XXL Nutrition

Kaluro - Back in action!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
klik

not sure if true, maar klonk aannemelijk.

• Topic Starter Topic Starter
klik

not sure if true, maar klonk aannemelijk.

Yep dat heb ik zelf ook gehanteerd, minimaal 15 reps voor sitting calf raises en 8-12 voor standing calf raises. Maar ik wil niet specifiek extra krachttraining werk gaan toevoegen bij startin strength, dus daarom dacht ik aan een interessant workout plan met high-rep floor standing calf raises.

Ik heb er al eerder goede resultaten mee geboekt en heb niet het gevoel alsof het echt in de weg staat van starting strength. :D

Abbo, kan je misschien wat foto's van jouw home gym posten?

Abbo, kan je misschien wat foto's van jouw home gym posten?

Ohja, zou ik nog doen inderdaad.

Alstu.. en bedankt voor de abbo! ;)

r8yiPE7.jpg

Bm2TvBz.jpg

E8nPDWS.jpg

Laatst bewerkt:
Dat is snel, maar ziet er goed uit :thumb: Hoeveel heeft het ongeveer bij elkaar gekost allemaal?

Tussen de 1600-1800 euro, de plates zijn rubber coated en alles is eerste hands gekocht.
De barbell is tot 700kg belastbaar, maar was een beetje een miskoop aangezien die iets van 32-34mm dik is.
Het is dat ik 192cm ben en grote handen heb, maar voor m'n vriendin is die stang echt te dik..:p

p.s. kan je misschien die foto's un-quoten of even in spoilers zetten? anders wordt het zo'n zooitje haha.
Ik heb er zelf ook even thumbnails van gemaakt zojuist.

Laatst bewerkt:
nice, valt mee qua prijs ook

Tussen de 1600-1800 euro, de plates zijn rubber coated en alles is eerste hands gekocht.
De barbell is tot 700kg belastbaar, maar was een beetje een miskoop aangezien die iets van 32-34mm dik is.
Het is dat ik 192cm ben en grote handen heb, maar voor m'n vriendin is die stang echt te dik..:p

p.s. kan je misschien die foto's un-quoten of even in spoilers zetten? anders wordt het zo'n zooitje haha.
Ik heb er zelf ook even thumbnails van gemaakt zojuist.

Ah oké valt nog wel enigszins mee qua prijs, en heb het even in spoilers gezet ;)

Net weer een workout gehad (en als post workout 500ml volle chocomel.. :D)

Squat:
2x5x20kg
1x5x40kg
1x3x45kg
1x2x50kg
3x5x67.5kg

Nog steeds hele milde last in het gebied van de iliopsoas

Overhead press
3x5x20kg
1x5x30kg
1x3x40kg
3x5x47.5kg

Deadlift
1x5x20kg
2x5x60kg
1x3x70kg
1x2x75kg
1x5x90kg

Te licht eigenlijk, maarja.. er komt 15kg per week bij duss.. :D

Ik heb ook nog , gefilmt terwijl ze haar squat en deadlift werksetje deed.
Ze had echter een zwarte broek aan, de vloer is zwart en haar telefoon had een vééls te hoog contrast, waardoor de video niet heel erg goed is uitgekomen.
Ze gaat ze vanavond posten in haar log.. ;)

Qua eten zit ik lekker te bulken.. wat ik zoal eet:

500ml volle melk + 100g havermeel + 40g whey proteÏne.. zo'n 800kcal
150g witte rijst + 200g kip + 150g erwten + 25g olijfolie.. zo'n 1000kcal
150g macaroni (wit) + 165g gehakt + sausje + wat kaas.. zo'n 1000kcal
XXL proteïn pancakes (100g) + 200ml volle melk + appelmoes.. zo'n 700kcal
nachtshake 40g caseïne + 300ml melk.. zo'n 300kcal
post workout nog een banaan ofzo, of wat chocomel.
Bij het ontbijt pak ik vaak ook 2 bananen (of preworkout).

Post workout maaltijdje:
5 eieren
4 witte bollen (iets te laat foto gemaakt haha)
30g 48+ kaas.

965 kcal
57 eiwitten
98 koolhydraten
59g vet
3g vezels

6yAmb7g.png

maaltijden van om en bij de 1000kcals... wat een luxe :)

maaltijden van om en bij de 1000kcals... wat een luxe :)

Aan de ene kant is het handig dat ik echt heel erg weinig vet aan zet, anderzijds wordt het af en toe ook wel echt irritant om elke dag 4000+kcal weg te werken.
Dan kijk ik naar mn vriendin die maar 2800kcal hoeft te eten per dag, en wordt ik soms toch wel een beetje jaloers. ;)

Sinds ik weer lekker ben gaan bulken met 400-500g koolhydraten per dag, is de weegschaal van 83.5 naar 85.5 gesprongen, in een dag of twee tijd. Ik sta in ieder geval weer lekker vochtig.. :D

Niet zo focussen op cleane voeding dan ;) Ipv kipfilet bv kippepoot. Dan gaat het al heel wat makkelijker om aan
je kcals te komen ;)

Niet zo focussen op cleane voeding dan ;) Ipv kipfilet bv kippepoot. Dan gaat het al heel wat makkelijker om aan
je kcals te komen ;)

Ik neem het gelukkig ook niet zo nauw met healthy food tijdens mn bulk.. :)
Hier en daar chocomel, pizza, pasta met vet rundgehakt en kaas en bolognese saus etc.

Maar tussendoor altijd gezonde maaltijden (kip+rijst+groenten // havermeel+melk+whey // etc) en natuurlijk vitamine supplementatie. Ik probeer elke dag in ieder geval 2 stuks fruit en een 150g groente te eten. ;)

Wat dat betreft is kippepoot ipv kipfilet nog erg heilig voor mijn doen.. :D

[/spoiler]

Waarom witte en geen bruine bolletjes?

Ik krijg hele hevige darmkrampen, constipatie of juist het tegenovergestelde, maagzuur, een continue 'vol' gevoel en veel gas als ik vezelrijke koolhydraat bronnen eet. Ook al drink ik 4+ liter water per dag.

Dus denk dan aan:

- Zilvervlies rijst
- Bruin Brood
- Bruine pasta
en in mindere mate havermout

Ik hou nog wel havermout(havermeel) in mijn schema, omdat een mindere hoeveelheid vezels niet zo'n extreem effect heeft, dus max 200g havermeel per dag.

Ik krijg hele hevige darmkrampen, constipatie of juist het tegenovergestelde, maagzuur, een continue 'vol' gevoel en veel gas als ik vezelrijke koolhydraat bronnen eet. Ook al drink ik 4+ liter water per dag.

Dus denk dan aan:

- Zilvervlies rijst
- Bruin Brood
- Bruine pasta
en in mindere mate havermout

Ik hou nog wel havermout(havermeel) in mijn schema, omdat een mindere hoeveelheid vezels niet zo'n extreem effect heeft, dus max 200g havermeel per dag.

Oké apart, maar dan snap ik het wel ja. Ben je er al mee naar de huisarts geweest of is er helemaal niks tegen te doen?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven