
Was een beetje onachtzaam, had daardoor iets valgus. Dacht: aaaach het is maar 100 kg en ik hoef niet drie seconden te zakken en twee seconden te pauzeren. Volgende keer even scherp blijven haha. Wel easy reps.

Bilaterale legcurls
30 kg x 16
35 kg x 12, 30 kg x 4
30 kg x 14
Dacht dat 30 te licht was, maar dat was het niet :D

Latpulldown 3x14 55kg
Goed voor de vleugeltjes.
 
Gas d'r beej haha. Over een paar weken (1 feb) Northside Barbell Cup en wil daar knallen!
 
Sterke chick:heart: benieuwd wat je gaat tillen op de meet!
 
Even stil geweest hier, maarrr: deze week twee nieuwe pr's kunnen zetten:

137,5kg squat:

En 76kg bank:


Echt erg blij mee, op beide dagen voelde ik me niet top. Vannacht de nachtdienst in voor twee nachten, dus zien hoe de training maandag gaat. Voor nu laat ik het hier even bij, volgende week weer uitgebreider loggen! Ga lekker Jochem Meyer kijken met RockOfAges en daarna de Arnold Strongman van Santa Monica (livestream vanaf 20:30, kijktip!).
 
Even stil geweest hier, maarrr: deze week twee nieuwe pr's kunnen zetten:

137,5kg squat:

En 76kg bank:


Echt erg blij mee, op beide dagen voelde ik me niet top. Vannacht de nachtdienst in voor twee nachten, dus zien hoe de training maandag gaat. Voor nu laat ik het hier even bij, volgende week weer uitgebreider loggen! Ga lekker Jochem Meyer kijken met RockOfAges en daarna de Arnold Strongman van Santa Monica (livestream vanaf 20:30, kijktip!).
Wow, knap!
 
Damn wat sterk! Goed bezig!
 
Nou jongens, het loggen lukt me goed hè. Maar toch eem een wedstrijdverslagje, waaaaant dit weekend was de Northside Barbell Cup waar ik weer even ben gaan hobby'en. Meegedaan in de -84kg klasse, moest voor het eerst in mijn leven afvallen hiervoor. Mooie gains gemaakt dit jaar, wil na augustus (want finale Sterkste Vrouw van NL) denk ik wel eens kijken hoe het eruit ziet met iets minder spekkies.

Afijn, ingewogen op 82,7kg.

Squat:

1e beurt 132,5kg. Hij vloog.
2e beurt 137,5kg. Ging hard.
3e beurt 142,5kg. Faal. :roflol:
Ws iets te veel achterop en sowieso iets valgus. Kon niet doordrukken. Geen man overboord. Tevreden, zeker gezien de omstandigheden. 7,5 kg wedstrijdpr, had in training al wel 137,5kg gedaan.

Bench

Hoewel ik niet zo'n bankdrukkert was, begin ik het nu wel te worden :engel: . Wedstrijdpr was 65 kg.

1e beurt: 72,5kg. Lekker schnell
2e beurt: 75kg. Ook mooi!
3e beurt: 77,5kg. Mooi doorgedrukt. VET BLIJ MEE :cheer::cheer::cheer::cheer:



Deadlift

Niets fijners dan een lekker tilletje doen!

1e beurt: 165 kg. Prima.
2e beurt: 170 kg. Krom maar correct getild.

3e beurt: 175 kg want 3 rode platen. Kon hem net niet powerliftwaardig locken en dacht: maar ik laat hem mooi niet zakken :roflol:. Mooie hitch en voilà, boven. Heb heel hard gelachen en geroepen: "Jammerrrr." Hoofdscheids kende ik en die was een beetje boos maar kon er ook om lachen :p.





DUSSSS NK kwalificatie is binnen! 385 kg totaal, precies de eis behaald. Vorige week lange dagen en slechte nachten (3 stuks achtereen) door geluidsoverlast in de flat (er is iets stuk en dat dreunt de hele tijd). Gelukkig van zaterdag op zondag goed kunnen slapen en best wel lekker getild. Over 8 weken dus nog weer even hobby'en op het NK! Vet veel zin in. Maar eerst weer naar RPB (g-men), heb er al een paar keer van gedroomd deze week :heart:
 
Congratz met de NK kwalificatie!!!
 
Dankjewel! Nu doorbouwen en hopelijk 175 zonder hitch op het NK!
 
Back
Naar boven