- Waardering
- 1.835
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En het is er veel makkelijker af tillen dan wanneer het van de grond moet.
..!
..!Je techniek is best goed hoor. Je zou iets later met je heupen kunnen beginnen. Nu zijn je benen eerder strekt dan de rest. Dus het laatste stukje trek je puur op onderrug en glutes. Maar verder best ok![]()

Update: Ik heb vandaag de 82kg 's ochtends aangetikt, ik merk wel iets minder definitie maar dat kan ook goed vochtopslag zijn en geen vet% increase, aangezien ik minimaal 2 liter zuivel per dag drink momenteel.
http://img.imgur.com/ijdwrPq.png
Waarom geblurred? Omdat het niet bepaald een mooi aanzicht was..!
Ik heb ook maar even het e.e.a. opgemeten:
Code:Lengte: 1m92 Gewicht: 78kg bovenarm: 36cm Kuit: 35cm middel: 75cm onderarm: 29,5cm benen: 53cm
Om de maand maar eens checken.
Lengte: 1m92
Gewicht: 81.4kg
bovenarm: 36.5cm
Kuit: 36cm
middel: 75cm
onderarm: 31cm
benen: 54.5cm
Grappig genoeg gaat het laatste stukje juist het makkelijkst.
In hoeverre kan het kwaad als ik soms mijn rug een klein beetje bol, net zoals de laatste 2 reps op het filmpje?
M.b.t. de bolling van je rug... Je voelt het zelf het beste aan. Als er altijd spanning op staat kan er niet ineens iets inschieten. Daarvoor moet je een onverwachte beweging maken. Maar onverwachte bewegingen kan je niet voorspellen. Dus beter is het om met goede techniek te tillen. Max beurten zijn trouwens nooit met 100% goede techniek.Niet slecht ouwe!M.b.t. de bolling van je rug... Je voelt het zelf het beste aan. Als er altijd spanning op staat kan er niet ineens iets inschieten. Daarvoor moet je een onverwachte beweging maken. Maar onverwachte bewegingen kan je niet voorspellen. Dus beter is het om met goede techniek te tillen. Max beurten zijn trouwens nooit met 100% goede techniek.

.