MuscleMeat

KaLe's log 2008

• Topic Starter Topic Starter
hoe doe je die dropsets dan??? ga je meteen zelf die gewichten eraf halen of haalt iemand het voor je af???

als je het zelf doet kost het veel tijd denk ik

burn the muscle baby

Veel tijd?? Bar neerleggen, schijven er meteen afrukken en meteen weer onder de stang duiken. Kost me net zoveel tijd als dat iemand anders het zou doen ;)

Veel tijd?? Bar neerleggen, schijven er meteen afrukken en meteen weer onder de stang duiken. Kost me net zoveel tijd als dat iemand anders het zou doen ;)

snellejellie, als ik naar de gewicht moet lope kost al half minuut laat staan nog eraf hale :p

Kale heb je nou iets gemerkt in je vooruitgang doordat je gestopt bent met veel drinken. Ik heb nooit een verschil gemerkt in periodes dat ik wel of niet veel dronk.

Kale heb je nou iets gemerkt in je vooruitgang doordat je gestopt bent met veel drinken. Ik heb nooit een verschil gemerkt in periodes dat ik wel of niet veel dronk.

Nee :) :( geen reet gemerkt..

Sterker nog, ik heb nu sinds sinds oud en nieuw 2 keer aardig wat gezopen en word weer sterker ;)

Mooi, dan ga ik ook aan het bier!

haha, kale's lichaam heeft alcohol nodig om te groeien :D

Hmm dus ik ben nu voor jan lul al bijna een maand clean?:D

nou dan zullen we vanaaf wel een flinke groeispurt maken :D

-rodge

thanks! Klopt. Best zwaar als je je benen echt goed gestrekt houd bij de sldl.. Laatste rep had ik het behoorlijk zwaar (niet heel gek als allerlaatste set ;) )

Idd kerel,heb vanmorgen ook een nieuwe PR gezet op sldl met gestekte benen,met jouw PR als motivatie.;)Thx:D

Nee :) :( geen reet gemerkt..

Sterker nog, ik heb nu sinds sinds oud en nieuw 2 keer aardig wat gezopen en word weer sterker ;)

Arnie vrat een hele kip op met een groot glas bier.... je kunt niet zeggen dat ie er niet groot van is geworden;):D

Damn, wat een reacties!

Nope, schrok best wel. Maar even een kwartier rechtop gezeten en toen weer voorzichtig gaan lichen, toen was het over volgens mij, want ik pleurde in slaap.

haha, kale's lichaam heeft alcohol nodig om te groeien :D

:D

Hmm dus ik ben nu voor jan lul al bijna een maand clean?:D

ja.. :D

Jep. als je straks weer gaat zuipen heb je weer dikke krachtgains!

jaja :D

nou dan zullen we vanaaf wel een flinke groeispurt maken :D

-rodge

we gaan die tent op z'n kop zetten! :D (ik heb clark al een beetje bang lopen maken dat ik een hele slechte dronk heb enzo :roflol: )

Idd kerel,heb vanmorgen ook een nieuwe PR gezet op sldl met gestekte benen,met jouw PR als motivatie.;)Thx:D

Netjes kerel ;) Volgende week beaten :D

Arnie vrat een hele kip op met een groot glas bier.... je kunt niet zeggen dat ie er niet groot van is geworden;):D

ff kip toevoegen dan :D

ja daaaag :D

Training van vandaag (samen met Tornadoo)

Seated dumbbellpress
2x8x16 warmup
8x30 warmup
10x40 PR
5x46 dik vet PR

Shoulderpress
12xfullstack (100kg?)
6xfullstack
8xfullstack

Reversed flyes
2x12x120
20x100

Machine side raises
2x12x82

Cable side raises
2x12x20

Barbellshrugs
8x140
8x180
8x220
4x260 (mwah..)

Rope extensions (rug tegen leuning)
2x12x27

Seated DB extension
9x54
10x54 (volume PR)

Close grip barbellcurl (light)
8x40
8x50

Preachermachine curl
2x12x50

5 sets kuiten

alles in 75 minuten :D

Opmerking;
Ik ga op het moment echt mega hard. Ik MOET volgende week even een weekje lichter trainen om mijzelf niet naar de klote te helpen. In 3 weken tijd 4 kg op de seated dumbbellpress erbij vind ik een hoop!
Vandaag vroeg mijn moeder of ik aan de rotzooi zit :D Nou.. wees gerust moeders.. ik eet gewoon meer

Beest :D

Heb nu al zin in benen samen :thumbup:

idioot sterke db press kale, hoeveel kcal zit je?

Terug
Naar boven