XXL Nutrition

Kaluro going for the triple digits~

Leuk hé? Dat gepuzzel met calorieën? Rekening houden met wel of niet KT, cardio, weekend. Vind het altijd zo frustrerend :P

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.183
Leuk hé? Dat gepuzzel met calorieën? Rekening houden met wel of niet KT, cardio, weekend. Vind het altijd zo frustrerend :P

Hehe, nouja als het nodig is kan ik heel autistisch te werk gaan met voeding..
Ik heb hele kieskeurige darmen. Veel vezels uit bv havermout, muesli, rijst, brood, pasta kan ik niet hebben, dan heb ik een halve week last.
Dus wat dat betreft vind ik een cut wel fijn, waarbij ik 'laag' in koolhydraten zit.
Het is echt een hel om zonder havermout/muesli ofzo, tot ca 500-600g koolhydraten te komen.
Ik vind het dan ook een verademing om te cutten :)

Een verademing om te cutten:roflol:

Het is mijn nummer 1 wens om te kunnen vreten wat ik wil zonder dik te worden..en jij vind het leuk om te cutten.:o Maar goed...jij cut dan ook op mijn eventuele bulk macro's..

Nette squats trouwens en voeding en berekeningen zien er ook goed uit! Het blijven allemaal schattingen natuurlijk, maar je moet gewoon ergens beginnen en als setpoint nemen!

Met die drop in carbs zul je wel redelijk snel wat gewicht gaan lozen in de eerste twee weken!

• #2.185
Een verademing om te cutten:roflol:

Het is mijn nummer 1 wens om te kunnen vreten wat ik wil zonder dik te worden..en jij vind het leuk om te cutten.:o Maar goed...jij cut dan ook op mijn eventuele bulk macro's..

Enkel en alleen door de kieskeurige darmen, niet persé door de eetlust hoor :D..
Ik vraag me overigens wel af hoe lang jij 4000+kcal/dag eten leuk zou blijven vinden (The grass is always greener on the other side)

En srs? Doe je zo weinig aan aerobische beweging of ? Ik heb even snel gespiekt en jouw TDEE zou met puur sporten op ca. 2900kcal uitkomen inderdaad.

Thanks, ik ben best tevreden over mijn techniek nu, en kracht vliegt vooruit.

en voeding en berekeningen zien er ook goed uit! Het blijven allemaal schattingen natuurlijk, maar je moet gewoon ergens beginnen en als setpoint nemen!

Met die drop in carbs zul je wel redelijk snel wat gewicht gaan lozen in de eerste twee weken!

Denk 't ook ja, ik vraag me af wat mijn vet% is.. 't zal niet hoger dan 15% liggen momenteel.
Ik heb wel ontzettend veel vocht dat ik vast houd.
Ik denk dat de kcal aantallen wel een redelijk goede hoeveelheid is, misschien wat aan de hoge kant.
We shall see!

Gaat goed met die squats :thumbs:

gaat idd lekker hier :)

je cutschema ziet er strak uit :)

Enkel en alleen door de kieskeurige darmen, niet persé door de eetlust hoor :D..
Ik vraag me overigens wel af hoe lang jij 4000+kcal/dag eten leuk zou blijven vinden (The grass is always greener on the other side)

En srs? Doe je zo weinig aan aerobische beweging of ? Ik heb even snel gespiekt en jouw TDEE zou met puur sporten op ca. 2900kcal uitkomen inderdaad.
4000+ per dag...dat zou ik heel lang volhouden! Ik zou het werkelijk genieten vinden als ik mijn havermout dagelijks op zijn minst mag verdubbelen. Rijst mag van mij ook wel twee keer zoveel!:D

Mijn onderhoud is inclusief 4x per week sporten ~2700-2800 (daarbij komt soms nog cardio, dus is max 2900).

• #2.191
4000+ per dag...dat zou ik heel lang volhouden! Ik zou het werkelijk genieten vinden als ik mijn havermout dagelijks op zijn minst mag verdubbelen. Rijst mag van mij ook wel twee keer zoveel!:D

Mijn onderhoud is inclusief 4x per week sporten ~2700-2800 (daarbij komt soms nog cardio, dus is max 2900).

Oh, best laag onderhoud dan. Ik had meer verwacht.

