- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voornamelijk koolhydraten bij het ontbijt en rond de training. Net als ik doe. Vind ik ideaal om niet teveel vet bij te komen.

Alleen maar eigenlijk (dat kleine beetje uit groente tel ik niet echt mee.., wat trouwens ideaal is om de honger een beetje op te vangen).
voordelen die ik ervaar;
- Minder snel vetopslag
- Hoger in de vetten (test. boost zeker merkbaar)
- Geen dips meer tussen de middag (wat ik dus wel had toen ik gewoon 6x per dag kh nam).
- Een shitload aan carbs voor de training, dus genoeg energie.
Nadeel;
- meer trek tussen in de ochtend/middag, maar best uit te houden (ook door de groenten).

Ik hetzelfde. Dacht voordat ik ermee begon dat ik misschien te weinig energie ging hebben door de dag, maar niet is minder waar. Ik voel me juist altijd erg fit. Dat altijd honger hebben is inderdaad erg vervelend, maar dat los ik tegenwoordig op door minstens een liter groentensoep van m'n mama per dag naar binnen te werken.![]()
(let je wel op al dat zout
)
Gaat goed met de voeding man! Ik ga nu nog even een stuk of 6 pannekoeken weghappen voor ik ga slapen![]()

4 liter groentensoep(let je wel op al dat zout
)
Ohja ik drink ook nog 2 cup a soup per dag, ook 100kcal bij elkaar
Het is algemeen bekend dat teveel kh kunnen zorgen voor sufheid wanneer deze niet gebruikt worden. Als je kantoor werk doet, verbruik je toch nauwelijks, dus je hebt geen reet aan die kh.. kun je ze beter benutten op momenten dat je ze wel echt nodig hebt.
Ik ga nu dus kh 's ochtends en voor - na de training nemen!4 liter groentensoep(let je wel op al dat zout
)
Ohja ik drink ook nog 2 cup a soup per dag, ook 100kcal bij elkaar
Het is algemeen bekend dat teveel kh kunnen zorgen voor sufheid wanneer deze niet gebruikt worden. Als je kantoor werk doet, verbruik je toch nauwelijks, dus je hebt geen reet aan die kh.. kun je ze beter benutten op momenten dat je ze wel echt nodig hebt.
.Dat merk ik nu dus, ik eet bij elke maaltijd kh en heb een kantoorbaan, voel me heel de dag gaar en futloosIk ga nu dus kh 's ochtends en voor - na de training nemen!

Maar is toch goed te doen. Een bakje met vlees en groenten in bijvoorbeeld. Als het mij als student al lukt, zal het een volwassen beer als Kale ook wel lukken. En mensen in je omgeving weten toch ook dat je op een bepaalde manier met je voeding bezig bent, dus zoveel zullen ze wel niet zeggen van die aanpassing.
Lijkt me wel erg lastig hoor.. overdag bijna alleen maar vetten en KH's eten.. ik bedoel brood kun je makkelijk meenemen, maar veel eiwit/vet rijke producten stinken heel erg, vergen meer voorbereiding, is lastiger te vervoeren & je wordt door je sociale omgeving toch als 'apart' bestempeld.

Een liter per dag maar. En zout doet ze er nauwelijks in, omdat ze weet dat dat niet goed is voor mij.
hahaLijkt me wel erg lastig hoor.. overdag bijna alleen maar vetten en KH's eten.. ik bedoel brood kun je makkelijk meenemen, maar veel eiwit/vet rijke producten stinken heel erg, vergen meer voorbereiding, is lastiger te vervoeren & je wordt door je sociale omgeving toch als 'apart' bestempeld.
hehe mooie eigen mening. doet wat de omgeving wilt zienLijkt me wel erg lastig hoor.. overdag bijna alleen maar vetten en KH's eten.. ik bedoel brood kun je makkelijk meenemen, maar veel eiwit/vet rijke producten stinken heel erg, vergen meer voorbereiding, is lastiger te vervoeren & je wordt door je sociale omgeving toch als 'apart' bestempeld.