MuscleMeat

KaLe's log 2008

• Topic Starter Topic Starter
Denk je dat je ooit nog flat kunt benchen?

Ben dat blokkie vergeten trouwens :o

Ja idd. nou ik laat m in mijn tupperware, dus als ik je weer zie dan geef ik m wel. Laatste keer dat ik flat gebenched heb, heb ik weer een week mijn arm niet op kunnen tillen. Dus ik weet het niet kerel.

Sick incline dumbbellpress :wl: :thumbs:

tik je met de dumbbell je schouders aan met de press ?

EY kale wrm doe je enkel incline voor je borst???

doe is een keer flaat dumbbell press, wil wete hoe je dat volbrengt

Dumbbells van jullie zijn idd lomp:D

Nice workouts!
Snap alleen niet dat je pendlay geen last van je rug krijgt en de BOR wel.

Ik kan pendlays sowieso niet doen vanwege de handpositie. Moet altijd onderhands en met pendlay lukt me dit niet.

dumbbells van jullie zijn idd lomp:D

Nice workouts!
Snap alleen niet dat je pendlay geen last van je rug krijgt en de BOR wel.

Ik kan pendlays sowieso niet doen vanwege de handpositie. Moet altijd onderhands en met pendlay lukt me dit niet.

Thanks.
Nou met penlays kan ik mijn core veel beter aanspannen en heb je ook geen constante spanning op de onderrug, omdat je de stang na elke rep weer op de grond legt.

En onderhands gaat inderdaad niet lukken, dan ram je die stang tegen je knieen volgens mij :D

Borst toch weer vrij goed aangepakt. Wat weinig voor de triceps, maar maakt niet veel uit.

Thanks.
Nou met penlays kan ik mijn core veel beter aanspannen en heb je ook geen constante spanning op de onderrug, omdat je de stang na elke rep weer op de grond legt.

En onderhands gaat inderdaad niet lukken, dan ram je die stang tegen je knieen volgens mij :D

Maar juist die spanning erop houden is voor mij wel prettig. Dat steeds opnieuw belasten vind ik persoonlijk minder prettig.

Is ook de reden dat ik liever deadlifts niet op de grond leg, maar de stiff legged uitvoering hanteer aan 1 tempo.

Alhoewel ik nu al weer een tijdje normaal deadlift.

Dikke ketsknieen van mij zullen dan inderdaad in de weg zitten:D

Borst toch weer vrij goed aangepakt. Wat weinig voor de triceps, maar maakt niet veel uit.

triceps en biceps wil ik juist veel minder pakken, omdat mijn armen al weet ik hoe lang op 43cm blijven steken, wil ik eens low volume proberen (en superstrict en redelijk licht). Dus nu pak ik tric/bic 2 keer per week, maar met 4 sets per spiergroep per keer ;)

succes

ik heb juist men sets aangepast en daar groei ik nu hard op.
1 opwarmset per spiergroep en 2 werksets

Hey Kale,

ik zit ookal een hele tijd op 43cm met mn biceps man! Soms knal ik een periode biceps superhard. Denk ik als ik via de spiegel oordeel van, volgens mij gaan ze wel lekker! Meten thuis en wat zegt die? 43cm :(

Ik doe altijd 3 oefeningen 4sets voor biceps. meestal dumbbell curl, barbellcurl, preachercurl (of 21en).

GROEIEN!! ;)

Vandaag benen.

(alweer) Strontverkouden en maar 50 minuten de tijd. Knalluh!

Frontsquat
5x60
5x80
5x100
3x110 (ah ****, teveel pijn aan mijn onderarmblessure, gestopt na rep 3)
5x100 (weer pijn, dus maar helemaal genokt)

Barbell hacksquat
5x70 ff voelen
5x120
5x160
5x180 PR
5x200 PR!!

Barbell lunges
8x60
8x80
8x100 PR

Stiffed leg deadlift
8x120
8x140
8x160
6x180 PR

Opmerking;
Lekkere PR-regen. Mega sored hamstrings. Brandende kuiten door de hacksquat. Deze had ik overigens pas voor de 2e keer in mijn leven gedaan. Laatste keer eindigde ik met 3x180.
Frontsquats een half jaar niet meer gedaan ivm mijn schouder. De schouder gaat wel weer maar om de stang op de schouders te houden, deed teveel pijn aan mijn onderarmblessure en verder deed het teveel pijn in mijn knieen. Die doe ik voorlopig dus niet meer :(
Benen gaan qua fysiek de goede kant op. De druppel ligt er nu goed bovenop en ze worden weer wat dikker. Ook lijken mijn hamstrings dikker geworden.

Jammer van die front squat maar voor de rest een nette training.

barbell-hack-squats.gif

Dit bedoel je toch met barbell hacksquat toch? Hoe voelt ie in je onderrug?

Jup, voelt goed.

Nette hacksquat makker :D ga em ook een keer proberen [bij gebrek aan een squatrek...] :P

thanks :) Let er wel op dat je kuiten echt naar z'n mallemoer gaan, maar dat merk je pas na je set ;) Ze zitten op dit moment onder de bloeduitstortingen.

Terug
Naar boven