AndroidHealthClinic

KaLe's log 2008

Hoe pak je de barbell op Kale bij die hack squat?

• Topic Starter Topic Starter
Van de grond, mijn benen staan echt precies 90 graden, dus ideaal.

barbell hacksquat is erg goed.. maar ik ben meer onder de indruk van de ****ing lunges! doe je die squat rek alleen dan pinnen aan de andere kant??

barbell hacksquat is erg goed.. maar ik ben meer onder de indruk van de ****ing lunges! doe je die squat rek alleen dan pinnen aan de andere kant??

Thanks man :) Klopt ja :D Pinnen aan de andere kant en dan een stuk achteruit en flink uitstappen. Opzich linke soep als je je evenwicht verliest, want dan lig je op de grond met de stang (en dat gaat Ben niet tof vinden :D ), dus ik wil rustig opbouwen. Maar ik merk echt dat lunges enorm veel goeds doen aan mijn benen!

als mijn rug het houd ga ik ze straks ook zo doen

Ik ga ze er ook eens ingooien die lunges,vroeger wel gedaan maar ze zijn in de vergetelheid geraakt;)
Nette workout dude!!

t*ring... niet veel reps maar toch eeuwig respect

Lunges zijn imo overrated.
Coleman deed ze misschien ook, maar die deed ook squats met 300.

Dat draaien wat die gast doet lijkt me ook niet echt bevorderlijk voor je rug:D

Kale, jij bent niet zo lang, maar als ik hem van de grond moet pakken, is toch lastig, maar ga het wel proberen vanavond:D
Hack squat machine bij ons sucks namelijk.

Lunges zijn imo overrated.
Coleman deed ze misschien ook, maar die deed ook squats met 300.

Dat draaien wat die gast doet lijkt me ook niet echt bevorderlijk voor je rug:D

Kale, jij bent niet zo lang, maar als ik hem van de grond moet pakken, is toch lastig, maar ga het wel proberen vanavond:D
Hack squat machine bij ons sucks namelijk.

Zeker niet overrated. Doe ze eens een tijdje en zeg me wat je er van vind. Serieus. Ik doe ze sinds 6 weken weer ofzo, en mijn poten vormen steeds beter. Verder weinig veranderd aan mijn benentrainingen..

Hacksquatmachine is ****ed. 1 keer gedaan en ik dacht echt dat mijn knie schijven door de gym heen vlogen..

Zeker niet overrated. Doe ze eens een tijdje en zeg me wat je er van vind. Serieus. Ik doe ze sinds 6 weken weer ofzo, en mijn poten vormen steeds beter. Verder weinig veranderd aan mijn benentrainingen..

Hacksquatmachine is ****ed. 1 keer gedaan en ik dacht echt dat mijn knie schijven door de gym heen vlogen..

Heb wel eens een tijdje lunges gedaan, vandaar mijn opmerking. Misschien dat het beter werkt voor mensen met kortere benen.
Met mijn lengte vind ik het echt afschuwelijke oefeningen.

Dat je last krijgt met hacks heeft denk ik te maken met het plateau. Huidige gym heeft een niet verstelbaar plateau dus je benen worden in een hoek gedwongen.
Oude sportschool kon ik het plateau van 30-60 graden verstellen. Dus ik zette hem meestal vrij laag kwa graden en dat was super.
Ook kon ik hem langer en korter plaatsen.
Nadeel was alleen dat je een max gewicht had (150 kg).
Echter nu zou ik zwaarder kunnen, als die machine niet verrot zijn. Knie klachten had ik ook na 1x al:(

je blijft een zieke kereltje kale

Lunges is echt een heerlijke oefening, ik ga daar ook ontzettend hard op. Alleen m'n kont wordt er echt megabol van, en ik heb al een dikke reet :D

Alleen met barbell val ik elke keer om, dus doe ze nu altijd met dumbbells.

Lunges zijn gewoon superrrr:cool:

Ouch those mofo lunges...spierpijn jongen...maar groeien zullen die quads.

Heb net ff gekeken maar hacken gaat bij mij niet goed komen denk ik.
Mijn aars is echt te groot voor deze shit:)
Kijk vanavond wel wat ik ga doen kwa trainen!

ik heb vandaag ook wat hacksquats gedaan, niet zwaarder dan 105 kg gepakt vanwege m'n onderrug blessure, maar het voelde méga goed in m'n quads man ! :eek: en m'n onderrug voelde relaxed aan ! :thumb:

leg-press, maar dan zo diep dat je knie naast je oor zit!

wedden dat je met serieuze gewichten je quads gaat voelen?
:lol:

Mijn aars is ook mega :D Kwestie van techniek ;)

ik heb vandaag ook wat hacksquats gedaan, niet zwaarder dan 105 kg gepakt vanwege m'n onderrug blessure, maar het voelde méga goed in m'n quads man ! :eek: en m'n onderrug voelde relaxed aan ! :thumb:

;) :D

leg-press, maar dan zo diep dat je knie naast je oor zit!

wedden dat je met serieuze gewichten je quads gaat voelen?
:lol:

?

Terug
Naar boven