XXL Nutrition

Kaluro going for the triple digits~

denk even kijken hoe je erbij staat,
5x100 squat en bench, dat gaat prima dus :D

Bench=squat crew checking in, lekkere myo's

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.003
Bench=squat crew checking in, lekkere myo's

Beachboy! wat is jouw excuus? :p
En myos zijn inderdaad echt heerlijk om te doen altijd.

denk even kijken hoe je erbij staat,
5x100 squat en bench, dat gaat prima dus :D

Jazeker, volgende week 5x102.5 op beide, dan 5x105 etc tot ik faal.

Nice krachtstats kerel. I'm in!

Welkom!

Ik ga overigens vanaf morgen creatine + beta alanine laden dagelijks, eens zien wat dat brengt (op ontzettende irritante prikkels/jeuk na).

• #2.004
Workoutje van gisteren:

Overhead press /ss/ Pullups (dead hanging)
5 x 17.5 / 2 x BW
5 x 22.5 / 2 x BW
5 x 32.5 / 3 x BW
5 x 42.5 / 4 x BW
5 x 52.5 / 5 x BW
5 x 62.5 / 8 x BW ..OHP ging nog echt super easy, I like. pullup is mijn RPE 9 á 9.5.

Deadlifts
5 x 40
5 x 80
5 x 120 ..dit voelde al belachelijk zwaar, slechte workout :(
5 x 147.5 ..Poeh, lichte kromming in mijn onderrug maar het was echt minimaal

Hip thrusts
5 x 60
5 x 70
5 x 80
5 x 90
7 x 102.5 PR!
Voelde enkel m'n hamstrings, niet m'n glutes. Waarschijnlijk omdat ze voorvermoeid waren van het deadliften.
de VPR/PR is nep omdat ik nog nooit hip thrusts heb gedaan in mn leven, op vorige week na.

Close grip bench press MYO
67.5 x 15 - 3 - 3 -3 - 3 - 4 = 31 reps

Shrugs MYO
80 x 17 - 5 - 5 - 5 - 5 - 5 = 42 reps

Weegschaal vanochtend (nuchter, in ondergoed): 90.2kg
Workout rating: 2.5/5 ..puntje extra omdat de OHP zo soepel ging. Voelde echt als kindergewicht aan.
Gisteren voelde ik me zo klote, kotsmisselijk, zware darmkrampen; opgeblazen gevoel; echt om de 20 seconden gas dat eruit wilde (Netjes ingehouden, kantoorbaan :o).. ik kreeg echt amper voedsel naar binnen.
Ik denk dat ik van 06:00 t/m 22:00 op max 1800kcal zat, in plaats van 4000+.
Toen heb ik post workout maar een durum kebab besteld om mijn kcal wat op te krikken.
Maar tijdens de workout had ik totaal geen energie.
Ik

Hoe is de plaatsing van je voeten bij de hip thrusts?

• #2.006
Heupbreedte, knieeen komen boven mijn enkels zodra ik spanning zet, dus niet verder naar voren/achter maar echter erboven. Voeten recht naar voren.
Helemaal prima zo te horen.
Staat de meeste druk op de hakken? Dat wil ook nog wel helpen.

joining the glute club? :D

lekkere training hoor.

• #2.009
Helemaal prima zo te horen.
Staat de meeste druk op de hakken? Dat wil ook nog wel helpen.

Yes, goede heeldrive.. ik denk echt door de deadlifts.
Nouja komt goed, ik ga lekker doorbouwen met de hip thrusts, uiteindelijk zullen mn glutes niet meer kunnen ontsnappen aan de oefening. :cool:

Voel je je vandaag hopelijk beter? :)
Glutes voel ik bij hip thrusts overigens het beste wanneer ik bovenin een tijdje vasthoud, flink knijpen met die glutes en paar tellen wachten, dan zou je het toch wel moeten gaan voelen..

• #2.011
Voel je je vandaag hopelijk beter? :)
Minimaal, nog steeds vol met gas en amper honger :p.. ik vrees er voor zodra ik solide maaltijden ga eten.

Gisteren niet gekookt dus ik heb qua lunch wat randoms bij elkaar gescharreld:

- Proteine reep
- liter chocomel
- 4 boterhammen
- gegrilde kip
- 3 gekookte zoete aardappelen

:o..

Glutes voel ik bij hip thrusts overigens het beste wanneer ik bovenin een tijdje vasthoud, flink knijpen met die glutes en paar tellen wachten, dan zou je het toch wel moeten gaan voelen..

