SpprSi
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn de pendlays touch and go of echt met een deadstop? Gelijk hoe je ze doet, sterk man! Misschien als je de kans hebt om op een roeitoestel te trainen even een minuutje of 10 voordat je begint wat roeien omwille van de doorbloeding (als het überhaupt daar al aan ligt)?
Nee daar ligt het niet aan. Ik heb daarvoor al 2 oefeningen gedaan, dus extra doorbloeden gaat dan echt niet helpen
Die pendlays zijn absoluut geen touch n go. Neerleggen, core opnieuw aanspannen en explosief rowen.
. Lijkt me wel een nasty blessure dan!Teveel voor je biceps terwijl je er last van hebt. Damn Vincent ik train bijzonder weinig biceps maar de omvang neemt niet af hoor (volgens mij nu weer toe zelfs) met meestal 4 sets per week. Je doet al chins, rows etc verlies de angst dat je armen kleiner worden.
dit gaat echt nergens meer over...respect to the bone!

Ik lijk erg goed te reageren op mijn dieet (meer vetten, extra kcals uit lean gainer). Alles doet pijn nu, maar het was het waard
Tijd geleden ook dat ik 2 superlekkere trainingen achter elkaar heb.
en daarbij, is ook niej eerlijk hoe lomp er hij er bijstaat