Fitness Seller

KaLe's log 2008

Oud, waarom maak je niet van die korte stangen net als mij. Kun je ze eventueel nog iets korter houden. Kostte mij toen 35 euro, stel dat je voor 50 euro klaar bent. Kun je tot een 80 kg pressen;)

• Topic Starter Topic Starter
jij had ze met schroefdraad he? Misschien wel een idee ja.. Ik heb nog van die olympische korte stangen maar die zijn k*t (geen schroefdraad en dus grote kans dat die schijven op je knikker stuiteren..)

kale wat ben ji een monstertje zeg

sterke presses respect

jij had ze met schroefdraad he? Misschien wel een idee ja.. Ik heb nog van die olympische korte stangen maar die zijn k*t (geen schroefdraad en dus grote kans dat die schijven op je knikker stuiteren..)
`

Idd schroefdraad. Met een dikke moer. Zorg wel dat ze de uiteinden een beetje afronden van de stang, anders trek je alles kapot. Bloed is wel ruig, maar niet als het van jezelf is;)

paar schaafwondjes vind ik niet erg, zolang mijn broek maar niet naar de klote gaat :D

haha strakke db press man !! :D

hehe thanks ;)

Oud, waarom maak je niet van die korte stangen net als mij. Kun je ze eventueel nog iets korter houden. Kostte mij toen 35 euro, stel dat je voor 50 euro klaar bent. Kun je tot een 80 kg pressen;)

Tuurlijk Richard 80 kg dumbbellpress:p

Je kunt nu toch ook meerdere setjes maken Vincent, hoger gewicht is ook weer meer kans op blessures en daar zit je nu niet op te wachten.

Of pak eerst zwaar incline barbell werk en dan kijken of die 54ers nog steeds willen.

Ik weet het... Ik wil alleen weten tot hoever ik kan gaan. Vind het een lekkere en brute oefening ;) Ik weet ook wel als ik db presses als 3e oefening ofzo pak, zeker niet die 54's pak ;)

Benen!

Fullsquat (ATTG)
8x60
8x100
8x120
8x140
8x160 (PR)

Legpress
8x200
8x300
8x400
5x480 (6 failed) PR

Barbell lunges
8x60
8x80
7x100 PR

Legcurlz
12x45
10x50
8x55

Stiffed leg deadlift (echt minimaal rust tussen de sets, want de gym ging dicht)
8x100
8x120
8x140

Done!
8x160 fullsquats heb ik wel eerder gedaan, alleen niet zo immens diep als nu (zat volgens anderen nog geen 10cm met mijn kont van de grond) en zonder kniebanden. Vraag me niet waarom, maar ik heb altijd kniebandjes omgedaan vanaf 160kg. Dus dat doen we niet meer. Alleen nog een riem bij de zwaarste sets.
3 PR's, zeer tevreden (over de hele week trouwens..)

Nette PR's!

lkkr kerel....kan niks anders zeggen als: LKKR:D!

zeker lekkerrr :D

algemeen vraagje he....

wat is jou doel eigenlijk?

i love ur squats bald guy

Nette squats!

Kun je eens een filmpje posten van hoe diep jij dan squat? Ben erg benieuwd.

Terug
Naar boven