Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie er zeker beter uit. Een stuk voller. Alleen weet ik niet of het door deze manier van trainen komt, of door het stoppen van alcoholmisbruikIk denk een mix. Ik heb wel groeistrepen gekregen op mijn heupen. En ik ben iemand die nooit groeistrepen heeft gehad (1 kleintje op achterkant schouder, that's it).
Ik vind het wel een hele vette manier van trainen. Low volume en beuken. Maar mentaal is het echt megazwaar. Je moet je werkset goed doen, anders verneuk je je training gewoon. Daarom denk ik dat ik overstap naar Yates style, inclusief stretches en nadruk op excentrische fase. Laatste 2 vind ik echt heerlijk.

Hoe staan de kuiten er eigenlijk voor? Als ik me het goed herinner vond je dat je kuiten wat achterliepen en dat je daardoor minder graag in een korte broek rondliep (in de zomer)![]()

Hehe halve cm erbij. En er zit meer vorm in. Ze sucken nog steeds, dat dan weer wel.
Juist niet. Ik ben tenminste mooi zonder groeistrepen.
![]()

Toch al aardig wat meer kCals dan enkele weken terug he?
Nu nog aardig droog. Dit met als voordeel dat ik niet lang hoef te cutten volgend jaar. Misschien las ik zelfs wel een korte cutperiode in.Ah, ik dacht dat je toen rond de 3200 kCals zat. My mistake.

Wilde in de eerste instantie ook niet zwaar gaan op de legpress, maar had geen last van mijn poot, dus kon daar lekker op knallen. Squats durfde ik echt niet aan met een gammele poot.wat doet die rijst bij maaltijd 3? kun je die maaltijd niet beter vervangen door tonijn + omega 3 mayo + uitjes + augurken + ei? (oftewel riggard's supersalade?)
verder ziet het er erg prima uit, veel variatie in voeding wat goed is voor de verschillende amino's etc.
ik doe het nu al een tijd zo en werkt prima.Even geen hondenpoep vandaag ivm mijn enkel (voelt wel weer stukken beter trouwens!). Highrep benen op het programmaWilde in de eerste instantie ook niet zwaar gaan op de legpress, maar had geen last van mijn poot, dus kon daar lekker op knallen. Squats durfde ik echt niet aan met een gammele poot.
Legpress
50x150kg
40x200
30x250
20x300
20x350
10x400
Legextensions
50x45kg
40x45
40x45
Stretch (2 korte stretches. Lukte niet eens, bleef gewoon rechtop omdat mijn poten zo opgezet waren).
Legcurls
50x42kg
40x45
20x50
Stretch 60 sec.
2 sets standing calves 12-15 reps
2 sets seated calves 12-15 reps
3 sets weighted benchcrunches 15-20 reps
3 sets rope crunches 15-20 reps
Opmerking; vrij dodelijk. Zat megatempo in, lopen ging op een gegeven moment niet meer zonder door de beentjes te zakken en mijn poten waren zo vol en hard dat ze echt op knappen stonden. Lekker.

Die leg curl man. ghegheghe... zwaar dodelijk. Heb ze wel eens high rep gedaan ook, maar is echt killing.
Zelf laatst 20+ repper gedaan op SLDL ook erg lekker![]()
Ja, je moet gewoon echt stretchen daarna anders kots je alles eruit. Na de extensions heb ik trouwens liggen rollen op de grond.
.Ja, maar jij gaat ook wel erg diep. 50reppers heb ik me nog nooit aan gewaagd. Wie weet als ik een x in een gestoorde zieke bui ben.
Trouwens. Vind de stretches van borst, biceps en hams toch wel het extreemste, wat jij?