Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.
Ja hoor, daar is de zweep weer
---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------
Mooie DL, en die kuitjes ga je ook wel voelen![]()
Oppassen met de knie...
En mooie deadlifts in je cut na zo'n weekend![]()

Ja dat zal het hem geweest zijnTraining is goedgekeurd hoor meneer, prima zweepje gister![]()

Meh hij's nog steeds niet 100%, vorig jaar van januari t/m oktober geen lowerbody kunnen trainen door die knie, dus het kan dat hij af en toe nog verder zeurt; dan doe ik het gewoon even rustig aan.
En kom ik weer hoor, met mijn vragen enzeau..
Wil ter variatie wat nieuwe oefeningen voor kuiten, en laat ik nu precies zien dat jij de twee oefeningen hebt gedaan die ik graag wil proberen.

Ik heb zo'n "step" platform die ik eronder neerze.Reps zijn gecontroleerd btw, onderaan seconden rusten om spanning/energie weg te halen van achilles, dan explosief omhoog en rustig terug.
Doe je die standing calf raises in Smith met je tenen op een schijf of iets dergelijks?
Eentje waar het stoeltje naar achter beweegt, ipv dat ding naar voren. een horizontale is het, met steekgewichten.En op wat voor soort leg press doe je calf raises? Ben al de deaud dat mijn voeten wegglippen ofzo en ik heel brokkenpiloot-achtige actie maak.
Cable crunches lekker? Heb ze eenmaal geprobeerd maar kan me niet herinneren ooit zo gefrustreerd te zijn geweest van een oefening. Hele tijd die kutkabel tegen die kutkatrol en kon geen juiste positie vinden. En de handgrepen van dat touw deden zeer op mijn sleutelbeenderen. Hoe doen mensen deze oefening toch?![]()
.Thanks voor antwoorden, ik neem zo te zien wel veel ruimte in beslag, maare.. Dat vergeef je me vast wel!![]()
.
Ik weet genoegWat weet jij over mijn weekendtaferelen..En inderdaad, als ik knielast heb kap ik het gewoon af, heb vorig jaar m'n lesje wel geleerd
![]()

.Thanks brada's!
Ik denk ook dat mijn zeurende knie deels komt door het vele fietsen:
Maandag: 7 min naar station, 7 min naar huis, 15 min naar sportschool, 15 min naar huis
Dinsdag: 7 min naar station, 7 min naar huis, 15 min naar sportschool, 15 min naar huis
Woensdag: 7 min naar station, 7 min naar huis
Donderdag: 7 min naar station, 7 min naar huis, 15 min naar sportschool, 15 min naar huis
Vrijdag: 7 min naar station, 7 min naar huis, 15 min naar sportschool, 15 min naar huis
Dat is.. 190 minuten fietsen per week; en dat met een al chronisch geïrriteerde knie, niet heel bevorderlijk.
Maar ik en Esther zijn al hard op zoek naar een sportschool die dichterbij ligt, dat gaat al erg veel schelen.

Herkenbaar dit! Ik heb ook al 1.5jaar een zeurende knie..Thanks brada's!
Ik denk ook dat mijn zeurende knie deels komt door het vele fietsen:
Maandag: 7 min naar station, 7 min naar huis, 15 min naar sportschool, 15 min naar huis
Dinsdag: 7 min naar station, 7 min naar huis, 15 min naar sportschool, 15 min naar huis
Woensdag: 7 min naar station, 7 min naar huis
Donderdag: 7 min naar station, 7 min naar huis, 15 min naar sportschool, 15 min naar huis
Vrijdag: 7 min naar station, 7 min naar huis, 15 min naar sportschool, 15 min naar huis
Dat is.. 190 minuten fietsen per week, 62km; en dat met een al chronisch geïrriteerde knie, niet heel bevorderlijk.

is nu nog healthcity wordt 1juli basic fit, gaan veel mensen weg omdat het basic fit wordt, maar nog even afwachten of er veel nieuwe leden bijkomen.
Staat 1 powerrack, nog een gammel squatrack, smith machine, dumbells t/m 40kg, Deadliften is geen probleem, werkt een personal trainer die 260kg deadlift.
Herkenbaar dit! Ik heb ook al 1.5jaar een zeurende knie..![]()

wat voor pijn voel jij in je knie? Ik voel het als lang zit, als ik loop of lig voel ik eigenlijk niks.
Dat heb ik nu dus ook alweer een maand ofzo. Heel irritant.

Zadel beter iets te hoog dan iets te laag, kan net het verschil maken.
.. ik ben erg vatbaar voor 'laag bloedsuiker' ofzo, dat ik me een slap votje voel en moe ben, geen energie, chagrijnig etc. Enkel na high carb (90+g carb) maaltijden gevolgd door lange periode niks eten.
.. shit happens 

In die periode heb ik mijn VMO (Vastus Medialis Oblique) aangesterkt met oefeningen, om sporing te verbeteren.
(one legged squats
- liggen, een verhoging onder je knie en dan je been strekken door je quads aan te spannen -> repeat
- zitten, bal tussen je knieën knijpen en dan je benen strekken -> repeat
)