MuscleMeat

Kakelkipjes trainingslog (SW) op naar 70kg log

jeeej welkom! ik volg :)

hoe ging de wedstrijd?

Ik zie mogelijkheden voor een knaagdierentopic (of is dat er al?) :rolleyes:
B3V7YbhIMAA0xL7.jpg

• Topic Starter Topic Starter
2e prijs bij de Northside Barbell Cup vandaag! @RockOfAges heeft me weer lekker gecoacht en ik heb genoten. Eerste trainingsblok weer dat echt op powerliften gericht was met mooie resultaten: 5 kg pr op squat met 130 kg, met ruimte voor meer. Evenaring van mijn huidige pr (65kg) op bankdrukken en helaas net geen 67,5 kg in de derde beurt. 65 kg ging sneller dan ooit, dus ik hoop dat die 67,5 gauw komt. En JAWEL 160 kg gedeadlift! 5 kg pr, met als verschil dat het nu beltless conventional was i.p.v. sumo met riem, met ook ruimte voor meer. Waanzinnig blij mee!

Die 160 wilde ik heel graag, kon ik vorig jaar tijdens het NK namelijk net niet locken (was toen 12 kg afgevallen om in de -72 kg mee te doen). Nu ging hij zo mooi :). Filmpjes volgen nog wel.

Volgende doel: 5 à 6 kg cutten (was vandaag 82,4 kg, lekker doorgebulkt na Sterkste Vrouw van NL) en dan meedoen met NK wheelflip in juni om mijn titel te prolongeren.

mooie pr’s, goed gedaan! :2e::cheer:

Had dat eerder gezegd, dan was ik even komen kijken!
Vandaar dat het vanmiddag zo rustig was in de sportschool. Heel Groningen was naar de Northside Barbell Cup...

Gut, ik had geen idee dat er ook Groningers op dit forum zaten! Zal het de volgende keer aankondigen! 10 juni is het NK Wheelflip in Winschoten, ook niet zo ver weg :). Sterkste Vrouw van NL is 5 augustus in Veendam.

Zonet je squatfilmpje bekeken. Volgens mij trainen we in dezelfde sportschool. Nu wordt het wel erg creepy he? ;)

Goed getild meis! Volgende keer gaat die 67.5kg bank zeker lukken.

Wanneer ik vrij ben kom ik je aanmoedigen bij nk wheelflip.
Is dat op t marktplein of bij oude tramwerkplaats?

Goed getild meis! Volgende keer gaat die 67.5kg bank zeker lukken.

Wanneer ik vrij ben kom ik je aanmoedigen bij nk wheelflip.
Is dat op t marktplein of bij oude tramwerkplaats?

Wait ik nog nait. Vorig jaar was het op de oude tramwerkplaats! Laat het t.z.t. hier wel weten :).

Even bijgelezen hier... moet nog wat aan de topictitel wennen :roflol:

Als ik het voorbij zien komen dan denk ik wie de f**k is kakelkipje.. :emo: sorry!

Je bent wel echt supersterk zeg... gefeliciteerd met je plaatsing en PR's! Vind het echt wel bizarre getallen, doe je goed :wl:

Ik volg.

Mooie meet, en overstapt van sumo naar conventional? 10 punten.

Haha dank! Sinds juni of zo overgestapt naar conventional inderdaad, aanleiding was deelname aan Sterkste Vrouw van Breda in september. Daar mocht ik geen sumo pullen, dus dan maar conventional. Waardeloze voorbereiding omdat ik drukker met klussen in ons huisje was, maar toen we max deadlifts moesten doen daar, trok ik toch 152,5 (wel echt heel bol) zonder piek van tevoren (in training was zwaarste lift 110 ofzo). En toen moest ik van @RockOfAges conventional gaan tillen. Zijn wil is wet en de rest is geschiedenis :rolleyes:.

:lol:

Candito?
Lekker
Vooral week 2 met 10 reps squtten met redelijk gewicht en daarna nog 10 sets met 60 sec rust :D

Iedereen gaat dood daarop.

Goede plaatsing gehaald!

Even bijgelezen hier... moet nog wat aan de topictitel wennen :roflol:

Als ik het voorbij zien komen dan denk ik wie de f**k is kakelkipje.. :emo: sorry!

Je bent wel echt supersterk zeg... gefeliciteerd met je plaatsing en PR's! Vind het echt wel bizarre getallen, doe je goed :wl:

Dankjewel! En ik zou dat ook denken :D.

Mijn pr's stellen in de -84 kg klasse nog niet eens veel voor, de besten squatten minimaal 140, bemchen 70+ en de deadlifts worden leuk vanaf 170-180 ofzo. Leuke doelen om naartoe te werken :D.

Terug
Naar boven