AndroidHealthClinic

Kaluro going for the triple digits~

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.021
Ha ha, compleet andere bouw als ik (korte pootjes en lange rug), maar dat verklaart niet waarom je bench zo sterk is. Ik neem aan dat je armen dan ook lang zijn.
Niks mis met een beachboy hoor :D

Mijn armen zijn vrij neutraal, misschien zelfs semi-kort in verhouding.
Nu moet je je geen rare bouw gaan indenken maar ik denk dat mijn armspanwijdte net iets korter is dan mijn lengte.

Of gewoon goede borst/triceps/voorkant schouder aanhechtingen, geen idee. Klagen hoor je me niet :).
Ze lijken overigens wel erg lang, vanwege mn korte torso.

Dankje!

Als een echte beachboy.. de kracht is er wel, nu de massa nog :(.

Goed squats

If only bench hetzelfde als squats [emoji28]

Qua RPE voelt de squat al een stukje lichter aan dan de bench, dus theoretisch gezien is m'n squat al beter.. Nu nog bewijzen :D

goeie squats! :D

helaas blijft het bij mij constant gezeur met blessures :(

• #2.023
goeie squats! :D

helaas blijft het bij mij constant gezeur met blessures :(

Danku!
Bij mij zeuren mijn knieen lichtelijk vanwege het vele fietsen, ik moet misschien m'n zadel wat hoger instellen. Maar verder blessurevrij. Hoewel, mijn rechter midden/boven traps en rechterschouder voelen nog muurvast.

Maar ik ga binnenkort naar een sport-fysio met krachttraining affiniteit, kan hij hopelijk gelijk mijn houding beoordelen, aangezien ik bij de squat lichtelijk sta ingedraaid met rechts + rechterknie wat verder naar voren staat.

Maar verder toppie. Enkel wat weinig kunnen eten vanwege maag/darmklachten, virusje ofzo.

Danku! Bij mij zeuren mijn knieen lichtelijk vanwege het vele fietsen, ik moet misschien m'n zadel wat hoger instellen.
Het hoger afstellen van je zadel kan wonderen doen :).
Muh.. Beterschap met je buikje.. Van de week toch ook al last van gehad? :(

beachboy hoe is je tan??

• #2.026
Yep, knieën hebben 9/10 keer te maken met het afstellen van je zadel. Genoeg over te vinden op Google, dit is eigenlijk de beste manier:
Trappers verticaal zetten, op je zadel zitten en je hak zou dan met gestrekt been net je trapper moeten halen zonder dat je romp hoeft te bewegen.

• #2.029
Yep, knieën hebben 9/10 keer te maken met het afstellen van je zadel. Genoeg over te vinden op Google, dit is eigenlijk de beste manier:
Trappers verticaal zetten, op je zadel zitten en je hak zou dan met gestrekt been net je trapper moeten halen zonder dat je romp hoeft te bewegen.

Ah, mijn zadel staat een stuk lager dan dat momenteel, ik ga dat eens proberen. thanks!

Misschien je logtitel veranderen?
Kaluro going for the dark skin~ :trollface:

Wat hoor ik daar in de verte?

Klinkt als..
Hmm..
Afgunst!
Niet teveel verbranden in de zon hè!
:trollface:

Wat hoor ik daar in de verte?

Klinkt als..
Hmm..
Afgunst!
Niet teveel verbranden in de zon hè!
:trollface:
Grapje hoor, zou blij zijn met een beetje meer kleur. Misschien vanavond weer eens zonnebanken aangezien ik nu een klein beetje tijd heb :rolleyes:

• #2.031
Grapje hoor, zou blij zijn met een beetje meer kleur. Misschien vanavond weer eens zonnebanken aangezien ik nu een klein beetje tijd heb :rolleyes:

I know :p
Wat dat betreft ben ik wel blij, Erica, Michel en Ess alle drie verbrand, ik totaal niet en ben weer aantal tinten bruiner. Past ook bij het squat 1:1 bench beachboy imago. :cool: (We hadden een hele dag bij een plas gelegen, in de zon afgelopen zondag)

I know :p Wat dat betreft ben ik wel blij, Erica, Michel en Ess alle drie verbrand, ik totaal niet en ben weer aantal tinten bruiner. Past ook bij het squat 1:1 bench beachboy imago. :cool: (We hadden een hele dag bij een plas gelegen, in de zon afgelopen zondag)
Ik verbrand ook altijd in het begin, maar als ik de tint eenmaal heb valt het wel mee :cool:

• #2.033
Workout van net:

Bench Press
8 x 65
5 x 75
5 x 85
5 x 95
4 x 107.5
Ik moest eigenlijk 5 x 105, maar Esther was de 1.25kg vergeten mee te nemen.
De stangen wegen 17kg dus ik moest of 102.5 of 107.5
Nouja 4x is niet heel verkeerd.

Incline dumbell press
10 x 32
10 x 32
05 x 32

Cable Rows
12 x 27.5
12 x 27.5
12 x 27.5

Upright Rows
12 x 32.5
12 x 32.5
12 x 32.5

Biceps Curl
8 x 18
8 x 18
8 x 18

Toen naar huis.

Workout tijd: 60 min
Pre workout: 1.5 scoop PUMP'd + kopje koffie + 3 bananen
Post workout: 4 mcdonalds hamburgers + 40g whey = ~1150kcal

Laatst bewerkt:
Goeie post workout mealz!
Lekkere training wel kerel.. Die 107,5x 4 zijn netjesssss

4x107,5 is zeker netjes man!

lekkere bench en Mac...verdorie!

• #2.037
Goeie post workout mealz!
Lekkere training wel kerel.. Die 107,5x 4 zijn netjesssss

4x107,5 is zeker netjes man!

Was niet heel verkeerd, ik had 2 of 3 reps verwacht.
Ik heb wel al mijn frustraties (Ik kan al een week niet fatsoenlijk eten, darm/maagkrampen en continue verzadigd gevoel) in de stang gegooit, dus dat hielp wel :D

Evenaring van mijn bench VPR geloof ik dus gaat lekker!

lekkere bench en Mac...verdorie!

Mac om toch nog even wat kcal te laden, die hamburgers zijn 250kcal per stuk en eten weg alsof het snoep is. Liever wat ongezonder genoeg kcal binnen krijgen dan te weinig kcal :).

Goeie bench weer! En interessante post-wo maaltijd ;)

Makes sense.

Muhh, doe dan gewoon een dubbele Whopper van BK, veeuul beter! :rolleyes:
Nice train though, hoop vooral dat je buik deze week normaal blijft doen :).

Terug
Naar boven