Fitness Seller

Kaluro going for the triple digits~

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.141
http://www.foodreference.com/html/chocolate-ribs-111.html

Myummmmm

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

buikske zag er goed uit hoor Kaluro ;)

Altijd ;-)!

zal ik mijn lijstje ook even opnoemen..

..o wacht..ik lig in de tuin

Vandaar dat je niet aan de AAS gaat, je bent een geldloze bum :p!

Zei je vanmorgen om 04u wel niet hé :roflol:

vanochtend om 04:00.. wat doe jij met Marvin om 04:00 in de ochtend op een doordeweekse dag? :eek:

Succes vandaag met je kleine bakje rijst! <3
Niet al te chagrijnig thuiskomen hoor ;) haha!

Hongerrrrrrr... :(

Zei je vanmorgen om 04u wel niet hé :roflol:
Haha, true..true ;)

Maar was half 6 hè! Had mijn tijd verslapen en 8:30uur stond ik alweer buiten de poort!

Vandaag wordt een zelfde verhaal.. stond 2:00uur naast mijn bed en ben van plan 06:45uur weer naar huis te gaan! Beetje van het weer genieten enzo!:thumbs:

Vandaar dat je niet aan de AAS gaat, je bent een geldloze bum :p!

vanochtend om 04:00.. wat doe jij met Marvin om 04:00 in de ochtend op een doordeweekse dag? :eek:
Klopt..dat is de reden! Ik werk op een lab en moet een speciale productie analytisch ondersteunen..:o

• #2.143
Haha, true..true ;)

Maar was half 6 hè! Had mijn tijd verslapen en 8:30uur stond ik alweer buiten de poort!

Vandaag wordt een zelfde verhaal.. stond 2:00uur naast mijn bed en ben van plan 06:45uur weer naar huis te gaan! Beetje van het weer genieten enzo!:thumbs:

Klopt..dat is de reden! Ik werk op een lab en moet een speciale productie analytisch ondersteunen..:o

Ah, vooruit dan :D

Workout van gisteren:
Preworkout: 5g creatine, 2.5g beta alanine

Overhead Press
12 x 20
10 x 30
8 x 40
5 x 50
5 x 57.5
4 x 65 :(

Deadhang pullups (1 sec onderaan zonder spanning
8 x BW
5 x BW
4 x BW
Pulldowns wide grip
12 x 32.5
12 x 32.5

Bench Press
12 x 77.5
12 x 77.5
5 x 90
5 x 100

Toen naar huis.
Rating: 1.5/5
Eerste dag low carb/kcal.
Van 4200kcal en ~600g carbs, naar 2900kcal ~300g carbs vond mijn lichaam niet leuk.
Trieste workout prestatie :p

Jammer maar zo'n training zit er wel eens bij. Better next time :cool:

OHP is zo'n oefening dat alles optimaal moet zijn voor je max, dus snap wel dat je daar snel merkt dat de tank leeg is ;)
Maakt het volgens jou iets uit om creatine pre-WO in te nemen? Je leest ook vaak dat het wel een week duurt voordat de creatine levels in de spieren zijn toegenomen...

• #2.146
OHP is zo'n oefening dat alles optimaal moet zijn voor je max, dus snap wel dat je daar snel merkt dat de tank leeg is ;)
Maakt het volgens jou iets uit om creatine pre-WO in te nemen? Je leest ook vaak dat het wel een week duurt voordat de creatine levels in de spieren zijn toegenomen...

Ik pak dagelijks 5g creatine en 2.5-3g beta alanine, nu al een week of 3.
Op non-workout dagen tijdens ontbijt, op workout dagen pre en post workout.
Ik kom een goede 1.5kg vocht aan zodra ik creatine start en merk ook dat m'n spieren dan minder snel vermoeien. 8RM 10RPE wordt dan een 8RM 9RPE ofzo :)

Jammer maar zo'n training zit er wel eens bij. Better next time :cool:

True, had ook niet veel supers verwacht. Vandaag 5x107.5kg squatten, so I better bring my best game :D
Deze periode rechtstreeks doorgeknald van 5x100 als 5RM naar 5x102.5, 5x105, dus nu 5x107.5.. ben benieuwd!
Misschien wat caffeïne pakken, ik ga altijd zo fuarking hard op minimale hoeveelheden caffeïne :o..

vergeven en vergeten die workout
en hoppa: concentreren op die mooie squatprogress!!

waarom zak je ineens zo hard in kcals eigenlijk?

Wat een enorm drop in kcals in eens?! :O Jammer van de training. Ik hoop voor je dat je lichaam snel went en t volgende training weer beter gaat in ieder geval!

Ik pak dagelijks 5g creatine en 2.5-3g beta alanine, nu al een week of 3.
Op non-workout dagen tijdens ontbijt, op workout dagen pre en post workout.
Ik kom een goede 1.5kg vocht aan zodra ik creatine start en merk ook dat m'n spieren dan minder snel vermoeien. 8RM 10RPE wordt dan een 8RM 9RPE ofzo :)

Maar alle dagen crea tijdens ontbijt innemen zou toch op hetzelfde moeten neerkomen?

