AndroidHealthClinic

KaLe's hondepoep stijl log

• Topic Starter Topic Starter
Rug/kuiten

Pulldowns 110kg 9/5/5 (19RP)
Bentover rows 120kg 12/5/4 (21RP)
Chest supp. db rows 36kg 11/5/4 (20RP) - 3-5 sec. concentrisch
Deadlift (deadstop) 5x120 - 5x150 - 6x200 - 3x220
Machine row (widowmaker) 79kg 30 RP

Stretch: BW hang +50kg - 60 sec.

Standing calves 2 sets 12-15rp
Seated calves 2 sets 12-15rp

Opmerking; echt een enorme zure rug nu! Alles doet zeer :) Na die stretch meteen al spierpijn in de onderrug ???

Rug/kuiten

Opmerking; echt een enorme zure rug nu! Alles doet zeer :) Na die stretch meteen al spierpijn in de onderrug ???
ziet er netjes uit, zieke gewichten voor je rug joh ;) die pulldowns waren wide grip?

hoe voelt de methode verder aan? (behalve de spierpijn dan ;) ) geen last van oververmoeidheid overdag of andere zaken?
en hoe voelen de blessures aan tijdens de oefeningen/stretches?

Gr Rich

ziet er netjes uit, zieke gewichten voor je rug joh ;) die pulldowns waren wide grip?

hoe voelt de methode verder aan? (behalve de spierpijn dan ;) ) geen last van oververmoeidheid overdag of andere zaken?
en hoe voelen de blessures aan tijdens de oefeningen/stretches?

Gr Rich

Pulldowns idd met wijde grip, maar ging niet echt lekker. Bent over rows voelde wel erg goed. Mega aanslag op je longen trouwens :D

Tot nu toe is benen echt het lekkerst. Morgen schouders en triceps. Gaat ook lekker worden denk ik. Vermoeidheid.. mwah ben nog steeds niet 100% opgeknapt van mijn griepje, loop nog wat te snotteren, maar presteer er niet echt minder door.

Het stretchen van de rug is erg lekker voor mijn onderrug. En morgen een cm langer :D Bij de 3e rep 220 deadlift voelde ik heel licht mijn onderrug, maar dat was te verwaarlozen.

Wat mij opvalt en dat viel rodge ook op, dat de getrainde spieren de avond en de dag erop voller lijken (door het stretchen?)

Lekkere training Kale!

Train je morgen bij olympic? Zo ja, hoe laat?
Ben er zelf van half 8 tot kwart voor 9 denk 'k :D

Pulldowns idd met wijde grip, maar ging niet echt lekker. Bent over rows voelde wel erg goed. Mega aanslag op je longen trouwens :D

Tot nu toe is benen echt het lekkerst. Morgen schouders en triceps. Gaat ook lekker worden denk ik. Vermoeidheid.. mwah ben nog steeds niet 100% opgeknapt van mijn griepje, loop nog wat te snotteren, maar presteer er niet echt minder door.

Het stretchen van de rug is erg lekker voor mijn onderrug. En morgen een cm langer :D Bij de 3e rep 220 deadlift voelde ik heel licht mijn onderrug, maar dat was te verwaarlozen.

Wat mij opvalt en dat viel rodge ook op, dat de getrainde spieren de avond en de dag erop voller lijken (door het stretchen?)
dante heeft ooit in 1 van zijn topics wel gezegd dat je na enkele dagen al een verschil in je spieren moest zien na het stretchen ja, oorzakelijke verbanden zijn moeilijk te leggen natuurlijk, maar het is goed mogelijk, train zelf al geruime tijd met deze methode dus heb helaas geen vergelijkingsmateriaal.

Rug/kuiten

Dat ziet er heeeel netjes uit Kale.:thumbup:

mijn kleine samenvatting van vanavond :thumbdown: :( :janken: zegt wel genoeg denk ik.

en als ik een nog een emoticon kon vinden die het gevoel van een geknakte ego kan weergeven...:mad:

anyway... morgen beter

-rodge

mijn kleine samenvatting van vanavond :thumbdown: :( :janken: zegt wel genoeg denk ik.

en als ik een nog een emoticon kon vinden die het gevoel van een geknakte ego kan weergeven...:mad:

anyway... morgen beter

-rodge

Als je morgen een ecto ziet lopen die ineens rodge roept, weet je dat 'k contact probeer te leggen :p

lichte zwelling vanwege de inflamatie (spierpijn) gecombineerd met glycogeen(over)compensatie ?

Succes nog Kale...jij en poep is altijd een goede combinatie, dus dit moet helemaal goed gaan komen. Is een heerlijke methode!

gaat lekker met de jongens hmmm betekent wel dat iker ook weer voluit tegen aan moet

Dat volle gevoel ervaar ik ook idd. alhoewel die reactie van extreme spierpijn etc na een week of 3 4 wel minder wordt. Nog steeds wel erg, maar de eerste keren is het gewoon niet meer normaal.
Ook ervaar ik altijd als ik een creatine supplement gebruik dat ik meer spierpijn heb, beetje off topic maar wellicht hebben meerdere mensen dat.

heerlijke training krijg bijna weer genoeg motivatie om ook te gaan hondepoepen. Nice deads trouwens zo even tussendoor!

heerlijke training krijg bijna weer genoeg motivatie om ook te gaan hondepoepen. Nice deads trouwens zo even tussendoor!

Die deads gingen idd aardig. Wekenlang geen deads meer gedaan ivm onderrug. Dus zeker niet ontevreden

echt bizar dit. Hevige spierpijn in elk rugspiertje. Ik keek net even in de spiegel en mijn rug is gewoon rood uitgeslagen :eek:

echt bizar dit. Hevige spierpijn in elk rugspiertje. Ik keek net even in de spiegel en mijn rug is gewoon rood uitgeslagen :eek:

Doe je goed :eek:

Heb je niet gezien bij olympic, was om kwart voor negen weg, heb 'k je over 't hoofd gezien? nee toch?
Reageerde niemand op je naam :p

Doe je goed :eek:

Heb je niet gezien bij olympic, was om kwart voor negen weg, heb 'k je over 't hoofd gezien? nee toch?
Reageerde niemand op je naam :p

Zie jou log voor uitleg. Heb mijn oude gym getraind. ;)

Schouder/triceps/traps

Seated smithpress 80kg 8/6/3 (17RP) 3-5 sec. concentrisch
Seated side raises 16kg 12/10/6 (28RP) 3-5 sec. concentrisch
Chest supported db rear raises 34kg 10/8/6 (24RP)
Medium grip upright rows 40kg 30 reps (widowmaker)
Stretch 60 sec

Pressdown 50kg 14/8/5 (27RP) 3-5 sec. concentrisch
Skullcrushers 50kg 10/5/4 (19RP) 3-5 sec. concentrisch
Dumbbell extension 34kg 30 reps (widowmaker)
Stretch 60 sec (meteen na de widowmaker met die 34kg)

Shrugs
2x12x180 (ging k*t, me rug was helemaal op van gister)
12x140

Buik 4 sets van 20 reps.

Opmerking;
Heerlijk. Gewichten redelijk uitgekozen. Sommige oefeningen weer te licht en dus teveel reps. Side raises moeten gewoon normale stricte reps worden. 3-5 sec. negatieve fase is slopend voor de schoudergewrichten. Dus volgende week een stuk zwaarder.

Terug
Naar boven