AndroidHealthClinic

Kaluro going for the triple digits~

+1...en na 2 jaar off? Of is die 4kg wel aardig vast te houden?

Hangt er wat vanaf natuurlijk. Hoe je blijft trainen, of je gaat cutten, etc... maar een 2 a 4kg moet je normaal
wel kunnen behouden als je niet te gek doet.

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Weet je wat ik dan niet snap, als je 1 kuur wil gaan doen voor die laatste kilos kan je toch net zo goed een paar jaar over die kilos doen. Stel je doet een kuur en denk dat heel de lol van het trainen eraf is daarna omdat je dan nog amper progressie maakt.

Er gaat sowieso een moment komen dat je amper nog progressie maakt ;)

Hangt er wat vanaf natuurlijk. Hoe je blijft trainen, of je gaat cutten, etc... maar een 2 a 4kg moet je normaal

---------- Toegevoegd om 08:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Dat snap ik:), daarom vind ik 1kuur best wel nutteloos, of je nou 1jaar over die 5kg doet of 5jaar, wat maakt het uit, maarja dat is mijn mening.

Dat snap ik:), daarom vind ik 1kuur best wel nutteloos, of je nou 1jaar over die 5kg doet of 5jaar, wat maakt het uit, maarja dat is mijn mening.

Dat is mijn mening ook, nu ja, was mijn mening. Op een bepaald moment heb je het gewoon gehad. Na tig jaren
nog steeds voor een extra kilo op je halter strijden en die door een vakantie oid terug eraf moeten halen nadien...
Of een half kilo'tje extra vvm en die daarna helemaal weg schijten door diarree... na jaaaaaren zo spelen, ben je wel
beu gespeeld, want het is gewoon geen eerlijk spelletje en de beloning is helemaal niet evenredig met het werk

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.264
Haat aan drukke gym :(.
En wat een fantastische post workout, kipnuggets zonder saus neem ik aan? Die saus lust je vast niet.. ;)

Met wat currysaus ;).. yum!

Het verbaasd mij nog steeds hoe hoog de verwachtingen altijd zijn van natty's ivm juicen. Tot ze er zelf aan beginnen,
en dan pas beseffen dat het helemaal niet zo gaat als wat ze ervan hadden verwacht :D

Mwah ik denk niet dat het een wondermiddel gaat zijn, maar meerdere studies hebben aangetoond dat je vanaf je 3e - 4e jaar optimaal trainen,eten,slapen nog maar 1kg per jaar gained, tot een max van 8-10kg extra, op een vet% van 12+.

Verder is er ook al meerdere keren aangetoond dat een 40mg anavar kuur, 4kg VVM kan opleveren en vast te houden is. 500 test-e zal wel stukken harder inkicken. Zodra je blijft bulken na je kuur, voor minstens een half jaar, kan je van wat ik hier heb gelezen wel 6kg vasthouden, puur en alleen omdat dat dus onder je natty max zit. Als je boven je natty max (of het niet je eerste kuur is, of je een bad-responder bent)zit is het een ander verhaal natuurlijk ;).

(Of bovenstaande zo is geen idee, maar zonder eigen ervaring moet je toch ergens info op doen eh :D)

Tegenvallen zal het toch niet, sta overal open voor; zelfs slechte resultaten. Ik heb dit beeld enkel gevormd door goed inlezen e.d., niet omdat ik denk dat ik opeens de volgende ronnie wordt :D.

+1...en na 2 jaar off? Of is die 4kg wel aardig vast te houden?
Imo kan je alles onder je natty max vasthouden.

Stevige benches nog Kaluro!!:D
Ik was teleurgesteld, wilde 3x8 doen maar voelde me niet denderend ( zwaar weekend gehad). Maar bedankt! :)

Weet je wat ik dan niet snap, als je 1 kuur wil gaan doen voor die laatste kilos kan je toch net zo goed een paar jaar over die kilos doen. Stel je doet een kuur en denk dat heel de lol van het trainen eraf is daarna omdat je dan nog amper progressie maakt.

Dat is mijn mening ook, nu ja, was mijn mening. Op een bepaald moment heb je het gewoon gehad. Na tig jaren
nog steeds voor een extra kilo op je halter strijden en die door een vakantie oid terug eraf moeten halen nadien...
Of een half kilo'tje extra vvm en die daarna helemaal weg schijten door diarree... na jaaaaaren zo spelen, ben je wel
beu gespeeld, want het is gewoon geen eerlijk spelletje en de beloning is helemaal niet evenredig met het werk

Wat robke zegt, de moed zakt me eerder in de schoenen als het in-te-stoppen-werk totaal niet meer in verhouding staat met de beloning. Ik ga liever sneller naar mijn natty max uiteindelijk om vervolgens op kracht te gaan trainen, dan om me jarenlang in het zweet te werken voor minimale vooruitgang qua vvm.

