- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sterke training! Ik heb nog steeds niets met de sumo dl haha. Zal ook wel een techniek probleem zijn.
Ik heb gisteren door de sumo mn nieuwe legging kapot gemaaktIs idd aanleren van techniek, ik kan het ook niet zonder m'n schenen open te schrapen. Dus ik hou het maar bij conventioneel

Heb t idee dat kleine mensen beter zijn in sumo of gaat dat voor jou niet opIk heb training gehad in conventional en sumo, maar heb een voorkeur voor sumo en kan deze ook net iets zwaarder. Ik train ze beide, maar zodra het zwaar wordt, kies ik voor sumo.![]()
? Voel jij sumo ook meer in de benen tov de conventionele?
Heb t idee dat kleine mensen beter zijn in sumo of gaat dat voor jou niet op? Voel jij sumo ook meer in de benen tov de conventionele?
Heb t idee dat kleine mensen beter zijn in sumo of gaat dat voor jou niet op? Voel jij sumo ook meer in de benen tov de conventionele?
Ja ik voel sumo ook meer in mijn benen (en kont) en conventional meer in mijn onderrug. als je verder geen wedstrijd ambities hebt zou ik in training gewoon lekker conventional blijven doen![]()

Heeft het voor pl dan nog wel nut om sumo te doen? Ik heb m er in gezet omdat ik toch een dl variant doe zonder m'n onderrug te belasten (maar ik moet zeggen dat ik niet zo'n sumo fan benconvetional is over all de betere krachtbouwer. Ik dacht dat je zei dat je van plan was convetional te blijven doenJe kan best sumo doen maar dan zou ik wel wat onderrug en hamstring werk toevoegen.
)convetional is over all de betere krachtbouwer. Ik dacht dat je zei dat je van plan was convetional te blijven doenJe kan best sumo doen maar dan zou ik wel wat onderrug en hamstring werk toevoegen.

Jammer, want qua kracht zat er meer in. Volgende cycle beter, I know I can!
) 
toch mooie aanpassingen gemaakt aan het wendler schema![]()

gaat lekker hier zo te zienIs echt zwaar irritant als het squatrek bezet is en 75% van je training je daar moet zijn
![]()
Als ik de gym binnenkom en ik zie dat het squatrek nog vrij is, weet ik niet hoe snel ik daar naartoe moet sprinten (gelijk cardio hahaha)! Hetzelfde geldt voor de bench op bench press dag.