Workout van net:

Bench Press
12 x 60
8 x 80
5 x 90
2 x 100
1 x 105
1+Fx112.5 -damnit, ik had verwacht dat die wel 2x kon, zal door de lagere kcal komen denk ik.
5 x 100

Pullups
5 x BW (91)
5 x BW
5 x BW
5 x BW
5 x BW

Pulldowns
10 x 28.5
10 x 28.5
10 x 28.5

Facepulls
12 x 15
12 x 15
12 x 15

Upright Rows
10 x 32.5
9 x 32.5
10 x 32.5

Barbell Curls
12 x 32.5
12 x 32.5

Jammer van je bench! Knap trouwens dat je de 100 kg er vervolgens wel gewoon 5 keer uit perst, haha :D.

nog even lekker superdude bb curls in squatrek neem ik aan? :D

Balen van die faal.. Of het nou door kcal komt of niet.. Ga er maar vanuit dat dit niet zo was, zorg ervoor dat jezelf niet gaat mindfucken ;).
Volgende keer gewoon opnieuw proberen, alsof het je eerste poging is :).
Al een ietsiepietsie meer tevreden met je buik? ;)

• #2.195
Jammer van je bench! Knap trouwens dat je de 100 kg er vervolgens wel gewoon 5 keer uit perst, haha :D.

Thanks! 100kg is mijn 8RM dus het was op zich nog goed te doen :)

nog even lekker superdude bb curls in squatrek neem ik aan? :D

Damn busted.. 't was inderdaad in het squatrack :o

Balen van die faal.. Of het nou door kcal komt of niet.. Ga er maar vanuit dat dit niet zo was, zorg ervoor dat jezelf niet gaat mindfucken ;).
Volgende keer gewoon opnieuw proberen, alsof het je eerste poging is :).
Al een ietsiepietsie meer tevreden met je buik? ;)

Mindfucken doe ik sowieso niet echt, dus komt goed heh.
Ik ga lekker terug naar 100kg ofzo, en bouw dan op tot 110kg, en dan weer reset. Dat 2x.
Elke keer wel een repout, zodat ik mijn kracht ga behouden.

En jep! 88.7kg vanochtend op de weegschaal, byebye vocht!

Goede aanpak, zo knal je straks door die 105 heen. Dan vraag je je af waarom het gisteren niet lukte :D

Beetje snel wel om het aan het gebrek aan kcals te wijten :p Wil je niet wat te snel gewoon? :D

Ach..ik zou blij zijn met 1x112.5kg:roflol:

Heb je nou zoveel gewicht verloren in een dag? Je pull-ups waren op bw=91kg en je gewicht vanmorgen 88.7kg..

Waar was je ook alweer gestart?

• #2.199
Ach..ik zou blij zijn met 1x112.5kg:roflol:

Heb je nou zoveel gewicht verloren in een dag? Je pull-ups waren op bw=91kg en je gewicht vanmorgen 88.7kg..

Pullups is 's avonds met kleding aan (Ze hebben daar een weegschaal.. ik weeg altijd autistisch voor de pullups :o), dit gewicht is 's ochtends nuchter in ondergoed (na 't pissen).

Ochtend nuchtergewicht zweefde rond de 89.5 á 90.5.
gisteren was eerste officiële cutdag (Ook water verhoogd van 3 naar 4 liter /dag) en inderdaad 88.7 :cool:

Goede aanpak, zo knal je straks door die 105 heen. Dan vraag je je af waarom het gisteren niet lukte :D

Haha, dat zal wel meevallen aangezien ik atm ga cutten ;).

Beetje snel wel om het aan het gebrek aan kcals te wijten :p Wil je niet wat te snel gewoon? :D

Nehh, ik kan 1x120, dan zou 2x112.5 toch ook moeten lukken?. De eerste rep vloog echt omhoog, bij de tweede rep haperde hij halverwege en toen was het game over :p. Ik weet niet wat het was, slechte dag misschien. zou goed kunnen.

Ik ga nu terug naar 100, en dan 2.5 per week verhogen tot de 110 en dan reset (ramping met repout op 't einde). Dan is het geen deload maar zit ik niet continue in de gevaarlijke intensiteit zone.

Nehh, ik kan 1x120, dan zou 2x112.5 toch ook moeten lukken?. De eerste rep vloog echt omhoog, bij de tweede rep haperde hij halverwege en toen was het game over :p. Ik weet niet wat het was, slechte dag misschien. zou goed kunnen.

Zelf denk ik ook dat een slechte dag dichter bij de oorzaak ligt. Zelfs in een cut liggen je energie voorraden niet zo laag dat je bij de eerste oefening al te laag zou zitten. Volgende keer lukt die gewoon 2x ;)

Terug
Naar boven