XXL Nutrition

KaLe's log 2008

• Topic Starter Topic Starter
hehe mooie eigen mening. doet wat de omgeving wilt zien:D

Ik eet gewoon zalm(stink kapot erg) tonijn(stinkt beetje) voor de rest eet ik kip en dat stinkt dan niet. Maarja als je wat groter bent hoef je ook niet te verantwoorden waarom je dat eet.

@kale mooie schema al ben ik geen fan van rundergehakt.

Vanwege de dierlijke vetten? Of vind je het niet lekker. Wel een test. boost door die verzadigde vetten ;) :D

beide:D

Ik boost me test wel met zalm/lijnzaadolie/pindakaas en walnoten

Even snel wat pagina's gelezen zodat ik weet wat je allemaal bezighoud KaLe;)
Klote van die blessures maar al met al sterke stats man:thumbs:

zo heb de log ook ff doorgenomen
goed bezig en zeker mooie trainingen kerel;):thumbs:

ik zit ook op men werk een hele dag op een stoel en moet niet veel doen soms heb ik ook dat suffe gevoel => aanpassen dus :) dat gehakt dat je eet, eet je dat rauw?gekookt?gebakken?
en pak je altijd varkensgehakt? heb ff gekeken bij voedingswaarden en bij gevogelte valt het nog meer van de verzadigde vetten
per 100g:
eiwit 20,2
kh 0
vet 6,1
verz.vet 1,8

of het te vreten is dat is nou weer iets anders maar alles moet geleerd worden he :)

en natuurlijk blijf ik deze log volgen, is voor mij en voor vele anderen een motivatie! !

Ik betwijfel of hij het gehakt rauw eet.:roflol:

zo heb de log ook ff doorgenomen
goed bezig en zeker mooie trainingen kerel;):thumbs:

ik zit ook op men werk een hele dag op een stoel en moet niet veel doen soms heb ik ook dat suffe gevoel => aanpassen dus :) dat gehakt dat je eet, eet je dat rauw?gekookt?gebakken?
en pak je altijd varkensgehakt?
heb ff gekeken bij voedingswaarden en bij gevogelte valt het nog meer van de verzadigde vetten
per 100g:
eiwit 20,2
kh 0
vet 6,1
verz.vet 1,8

of het te vreten is dat is nou weer iets anders maar alles moet geleerd worden he :)

en natuurlijk blijf ik deze log volgen, is voor mij en voor vele anderen een motivatie! !

lol, rauwe of gekookte gehakt lijkt me niet te hachelen, dus idd gebakken. En geen varkensgehakt nee, staat ook rundergehakt he ;) En ik wil juist verzadigde vetten ;)

ok goed om te weten :)
met een beetje olijfolie gebakken of PAM cooking spray? of nog meer verzadigde vetten met een goede klont becel bakboter:D?

Vandaag benen.

Wilde rustig aandoen, maar toch redelijk kort en intense getraind, met laag volume.

Fullsquat (ATTG)
8x70
5x110
16x140 + 12x110 + 10x70 (dropset... pfoei!) PR

Barbell lunges
10x60
8x80

Seated legpress
2x15xfullstack

Legextensions
2x15x60

Legcurls
2x15x45

Stiffedleg deadlift
8x100
12x160 PR

Opmerking;
Toch een dodelijke training. Ik wilde 20x140 squats doen, maar na rep 15 begon ik behoorlijk te wankelen, dus daarna er nog 1 uit kunnen persen. Als straf heb ik er maar een dropset van gemaakt..

Laatst bewerkt:
Intense training!

godver... 16x140....karma...

edit: kan geen karma geven, heb al gegeven ofzo. Je krijgt het later!

de spierpijn is ook immens nu. Werd vanacht ook wakker met kramp in mijn longen, echt bizar..

Nette training kerel,12x160kg stiffs knallen er behoorlijk in he.dropset op fullsquat is ook monsterlijk!!!!!

Nette training kerel,12x160kg stiffs knallen er behoorlijk in he.dropset op fullsquat is ook monsterlijk!!!!!

thanks! Klopt. Best zwaar als je je benen echt goed gestrekt houd bij de sldl.. Laatste rep had ik het behoorlijk zwaar (niet heel gek als allerlaatste set ;) )

Damn die squat dropset! Sterf! :D

Btw ik maak van rundergehakt altijd hamburgers (beetje kruiden, eitje, uitje), bal maken --> platslaan en op de grilplaat. :thumbup:

hamburgers maken; teveel werk :D

hoe doe je die dropsets dan??? ga je meteen zelf die gewichten eraf halen of haalt iemand het voor je af???

als je het zelf doet kost het veel tijd denk ik

burn the muscle baby

Terug
Naar boven