XXL Nutrition

KaLe's hondepoep stijl log

Wat bedoel je precies met een "knoop in je lat", KaLe?

• Topic Starter Topic Starter
Wat bedoel je precies met een "knoop in je lat", KaLe?

:roflol: iig geen programma voor mongooltjes met flinke spiermassa :p (knoop in je zakdoek..)

Een soort verkramping. Kan echt goed pijn doen.
Het is nu nog niet weggetrokken, hoop echt dat ik een beetje kan trainen :(

Voeding op het moment

maaltijd 1
6 volkoren boterhammen (met zaden)
25 gr light jam
50 gram kipfilet
50 gram casseine eiwit
1 banaan

maaltijd 2
150 gram tonijn
1 eetlepel olijfolie
1 eetlepel levertraan

maaltijd 3
100 gram basmati rijst
150 gram kipfilet
150 gram broccoli
3 schijven ananas

maaltijd 4
5 hele eieren
150 gram wortelen

maaltijd 5
100 gram basmati rijst
150 gram doperwten
150 gram pangasius filet of biefstuk

PWO
40 gram xtargo
30 gram whey

maaltijd 6
100 gram basmati rijst
100 gram mais
500 gram magere franse kwark
1 eetlepel honing

Totaal; 3920kcal (KEV = 50/33/17)

Op niet trainingsdagen is het 3259kcal ( ik skip dan de Post workout shake en de carbs in maaltijd 6)

Heey, ik zat je log even door te lezen, en bij je post van je voedingsschema zag ik dat je bij maaltijd 4, 5 eieren at :eek:
Eet je die rauw, kook je ze? bak je ze? ben wel benieuwd..
Succes verder! ;)

koken ;)

Ivm met knoop in mijn lat :p , rustige training gehad. Geen noemenswaardige gewichten

Pulldowns 5x8x80-90 (90 deed echt zeer aan mijn onderarm, dus bij 80 gebleven)
One arm pulldown 4x8 (ja Ries, ik geef het een kans :D )
One arm chest supp. rows 5x10-12 tot 50kg
Seated rows 4x10-12 tot 134kg
DB shrugs 3x15x54

Vanaf maandag nieuw schema'tje. Alles 5x8 werksets. Ben benieuwd wat het gaat opleveren. Deze laatste week was al niet echt meer wat het geweest was op huidige schema, dus weer tijd voor iets anders. Met mijn blessures is het ook niet verstandig om ermee door te gaan. Zal het wel weer eens oppikken als ik helemaal blessure vrij ben

Shrugs zijn niet 'rustig' toch? :p

Die chest rows zagen er toch wel goed uit!

heheh zet die training even af tegen onze gezamenlijke rugtraining:p

Moet kunnen he af en toe, en toch die gekke one armed Richard omgekeerde lat pull versie herhaald.

Moet kunnen he af en toe, en toch die gekke one armed Richard omgekeerde lat pull versie herhaald.

hehe jup, maar nog steeds suck ik in die oefening :D Maargoed, vanacht ook bijna geen oog dichtgedaan. Heb nog steeds die verkramping in mijn rug. Echt te bizar.Ik moest net niezen.. aiai..

Knoop in mn lat.:lol:

Succes met je nwe schema kerel,ga je nu alweer een nieuw log openen!!!

hehe jup, maar nog steeds suck ik in die oefening :D Maargoed, vanacht ook bijna geen oog dichtgedaan. Heb nog steeds die verkramping in mijn rug. Echt te bizar.Ik moest net niezen.. aiai..

Is gewoon een lekkere oefening. Extra wijdte gegarandeerd:D

Hmmm ga ik weer met hondepoep beginnen ben jij er weer mee gestopt! Toch wel heftig voor je blessures he? ;)

ja idd. Schouder valt nu wel weer mee. Alleen decline en flat presses/flyes/dips kan ik voorlopig niet meer. Onderarm heb ik echt het meeste last van (bicepspees, correct me if i'm wrong). Toch maar eens mee naar de huisarts. Hiephoi :( Verkramping in mijn rug is ook nog niet weg. Schijnt wel een week te kunnen duren. Maar rust is in dit geval roest. Voornamelijk 's nachts in bed kerm ik het gewoon uit. Continue kramp. Eenmaal een beetje bewegen en het gaat wel weer. Maar ik doe er 10 minuten over om uit bed te komen. Gaat nergens over.

ja idd. Schouder valt nu wel weer mee. Alleen decline en flat presses/flyes/dips kan ik voorlopig niet meer. Onderarm heb ik echt het meeste last van (bicepspees, correct me if i'm wrong). Toch maar eens mee naar de huisarts. Hiephoi :( Verkramping in mijn rug is ook nog niet weg. Schijnt wel een week te kunnen duren. Maar rust is in dit geval roest. Voornamelijk 's nachts in bed kerm ik het gewoon uit. Continue kramp. Eenmaal een beetje bewegen en het gaat wel weer. Maar ik doe er 10 minuten over om uit bed te komen. Gaat nergens over.

Dikke kans dat het een gewrichtsprobleem is in je bovenrug. Spieren verkrampen niet zomaar, laat die vriend van je even kijken anders. ;)

Dikke kans dat het een gewrichtsprobleem is in je bovenrug. Spieren verkrampen niet zomaar, laat die vriend van je even kijken anders. ;)

Heeft ie gedaan. In de eerste instantie heb ik mijn pa er naar laten kijken. Die heeft de boel gemasseerd en er een flinke "knoop" uigepield. Volgens mijn maat kan het zomaar een week duren voordat het helemaal weg is. Ik heb ook steeds minder pijn eraan als ik me beweeg. Maar tijdens het slapen ontspan je de boel en als je dan ineens omdraait of je bed uit wilt stappen, spand het zich weer aan. En dan verkrampt de boel. Gisteravond wezen stappen (ja ja weer nuchter ;) )en in het begin kon ik niet eens hard lachen zonder pijn en aan het einde van de avond voelde ik bijna niets meer, tot vanacht toen ik me ging omdraaien en naar de plee ging. Ik heb dit ook vaker in mijn nek gehad.

Mss ook een ribbetje, klinkt hetzelfde als dat ik had/heb:(
Goed warm houden, ik heb hele avond warme kruik op gelegd en was stuk beter.

Terug
Naar boven