AndroidHealthClinic

Kaluro going for the triple digits~

10% zou ik erg mooi vinden, zowel letterlijk als figuurlijk.

Ik ben al ~2kg vocht kwijt, sta een stuk harder al.. come at me wovanegger!
Ik fiets elke sportdag al 45 minuten, gedwongen cardio; maakt de cut des te makkeijker :cool:

Challenge accepted :cool:

Meetpunt volgende dbb meet? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.223
Challenge accepted :cool:

Meetpunt volgende dbb meet? :D

Wanneer is dat?

a picture is worth a thousand words :rolleyes:

bgWzhnC.jpg
gRdLX2Z.png
Speciaal voor jou.

---------- Toegevoegd om 12:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:09 ----------

Check die cable rows, nice!! :D
Toevallig zit ik me sinds een weekje af te vragen wat de meerwaarde van pendlay rows tegenover BOR is ...
Wat is precies hetgeen jij lekkerder vindt aan pendlay rows ten op zichte van BOR?

Pendlay rows is echt een power movement. Je begint vanaf een deadstop en versnelt de stang tot je onderkant borst, en laat hem dan weer vallen.
Je activeert je middenrug er extreem goed mee, goed voor krachtontwikkeling in dat gebied.

Bent over rows worden vaak in een hoek van 45° gedaan waar je meer je lats gebruikt en spanning opbouwt.
Vanwege de hoek leg je veel meer accent op je lats, veel minder op je middenrug. Ook is het power aspect niet van toepassing omdat je dus continue spanning houdt bij de oefening.

Laatst bewerkt:
Goed fysiek hoor :thumb:

goed fysiek hoor ;)

Fysiek is netjes hoor! Flinke armen ook in verhouding!

Thanks voor de uitleg Kaluro!
En je staat er mooi bij zeg, mini cut doet je goed!
Hoe lang wil je nu doorgaan?

• #2.230

Fysiek is netjes hoor! Flinke armen ook in verhouding!

Thanks, ik vind persoonlijk dat mijn schouders de rest van mijn fysiek (inc. armen) overpoweren, vooral in rust stand. Schouders en bovenbenen hebben altijd al goed gegroeid namelijk.

Thanks voor de uitleg Kaluro!
En je staat er mooi bij zeg, mini cut doet je goed!
Hoe lang wil je nu doorgaan?

No problem, pendlay rows zijn awesome ;)
Mijn onderbuik heeft nog een leuk vet reservoir zitten :p die wil ik eigenlijk wel grotendeels weg hebben.

Workout van gisteren:

Squats
12 x 20
12 x 40
12 x 60
5 x 70
5 x 80
5 x 90
3 x 100
5 x 110 -VPR-
Ohh yeahh, squat blijft vooruit vliegen! in 1 cycle al van 5x102.5 naar 5x110 gegaan, not bad.

Hip Thrusts
8 x 80-
8 x 80
8 x 80

Barbell Shrugs
12 x 60
12 x 80
12 x 100
9 x 110

..toen alweer naar huis, het is zo fucking benauwd in de sportschool steeds, ik voelde me na het squatten ook echt beroerd en was heeeeeeelemaal doorweekt. :o

Post workout: 20 mcdonalds kipnuggets met 2x zoetzure saus.. kcal ~1000
Ik had kcal ruimte bewaard en ik was kapot, dus dan maar zo refillen hehe.

Oh, die pics had ik gemist!!

U natty bruh?! Staat er goed bij, redelijk jaloers op :D

Ook weer wat bijgelezen hier. Leuk logje maak je er van :thumbup:

Techniek op de Squat en de Deadlift ziet er goed uit. + leken bij beide filmpjes nog wel wat reps in de tank te zitten. :)

goeie pics man, je staat al best droog vind ik. Squat gaat ook goed!

Keurige training man! Van dat postworkout voedsel wordt je toch kotsmisselijk man.. :roflol:

• #2.235
Oh, die pics had ik gemist!!

U natty bruh?! Staat er goed bij, redelijk jaloers op :D

Ook weer wat bijgelezen hier. Leuk logje maak je er van :thumbup:

Techniek op de Squat en de Deadlift ziet er goed uit. + leken bij beide filmpjes nog wel wat reps in de tank te zitten. :)

welkom! extra reps in de tank weet ik niet, mijn reps gaan altijd aardig explosief, waarbij de rep erna plots niet meer lukt :p

goeie pics man, je staat al best droog vind ik. Squat gaat ook goed!

Joah, procent of 15 denk ik zo.. nog 5% eraf!

Keurige training man! Van dat postworkout voedsel wordt je toch kotsmisselijk man.. :roflol:

:roflol: nee man, ik heb van woensdag t/m vrijdag een buikgriepje gehad. ik snakte echt naar eten die zaterdag :o..

sq gaat hard

meer dan ik :(

• #2.237
Eindelijk! M'n life goal is complete.. tijd om te stoppen met trainen :p

Leugens.. ik doe maar 1x120 :p
JIj kan ez meer dan 5x110

ben beter in lagere reps. Plan was eigenlijk vorige week vrijdag 5x 110 te proberen maar door de hitte maar wat minder gedaan :p 5rm is voorlopig dus nog 107.5 en ik doe minder volume vooraf, dus ja meer dan ik :(

Jeetje kaluro :eek: dat had ik even niet door dat je er ondertussen zo bijstaat. Mooi!!

"Nog niet".. Dus wel iets in de planning?
En zonder dit meteen in een roids discussie te laten ontstaan (*zucht*), zou je kunnen PM'en ;)

Terug
Naar boven