joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zelf denk ik ook dat een slechte dag dichter bij de oorzaak ligt. Zelfs in een cut liggen je energie voorraden niet zo laag dat je bij de eerste oefening al te laag zou zitten. Volgende keer lukt die gewoon 2x![]()
lekkere train, jammer van die bench maar vind et wel sterk![]()
alles relatief natuurlijk 
Zonde van die bench, ben wel benieuwd hoe droog je komt te staan en of ik je van de zomer nog ga inhalen qua laagte vp%
ja je hoort hier een uitdaging

Game on!Ik ben al ~2kg vocht kwijt, sta een stuk harder al.. come at me wovanegger!Ik fiets elke sportdag al 45 minuten, gedwongen cardio; maakt de cut des te makkeijker

morgen doe ik kuit+core+traps, drukke dag dus dat paste niet meer.
Misschien dat ik iets verkeerds gegeten heb.
...Goede deadlifts kerel!
Nu maar hopen dat t snel beter gaat, anders gaat de cut wel erg snel :')

Klote man, je bent de laatste tijd wel een beetje aan het tobben met je lijf.. Toch niet iets sluimerend onder de leden wat terug blijft komen?
Veel mooie VPR though.
Wel echt zwaar voor m'n core.
.. nouja, beter dan niks! Ik had kuiten dinsdag over geslagen namelijk.Damn, vind het eerder noemenswaardig dat je serieus voor één oefening naar de gym gaat, daar zou ik dan weer te lui voor zijn.
Hoop dat het snel beter met je gaat.. Laat maar goed voor jezelf zorgen.
.
.. sommig vlees zag er twijfelachtig uit qua gaarheid. 
En accepteer je FB request eens. Ik ben die ene sexy Richard, zwart haar.Post workout: 3 wilde perziken, banaan, 5 chickenwings.
Score: 3.5/5, voelde lekker aan, vooral de cable rows.
3 chickenwings*
Ze waren zo lekker dat ik er 2 gestolen heb haha, sorry!
3 chickenwings...was het een voorgerechtWel sterke Pendlays man, en ondanks dat je de 12e rep niet wist te pakken is er ook niks mis met dat benchvolume! Mooie PR met de rows ook!
![]()
Had er 6 gemaakt.