En mocht ik beslissen om verder/frequenter te kuren, ben ik in elk geval geen 5+ jaar verder. :p

Laatst bewerkt:
Uiteindelijk is het een straatje zonder einde. Want je wilt altijd iets terug voor de effort die je erin steekt. Natty max of niet.
Ik kan me niet voorstellen dat je nog naar de gym gaat en 100kg gaat benchen en verwacht nooit nog 105kg te benchen omdat
je op je 'natty max' zit. Nee, ergens blijft die 105 dan toch uitdagen :p

Ik denk dat veel mensen hier het hele kuren iets te rooskleurig bekijken in alle opzichten..

Net als de natty max flink wordt overschat. Ik word hierom vaak bekritiseerd, maar wat is er mis met realisme?

zucht, moet het nu in ieder log hierover gaan??

het begint allemaal bij genen ;)
Dat klopt! Maar 99% van de mensen heeft average joe genen..

Heb je die niet, dan heb je geluk en ligt je potentieel verder. Maar ook dan wordt 1.80m bij bijvoorbeeld 90kg natty @ 8% een strijd om te halen..

Voor de meeste stopt het al bij 85kg en ik vraag mezelf af of ik zelfs dat ooit ga halen..

We're all stars now in the dope show

dames...vergeten jullie niet dat we ons hier op een bodybuilding forum bevinden..
Absoluut, maar ik word gewoon moe van die discussie er omheen.
Ben er niet op tegen. Iedereen moet het lekker zelf weten, maar word er moe van dat men elkaar er van overtuigt het juist te gaan gebruiken wanneer iemand dat duidelijk niet wil, of het juist niet te gaan gebruiken wanneer iemand dat duidelijk wel wil :').

• #2.276
Absoluut, maar ik word gewoon moe van die discussie er omheen.
Ben er niet op tegen. Iedereen moet het lekker zelf weten, maar word er moe van dat men elkaar er van overtuigt het juist te gaan gebruiken wanneer iemand dat duidelijk niet wil, of het juist niet te gaan gebruiken wanneer iemand dat duidelijk wel wil :').

Daarom is het toch juist een discussie forum :cool:
Mening en standpunten delen/uiten, tegen elkaar ingaan.
Maar je hebt wel gelijk, dit is een workout logje.. ik zal morgen de gym even ownen, dan zal ik dit logje weer terug on topic gooien :D

Ik ben morgen vrij dus ik gooi vanavond lekker wat caffeïne in mijn systeem. nomnomnom

Daarom is het toch juist een discussie forum :cool: Mening en standpunten delen/uiten, tegen elkaar ingaan. Maar je hebt wel gelijk, dit is een workout logje.. ik zal morgen de gym even ownen, dan zal ik dit logje weer terug on topic gooien :D Ik ben morgen vrij dus ik gooi vanavond lekker wat caffeïne in mijn systeem. nomnomnom
Precies, ga eens aan het werk joh, gains moet je maken, vetjes moet je verbranden, hop hop! :whip:

• #2.278
Precies, ga eens aan het werk joh, gains moet je maken, vetjes moet je verbranden, hop hop! :whip:

ja mevrouw.
Workout van net:

Deadlifts
12 x 40
10 x 80
5 x 120
3 x 140
5 x 155 -VPR-
Bam! Zit nog rek in ook

Leg Press
12 x 100 ..uhh ik voel mn rotte knie? T_T
8 x 180 ..Nop nop nop, evacuate; niet verder gedaan ivm kniepijn.

Standing Calf Raise (smith)
12 x 100
10 x 140
10 x 160
7 x 180 -PR-
Huppa, eerste keer 180 en gelijk 7 reps.
Reps zijn gecontroleerd btw, onderaan seconden rusten om spanning/energie weg te halen van achilles, dan explosief omhoog en rustig terug.

Calf press op legpress
12 x 95
12 x 95
12 x 95

Cable Crunches
12 x 31.5
12 x 31.5
12 x 31.5
Lekkerrrrrr

Toen nog wat planks.

Ja hoor, daar is de zweep weer :)

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------

Mooie DL, en die kuitjes ga je ook wel voelen :)

Oppassen met de knie...
En mooie deadlifts in je cut na zo'n weekend :cool:

Terug
Naar boven