XXL Nutrition

Kaluro going for the triple digits~

lekkere train, jammer van die bench maar vind et wel sterk :o

Zonde van die bench, ben wel benieuwd hoe droog je komt te staan en of ik je van de zomer nog ga inhalen qua laagte vp% :D
ja je hoort hier een uitdaging:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.203
Zelf denk ik ook dat een slechte dag dichter bij de oorzaak ligt. Zelfs in een cut liggen je energie voorraden niet zo laag dat je bij de eerste oefening al te laag zou zitten. Volgende keer lukt die gewoon 2x ;)

Ja ik heb de ramping sets misschien ook te hoog ingeschat, door eerst 100 en 105 te doen.
En precies, next time.. 112.5, next time..!

lekkere train, jammer van die bench maar vind et wel sterk :o

Dankje :D alles relatief natuurlijk ;)

Zonde van die bench, ben wel benieuwd hoe droog je komt te staan en of ik je van de zomer nog ga inhalen qua laagte vp% :D
ja je hoort hier een uitdaging:D

10% zou ik erg mooi vinden, zowel letterlijk als figuurlijk.

Ik ben al ~2kg vocht kwijt, sta een stuk harder al.. come at me wovanegger!
Ik fiets elke sportdag al 45 minuten, gedwongen cardio; maakt de cut des te makkeijker :cool:

• #2.205

heh.

Workout van net:

Deadlifts
12 x 40
8 x 80
5 x 120
1 x 140
5 x 152.5 -VPR- Ging soepeler dan verwacht.
5 x 120

45° plate loaded Leg Press
8 x 100
8 x 140
8 x 180
8 x 230
8 x 250

Dat was ie alweer :p morgen doe ik kuit+core+traps, drukke dag dus dat paste niet meer.

---------- Toegevoegd 10 June 2015 om 06:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst 9 June 2015 om 20:50 ----------

Damn, ik wordt vandaag wakker en ik voel me toch een partij beroerd :( Misschien dat ik iets verkeerds gegeten heb.
Dit is niet cool. Wat ben ik blij dat ik in een studio woon en 't toilet op steenworpafstand is zeg.

---------- Toegevoegd om 06:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:50 ----------

88.3 vanochtend op de weegschaal maar die tel ik niet mee als accuraat, zie bovenstaande :o...

Mooie VPR Kaluro!:thumbs:

En beterschap natuurlijk!:aai:

Goeie DL man

Schijterij is goed voor de cut :p

Ghehe, das effe snel wat vocht kwijtraken zo ja :D

Klote man, je bent de laatste tijd wel een beetje aan het tobben met je lijf.. Toch niet iets sluimerend onder de leden wat terug blijft komen?
Veel mooie VPR though :).

Goede deadlifts kerel! :D
Nu maar hopen dat t snel beter gaat, anders gaat de cut wel erg snel :')

• #2.211
Goeie DL man

Schijterij is goed voor de cut :p

Ghehe, das effe snel wat vocht kwijtraken zo ja :D

Goede deadlifts kerel! :D
Nu maar hopen dat t snel beter gaat, anders gaat de cut wel erg snel :')

Inderdaad.. Ik woog vanochtend gewoon 87.5kg :roflol::roflol:

Klote man, je bent de laatste tijd wel een beetje aan het tobben met je lijf.. Toch niet iets sluimerend onder de leden wat terug blijft komen?
Veel mooie VPR though :).

't zal wel toeval zijn waarschijnlijk.. dit voelt echt als ziek zijn; dat vorige was meer een darmprobleempje ;-).

Gisteren toch nog maar even kuitheffen gedaan, als enige oefening.

Smith standing calf raise
12 x 60
12 x 100
12 x 140
8 x 160
5 x 170 -PR-
Nog nooit 170 geprobeerd, voelde nice.. :D Wel echt zwaar voor m'n core.

En toen naar huis :o.. nouja, beter dan niks! Ik had kuiten dinsdag over geslagen namelijk.
Core-workout leek me niet zo'n goed plan als ik aan de race en misselijk ben. haha

Damn, vind het eerder noemenswaardig dat je serieus voor één oefening naar de gym gaat, daar zou ik dan weer te lui voor zijn :o.
Hoop dat het snel beter met je gaat.. Laat maar goed voor jezelf zorgen :).

• #2.213
Damn, vind het eerder noemenswaardig dat je serieus voor één oefening naar de gym gaat, daar zou ik dan weer te lui voor zijn :o.
Hoop dat het snel beter met je gaat.. Laat maar goed voor jezelf zorgen :).

Ik ging samen met Esther, die deed wel een volwaardige LB workout, dus het was wel gezellig :).

ben je aan het ontslakken? :roflol:

goeie deadlift pr!

• #2.215

Mijn theorie is dat ik mezelf heb vergiftigd tijdens de barbecue van afgelopen zondag :o.. sommig vlees zag er twijfelachtig uit qua gaarheid. :roflol:

Dankje :D En accepteer je FB request eens. Ik ben die ene sexy Richard, zwart haar.

Workout van net:

Pendlay Rows
12 x 40
10 x 50
5 x 57.5
5 x 62.5
5 x 67.5
5 x 72.5
5 x 77.5
BAM! lekker volume.

Cable Rows (neutral grip)
8 x 23.5
8 x 28.5
8 x 33.5
8 x 38.5 -VPR-
5 x 43.5 -PR-
2 x 48.5 -PR-
Vorige PR was 5 x 38.5, nog nooit hoger geprobeerd.

Bench Press
12 x 60
12 x 70
12 x 80
11 x 90 ...grr, fail op de 12e, fml.

Dumbell Curl
12 x 18
11 x 18
10 x 18

Post workout: 3 wilde perziken, banaan, 5 chickenwings.
Score: 3.5/5, voelde lekker aan, vooral de cable rows.

3 chickenwings...was het een voorgerecht:roflol: Wel sterke Pendlays man, en ondanks dat je de 12e rep niet wist te pakken is er ook niks mis met dat benchvolume! Mooie PR met de rows ook!:thumb:

• #2.218
3 chickenwings*

Ze waren zo lekker dat ik er 2 gestolen heb haha, sorry!

3 chickenwings...was het een voorgerecht:roflol: Wel sterke Pendlays man, en ondanks dat je de 12e rep niet wist te pakken is er ook niks mis met dat benchvolume! Mooie PR met de rows ook!:thumb:

Het waren er 4! :cool: Had er 6 gemaakt.
Laagje water in een pan, wat zout/peper/kipkruiden door het water mengen, kippenvleugels erin gooien; aluminium om de pan te bedekken en 30 minuten later.. nomnomnomnonm

Ik ben dit jaar voor het eerst pendlays gaan doen en ben echt verliefd geraakt op die oefening, voelt zoveel fijner dan bent over rows; ik merk ook dat mijn middenrug stukken sterker is geworden. (Traps/rhomboids/rear delts)

en Mwah normaal kan ik 13-14 keer 90kg bench dus dit was wel een bummer.. maarja ik heb ook eerst wat row volume gedraaid. Niet heel verkeerd I guess. :-) 11e ging soepel omhoog, 12e halverwege fail uit het niets heh.

Pendlay's zijn sowieso baas :D

Check die cable rows, nice!! :D
Toevallig zit ik me sinds een weekje af te vragen wat de meerwaarde van pendlay rows tegenover BOR is ...
Wat is precies hetgeen jij lekkerder vindt aan pendlay rows ten op zichte van BOR?

Terug
Naar boven