Dit, misschien wilt hij zsm vet verliezen en boeit t hem niet als hij veel spiermassa kwijt raakt :p

Als je 10 kg cut is 2 kg spierverlies en 8 kg vetverlies niet een heel gekke verhouding toch? Denk jij dat het gunstiger wordt als je langzamer/geleidelijker gaat cutten?

• #2.152
vergeven en vergeten die workout
en hoppa: concentreren op die mooie squatprogress!!

;)...

waarom zak je ineens zo hard in kcals eigenlijk?

Dit, misschien wilt hij zsm vet verliezen en boeit t hem niet als hij veel spiermassa kwijt raakt :p

Wat een enorm drop in kcals in eens?! :O Jammer van de training. Ik hoop voor je dat je lichaam snel went en t volgende training weer beter gaat in ieder geval!

Ik ben heel erg impulsief ;).. Eergisteren cutschema in elkaar geflanst en de dag erna gelijk mee begonnen.
Ik zie overigens niet in waarom je opeens een katabole situatie zou creëeren door een grote kcal drop.
Dan zou marvin nog maar 60kg gewogen hebben nu :p

Maar ik ga vandaag netjes op 3300kcal zitten en dan 100kcal per dag verlagen, zo beter? :cool:

Maar alle dagen crea tijdens ontbijt innemen zou toch op hetzelfde moeten neerkomen?

Geen idee eigenlijk, ik gooi het gewoon bij mijn whey pre-workout.. op zijn minst zal het niet negatief zijn, dus het kan enkel positief uitpakken toch? :cool:

Als je 10 kg cut is 2 kg spierverlies en 8 kg vetverlies niet een heel gekke verhouding toch? Denk jij dat het gunstiger wordt als je langzamer/geleidelijker gaat cutten?

Mwah droog sta ik al wel.. het is niet alsof ik opeens 10% moet verliezen voor augustus.
Ik ga niet lager dan 500kcal onder onderhoud, dat zou theoretisch max 500g vet per week verliezen zijn. Ik hoop wel op minimaal spierverlies ;)

Ik zou met een fatsoenlijke cut nooit meer dan 500 kcal eronder zitten (tenzij je zwaar overgewicht hebt) en zelfs liever rond de 300 kcal tekort blijven.

• #2.155
gaat erom dat wanneer je stagneert, je al laag zit, en dan nog lager moet ;)

True, maar dit wordt sowieso een korte cut van 8 weken.

Ik zou met een fatsoenlijke cut nooit meer dan 500 kcal eronder zitten (tenzij je zwaar overgewicht hebt) en zelfs liever rond de 300 kcal tekort blijven.

300kcal tekort.. dan zou je in een optimaal scenario max 300g vet per week verliezen.
(aannemend dat 1g lichaamsvet = 7kcal)
Dan ben je echt onnodig lang aan het cutten wanneer 500g gewichtsverlies per week ook prima kan.

Stel ik wil 5kg vet verliezen:

500kcal tekort = 500g vetverlies per week = 5000/500 = 10 weken
300kcal tekort = 300g vetverlies per week = 5000/300 = 16,5 weken

Terwijl je bij 500kcal tekort volgens mij ook amper tot geen extra spierverlies gaat merken.

De kans op spiermassa en krachtverlies is groter bij 500 kcal tekort dan bij 300 kcal tekort. Ik zei ook dat IK liever 300 kcal doe dan dat ik 500 kcal doe. Volgens sommige mensen is het normaal als je tijdens de cut wat krachtverliest en wat minder gewichten kan dan je eerst deed, volgens mij is dat niet echt normaal en moet je dat voorkomen/kans zo klein mogelijk maken door niet te laag onder onderhoud te zitten.

Meeste mensen denken ook: september tot en met mei flink bulken, juni tot en met augustus flink cutten.
Tja, als je 9 maanden bulkt, moet je niet verwachten dat je dit er af krijgt met 3 maandjes cutten.
Als je het goed wilt doen, bulk je langzaam (zo min mogelijk vetmassa erbij) en cut je langzaam (zo min mogelijk spiermassa eraf). Anders ben je steeds aan het jojo'en met vet erbij, massa eraf..lijkt mij niet iets dat je wilt..

my 2 cents

De kans op spiermassa en krachtverlies is groter bij 500 kcal tekort dan bij 300 kcal tekort. Ik zei ook dat IK liever 300 kcal doe dan dat ik 500 kcal doe. Volgens sommige mensen is het normaal als je tijdens de cut wat krachtverliest en wat minder gewichten kan dan je eerst deed, volgens mij is dat niet echt normaal en moet je dat voorkomen/kans zo klein mogelijk maken door niet te laag onder onderhoud te zitten.

Meeste mensen denken ook: september tot en met mei flink bulken, juni tot en met augustus flink cutten.
Tja, als je 9 maanden bulkt, moet je niet verwachten dat je dit er af krijgt met 3 maandjes cutten.
Als je het goed wilt doen, bulk je langzaam (zo min mogelijk vetmassa erbij) en cut je langzaam (zo min mogelijk spiermassa eraf). Anders ben je steeds aan het jojo'en met vet erbij, massa eraf..lijkt mij niet iets dat je wilt..

my 2 cents

:bow:

my 2 cents

Mijn god Hell, ik ben het zowaar met je eens :roflol:

Terug
Naar boven