Het gaat me er niet persé om dat ik ze voel, aangezien je die beweging toch onmogelijk kan maken zonder goede glute activatie; het was meer een interessante observatie van 'hey ik voel mn glutes niet' :p.

Als ik systematisch gewicht blijf verhogen dan moet dat helemaal goed komen.. :cool:

joining the glute club? :D

lekkere training hoor.

Jazeker..! Deels vanwege mijn anterior pelvic tilt.
Thanks.

---------- Toegevoegd om 13:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:23 ----------

Update: Maag/darmen zijn gekalmeerd.. even afkloppen zeg.

• #2.012
Workout van zojuist

Squat
8 x 20
8 x 40
5 x 62.5
5 x 72.5
5 x 82.5
5 x 92.5
5 x 102.5 VPR!
Had de afgelopen cycles moeite met 5x102.5 (faalde steeds), nu was het lekker licht :cool:
Ik merk goede vooruitgang, ook op de weegschaal (ca 91kg nu)

Bench Press
8 x 20
8 x 40
5 x 62.5
5 x 72.5
5 x 82.5
5 x 92.5
5 x 102.5
Lekkerrrrrrr.. ging nog soepel ook

Bent over Rows
8 x 20
8 x 40
8 x 67.5
- x 67.5 ...verkrampte onderrug .. nopenopenope!

Pull-ups
3 x BW
3 x BW +5 = 97
2 x BW +10 = 102
1 x BW +15 = 107
1 x BW +20 = 112

Dumbell Curls
8 x 18 VPR!
8 x 20.5 PR!
Al heel lang niet meer gedaan, ben er zo te zien best op vooruit gegaan :D

Hanging leg raises, feet to hands
3 x BW
3 x BW

Mooie squat VPR. Altijd lekker om een gewicht te ownen waar je een tijdje geleden struggles op had!
Enig idee hoe die kramp in je onderrug kwam? Te weinig gegeten/gedronken, of gewoon te verkrampt/ met een verkeerde houding gestaan?

Hoe kan iemand nou net zoveel benchen als squatten? Dat best uniek denk ik....
Flinke pull-ups ook, gaat lekker.

Lekkere PR neergezet! :D

• #2.016
Mooie squat VPR. Altijd lekker om een gewicht te ownen waar je een tijdje geleden struggles op had!
Enig idee hoe die kramp in je onderrug kwam? Te weinig gegeten/gedronken, of gewoon te verkrampt/ met een verkeerde houding gestaan?

Klopt ja, de squat voelt echt goed de laatste tijd.
Ik denk misschien net iets te veel spanning bij het bankdrukken.. zal wel iets eenmaligs geweest zijn.

Hoe kan iemand nou net zoveel benchen als squatten? Dat best uniek denk ik....
Flinke pull-ups ook, gaat lekker.

Superkort torso en epische lange bovenbenen.. :D Dat is wel weer voordelig bij de deadlift. Maar bij de squat echt klote. Als ik zit en mijn voet op de stoel zet, komt mijn knie boven m'n schouder uit :p :o
Oh ja en een knieblessure van januari t/m oktober 2014 waarbij ik geen LB heb kunnen doen :(.

Ik denk dat ik spoedig mijn bench moet resetten (op 5x107.5 ) en dat mijn squat tot minstens 5x110 moet kunnen, met een beetje geluk en vooruitgang. Dan is het beachboy imago ook al wat minder hehe.

Yessir ^_^.

Klopt ja, de squat voelt echt goed de laatste tijd.
Ik denk misschien net iets te veel spanning bij het bankdrukken.. zal wel iets eenmaligs geweest zijn.

Superkort torso en epische lange bovenbenen.. :D Dat is wel weer voordelig bij de deadlift. Maar bij de squat echt klote. Als ik zit en mijn voet op de stoel zet, komt mijn knie boven m'n schouder uit :p :o
Oh ja en een knieblessure van januari t/m oktober 2014 waarbij ik geen LB heb kunnen doen :(.

Ik denk dat ik spoedig mijn bench moet resetten (op 5x107.5 ) en dat mijn squat tot minstens 5x110 moet kunnen, met een beetje geluk en vooruitgang. Dan is het beachboy imago ook al wat minder hehe.

Ha ha, compleet andere bouw als ik (korte pootjes en lange rug), maar dat verklaart niet waarom je bench zo sterk is. Ik neem aan dat je armen dan ook lang zijn.
Niks mis met een beachboy hoor :D

Mooi die squats

:cheer: voor de curls! :D

Goed squats

If only bench hetzelfde als squats [emoji28]

Terug
Naar boven