JoeyC
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 537
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
denk even kijken hoe je erbij staat,
5x100 squat en bench, dat gaat prima dus![]()

).. ik kreeg echt amper voedsel naar binnen.Hoe is de plaatsing van je voeten bij de hip thrusts?
Helemaal prima zo te horen.Heupbreedte, knieeen komen boven mijn enkels zodra ik spanning zet, dus niet verder naar voren/achter maar echter erboven. Voeten recht naar voren.
Helemaal prima zo te horen.
Staat de meeste druk op de hakken? Dat wil ook nog wel helpen.

Minimaal, nog steeds vol met gas en amper honger
.. ik vrees er voor zodra ik solide maaltijden ga eten.
..Glutes voel ik bij hip thrusts overigens het beste wanneer ik bovenin een tijdje vasthoud, flink knijpen met die glutes en paar tellen wachten, dan zou je het toch wel moeten gaan voelen..
.

Mooie squat VPR. Altijd lekker om een gewicht te ownen waar je een tijdje geleden struggles op had!
Enig idee hoe die kramp in je onderrug kwam? Te weinig gegeten/gedronken, of gewoon te verkrampt/ met een verkeerde houding gestaan?
Hoe kan iemand nou net zoveel benchen als squatten? Dat best uniek denk ik....
Flinke pull-ups ook, gaat lekker.
Dat is wel weer voordelig bij de deadlift. Maar bij de squat echt klote. Als ik zit en mijn voet op de stoel zet, komt mijn knie boven m'n schouder uit

.Klopt ja, de squat voelt echt goed de laatste tijd.
Ik denk misschien net iets te veel spanning bij het bankdrukken.. zal wel iets eenmaligs geweest zijn.
Superkort torso en epische lange bovenbenen..Dat is wel weer voordelig bij de deadlift. Maar bij de squat echt klote. Als ik zit en mijn voet op de stoel zet, komt mijn knie boven m'n schouder uit
![]()
Oh ja en een knieblessure van januari t/m oktober 2014 waarbij ik geen LB heb kunnen doen.
Ik denk dat ik spoedig mijn bench moet resetten (op 5x107.5 ) en dat mijn squat tot minstens 5x110 moet kunnen, met een beetje geluk en vooruitgang. Dan is het beachboy imago ook al wat minder hehe.