- Waardering
- 32
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vroegehhhhh, dat waren pas tijden................, hoe oud ben je ook al weer Stah![]()
Wat bedoel je precies met een "knoop in je lat", KaLe?
iig geen programma voor mongooltjes met flinke spiermassa
(knoop in je zakdoek..)
Voeding op het moment
maaltijd 1
6 volkoren boterhammen (met zaden)
25 gr light jam
50 gram kipfilet
50 gram casseine eiwit
1 banaan
maaltijd 2
150 gram tonijn
1 eetlepel olijfolie
1 eetlepel levertraan
maaltijd 3
100 gram basmati rijst
150 gram kipfilet
150 gram broccoli
3 schijven ananas
maaltijd 4
5 hele eieren
150 gram wortelen
maaltijd 5
100 gram basmati rijst
150 gram doperwten
150 gram pangasius filet of biefstuk
PWO
40 gram xtargo
30 gram whey
maaltijd 6
100 gram basmati rijst
100 gram mais
500 gram magere franse kwark
1 eetlepel honing
Totaal; 3920kcal (KEV = 50/33/17)
Op niet trainingsdagen is het 3259kcal ( ik skip dan de Post workout shake en de carbs in maaltijd 6)

, rustige training gehad. Geen noemenswaardige gewichten
) Shrugs zijn niet 'rustig' toch?
Die chest rows zagen er toch wel goed uit!
Shrugs zijn echt wel rustig. Was erg licht.heheh zet die training even af tegen onze gezamenlijke rugtraining
Moet kunnen he af en toe, en toch die gekke one armed Richard omgekeerde lat pull versie herhaald.
Maargoed, vanacht ook bijna geen oog dichtgedaan. Heb nog steeds die verkramping in mijn rug. Echt te bizar.Ik moest net niezen.. aiai..Knoop in mn lat.
Succes met je nwe schema kerel,ga je nu alweer een nieuw log openen!!!
mwah, weet ik nog niet eigenlijk. Vind het met 5x8 schema niet zo interessant om te posten eigenlijk. Maar misschien ook wel.

heheh zet die training even af tegen onze gezamenlijke rugtraining
Moet kunnen he af en toe, en toch die gekke one armed Richard omgekeerde lat pull versie herhaald.
hehe jup, maar nog steeds suck ik in die oefeningMaargoed, vanacht ook bijna geen oog dichtgedaan. Heb nog steeds die verkramping in mijn rug. Echt te bizar.Ik moest net niezen.. aiai..

Verkramping in mijn rug is ook nog niet weg. Schijnt wel een week te kunnen duren. Maar rust is in dit geval roest. Voornamelijk 's nachts in bed kerm ik het gewoon uit. Continue kramp. Eenmaal een beetje bewegen en het gaat wel weer. Maar ik doe er 10 minuten over om uit bed te komen. Gaat nergens over.ja idd. Schouder valt nu wel weer mee. Alleen decline en flat presses/flyes/dips kan ik voorlopig niet meer. Onderarm heb ik echt het meeste last van (bicepspees, correct me if i'm wrong). Toch maar eens mee naar de huisarts. HiephoiVerkramping in mijn rug is ook nog niet weg. Schijnt wel een week te kunnen duren. Maar rust is in dit geval roest. Voornamelijk 's nachts in bed kerm ik het gewoon uit. Continue kramp. Eenmaal een beetje bewegen en het gaat wel weer. Maar ik doe er 10 minuten over om uit bed te komen. Gaat nergens over.

Dikke kans dat het een gewrichtsprobleem is in je bovenrug. Spieren verkrampen niet zomaar, laat die vriend van je even kijken anders.![]()
)en in het begin kon ik niet eens hard lachen zonder pijn en aan het einde van de avond voelde ik bijna niets meer, tot vanacht toen ik me ging omdraaien en naar de plee ging. Ik heb dit ook vaker in mijn nek gehad.