Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Abbo, kan je misschien wat foto's van jouw home gym posten?

Ohja, zou ik nog doen inderdaad.
Alstu.. en bedankt voor de abbo!
![]()
![]()
![]()
Dat is snel, maar ziet er goed uitHoeveel heeft het ongeveer bij elkaar gekost allemaal?

Tussen de 1600-1800 euro, de plates zijn rubber coated en alles is eerste hands gekocht.
De barbell is tot 700kg belastbaar, maar was een beetje een miskoop aangezien die iets van 32-34mm dik is.
Het is dat ik 192cm ben en grote handen heb, maar voor m'n vriendin is die stang echt te dik..
p.s. kan je misschien die foto's un-quoten of even in spoilers zetten? anders wordt het zo'n zooitje haha.
Ik heb er zelf ook even thumbnails van gemaakt zojuist.

Ah oké valt nog wel enigszins mee qua prijs, en heb het even in spoilers gezet![]()

)

maaltijden van om en bij de 1000kcals... wat een luxe![]()

Niet zo focussen op cleane voeding danIpv kipfilet bv kippepoot. Dan gaat het al heel wat makkelijker om aan
je kcals te komen![]()

Post workout maaltijdje:
5 eieren
4 witte bollen (iets te laat foto gemaakt haha)
30g 48+ kaas.
965 kcal
57 eiwitten
98 koolhydraten
59g vet
3g vezels
![]()
Ik krijg hele hevige darmkrampen, constipatie of juist het tegenovergestelde, maagzuur, een continue 'vol' gevoel en veel gas als ik vezelrijke koolhydraat bronnen eet. Ook al drink ik 4+ liter water per dag.
Dus denk dan aan:
- Zilvervlies rijst
- Bruin Brood
- Bruine pasta
en in mindere mate havermout
Ik hou nog wel havermout(havermeel) in mijn schema, omdat een mindere hoeveelheid vezels niet zo'n extreem effect heeft, dus max 200g havermeel per dag.