- Waardering
- 1.835
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 12%
ben beter in lagere reps. Plan was eigenlijk vorige week vrijdag 5x 110 te proberen maar door de hitte maar wat minder gedaan5rm is voorlopig dus nog 107.5 en ik doe minder volume vooraf, dus ja meer dan ik
![]()
Ik zit in een cut nu, dus gogo
Ik daag je hierbij uit!Jeetje kalurodat had ik even niet door dat je er ondertussen zo bijstaat. Mooi!!
3 kilo vocht eraf does a lot to a man.. wat voor goeds het al niet doet als je vrijwel al je junkfood eruit smijt hè

Maar het gaat lekker ja! Ik heb het geluk dat mijn benen en armen sowieso al erg droog staan/stonden, dat betekent dat daar minder CMs vanaf gaan tijdens mn cut.
"Nog niet".. Dus wel iets in de planning?
En zonder dit meteen in een roids discussie te laten ontstaan (*zucht*), zou je kunnen PM'en![]()
Het is al vrijwel zeker dat ik ooit een keer een kuurtje ga pakken ja, maar dan spreken we over een tijdspanne van 2 jaar ofzo ;-) En dan moet je denken in de richting van 500mg test-e /week ofzo.
En of het dan bij 1 kuurtje gaat blijven weet ik niet.
Ik denk dat je wel bekend bent met de 'optimale spiergroei' theorie?
Jaar 1: 12kg
Jaar 2: 6kg
Jaar 3: 3kg
Jaar 4+: 1kg per jaar
Dus zodra je bijna aan je natty max zit, ga je nog maar met 1 á 2kg per jaar omhoog; vanaf dat punt wil ik in elk geval een enkel kuurtje pakken om die 8-10kg massa te pakken waar je normaal dus 10 jaar over zou doen; daarna zie ik wel hoe en wat.
Ik ben totaal niet verslavingsgevoelig (maar dan ook echt totaal niet) dus wie weet
.

5rm is voorlopig dus nog 107.5 en ik doe minder volume vooraf, dus ja meer dan ik
dat had ik even niet door dat je er ondertussen zo bijstaat. Mooi!!
...