AndroidHealthClinic

KaLe's log 2008

Zijn de pendlays touch and go of echt met een deadstop? Gelijk hoe je ze doet, sterk man! Misschien als je de kans hebt om op een roeitoestel te trainen even een minuutje of 10 voordat je begint wat roeien omwille van de doorbloeding (als het überhaupt daar al aan ligt)?

Zijn de pendlays touch and go of echt met een deadstop? Gelijk hoe je ze doet, sterk man! Misschien als je de kans hebt om op een roeitoestel te trainen even een minuutje of 10 voordat je begint wat roeien omwille van de doorbloeding (als het überhaupt daar al aan ligt)?

Met deadstop.

• Topic Starter Topic Starter
Nee daar ligt het niet aan. Ik heb daarvoor al 2 oefeningen gedaan, dus extra doorbloeden gaat dan echt niet helpen ;)

Die pendlays zijn absoluut geen touch n go. Neerleggen, core opnieuw aanspannen en explosief rowen.

Nette rugtraining kerel,congratz met je PR's:cool:Werd weer eens tijd he.;)

Nee daar ligt het niet aan. Ik heb daarvoor al 2 oefeningen gedaan, dus extra doorbloeden gaat dan echt niet helpen ;)

Die pendlays zijn absoluut geen touch n go. Neerleggen, core opnieuw aanspannen en explosief rowen.

BEEST:D. Lijkt me wel een nasty blessure dan!

Teveel voor je biceps terwijl je er last van hebt. Damn Vincent ik train bijzonder weinig biceps maar de omvang neemt niet af hoor (volgens mij nu weer toe zelfs) met meestal 4 sets per week. Je doet al chins, rows etc verlies de angst dat je armen kleiner worden.

Teveel voor je biceps terwijl je er last van hebt. Damn Vincent ik train bijzonder weinig biceps maar de omvang neemt niet af hoor (volgens mij nu weer toe zelfs) met meestal 4 sets per week. Je doet al chins, rows etc verlies de angst dat je armen kleiner worden.

Nee daarom juist. Ik doe er juist teveel voor, daarom krimp ik het volume ook sterk in. Gewoon 4 zware sets en klaar.

Ik zelf doe ook relatief weinig sets, maar een set of 8 red ik wel:D
Vind het ook gewoon leuk om de armen ook stevig aan te pakken.

Goeie spierpijn mijn bicepjens en onderarmen. Rug is echt compleet stijf. Goeie shit. Vanavond weer eens met de 54kg dumbbells spelen met presses :D

dit gaat echt nergens meer over:D...respect to the bone!

Damn, superlekkere training achter de rug!!!

Incline dumbbellpress
8x20 warmup
8x30 warmup
8x36
8x42
8x48
8x54 (laatste rep klein beetje hulp) PR!

Hammerstrenght press
8x100
8x125 PR
4x150 (laatse 2 iets hulp bij lockout, dus opzich pr tov vorige week) drop -> 3x100 ->5x60
6x100

Flye machine
3x8x120

Incline db flyes
3x8x30 (koek was echt op hier)

Straight bar skullcrushers
8x50
6x60

Pressdowns (rug tegen leuning)
8x45
5x50

Legraises
3x12

Opmerking;
Zalig!! Die 54kg db's nog nooit zo soepel uitgedrukt :D Ik lijk erg goed te reageren op mijn dieet (meer vetten, extra kcals uit lean gainer). Alles doet pijn nu, maar het was het waard :D Tijd geleden ook dat ik 2 superlekkere trainingen achter elkaar heb.

Laatst bewerkt:
Goed bezig oud! Beetje extra vreten doet wonderen:D

Netjes Kale:thumbup:incline db presses zijn Uber!!!!

Thanks! Jammer dat ze niet zwaarder gaan. Zou wel willen weten hoever ik kan gaan. Trouwens ook een andere manier van opgooien gehanteerd. Ik gooide eerst een voor een op. Dat kost toch kracht. Vandaag heb ik ze tegelijk opgegooit en meteen uitgestoten. Qua balanseren zit je dan ook meteen goed.

Is niet eerlijk hoe sterk jij bent. :p

Erg dikke training kerel!!

Thanks heren, mijn ego is weer gestreelt. :D Donderdag een knal benentraining.

goed bezig hier krullekop!

Terug
Naar boven